Poikkesin Elisan liikkeeseen päivittämään viihdepakettia, karsimaan erään turhan viihdepalvelun komponentin pois. Se sujui hyvin. Myyjä ehdotti saman tien myös vanhan Elisan digiboksin vaihtamista uuteen, joka olisi aiempaa monipuolisempi. Suostuin, nehän ovat vaihtuneet aiemminkin muutaman vuoden välein 'ilmaiseksi'. Se oli virhe! Monivaiheinen käyttöönotto sujui hyvin. Kodin nettiyhteys on varsin nopea ja boksi on datakaapelilla yhdistetty reitittimeen. Eli tiedon saantipuoli on kunnossa. Uuden digiboksin käyttökokemusta on nyt yli kuukauden verran. Mitään oleellista hyötyä tai parannusta ei juuri ole entiseen, sen sijaan tuli: käytön hankaluus, ohjelmien ja toimintojen jumiutuminen, ohjelmavalikon avaamisen hitaus ja hyytyminen, siinä navigointi sattumanvaraista. Ohjelmavalikon avaaminen vie tarkastelyajankihdan usein monta tuntia tulevaisuuteen eikä pysty navigoimaan tilannetta tähän hetkeen paitsi sammuttamalla js avaamalla jörjestelmön uudelleen. ym. ym. Mainittakoon, että vanhasta digiboksista luopuessani kaikki vanhat talletukseni olivat kysymättä kadonneet, minkä Elisa sai onneksi korjattua parissa vuorokaudessa. Mutta, kaiken kaikkiaan näyttää siltä, että olen saanut täysin keskeneräisen p***a sovelluksen, jonka toiminta on sattumanvaraista. Onko tarkoitus testata uutta järjestelmää ja etsiä ongelmia maksavilla asiakkailla? Vien laitteen takaisin liikkeeseen, ja vaadin saada vanhan digiboksin takaisin! Ellei onnistu, vaihdan palvelun tarjoajaa.
Elisa viihde
2
150
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ainakaan D NA:han vaihda! Myymälässä myyjä tuputti minulle entisen DNA-liittymän tilalle toista "halvempaa". Olisihan se ollut halvempi ensimmäisen vuoden ajan. Sen jälkeen hinta olisi noussut lähes kaksinkertaiseksi.
Tästä myyjä ei liikkeessä puhunut mitään. Kun sain sähköpostiini seuraavana päivänä todelliset hintatiedot, kävin liikkeessä perumassa liittymän vaihdon ja siirryin Elisan asiakkaaksi. 😁
DNA mainostaa myös olevansa halpa. Pari kolme vuotta sitten se myi televisioon maksukortinlukijaa vajaan 70 euron hintaan. Saman laitteen sai Verkkokauppa.comista alle 40 eurolla.
Isoja eroja voi olla muunkin alan liikkeissä. Jokunen vuosi sitten värikasetti Canon LBP 6000 lasertulostimeen maksoi Powerissa yli 110 euroa. Vähemmän tunnetussa Proshopissa se maksoi runsaat 40 euroa.- Anonyymi
Onkos Elisa nyt pelannu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272950Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722746Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581067Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31984Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951