Mies sopimaton eduskuntaan.
Immonen erotettava
15
176
Vastaukset
- Anonyymi
Heii, räkräkräkräkräkräkräkräkräkräkräräää, ja uudet vaalit! Eikö vaan puna-bolsu? Vaalit menivät jo, sinä jäit rannalle ruikuttamaan!
- Anonyymi
Kaikki on sallittua, jos on Persu kyseessä.
Vai mitä Persu.
Auta armias mitä möykkää Persut pitäisivät jos kyse olisi jonkun muun puolueen edustajasta. - Anonyymi
Totta, mutta miten saataisiin nämä aivokuolleet Persujen äänestäjät järkiinsä tulevaisuutta ajatellen?
- Anonyymi
Jos olis jonkin muun puolueen häirikkö, ei olisi julkaistu ollenkaan. Tämä on otsikoissa viikkokausia, oli suurempi uutinen IL:ssä kuin parisekaviestin voitto
- Anonyymi
Ilmankos peruSS-Pravda ei ole asiaa uutisoinut kun "oli niin pieni juttu"?
Samoin on aina kun persut törttöilee. Ihmeellistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos peruSS-Pravda ei ole asiaa uutisoinut kun "oli niin pieni juttu"?
Samoin on aina kun persut törttöilee. Ihmeellistä?Onko ps:n vaatimuksena nykyään ettei saa vaikuttaa selvältä?
- Anonyymi
Liittyy vornastelijoiden eduskuntaryhmään? Lisää aseidenpaukuttelua luvassa pam! pam!?
- Anonyymi
Paavon sammuminen ja että kun jääkiekkoilijat joutuivat kantamaan hänet hotelliin kun hän oli ministeri...
- Anonyymi
Hei asia on loppuun käsitelty , siirrytään politiikan asia kysymyksiin t. Jani
- Anonyymi
Korjataan ensin Janin kirjoitusvirheet 🤪
- Anonyymi
Mutta sopii persuun, kuin porkkana nenäksi lumiukolle.
- Anonyymi
Tulossa kova kisa VKK:n ja vornasteiljoiden välillä ?
- Anonyymi
Hakkarainen johtaa pahantekotilastoja kuitenkin ylivoimaisesti.
- Anonyymi
Totta HAKKURI on suvereeni ylivoimainen pahanteossa
- Anonyymi
Eroappa itse perussuomalaisista!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727