Näin se nykyään menee kepu pettää ja ps valehtelee
Perussuomalaisia syytetään valehtelusta – näin Jani Mäkelä vastaa
Perussuomalaiset mainostaa purkavansa turhaa byrokratiaa, koska jatkossa alle 30 neliön rakennuksen voi rakentaa pihalle ilman lupaa.
"Perussuomalaiset mainostavat purkavansa turhaa byrokratiaa rakennuslain muutoksella.
Sosiaalisen median käyttäjät syyttävät perussuomalaisia valehtelusta.
Edellinen eduskunta hyväksyi rakennuslain muutoksen 1.3.2023. Orpon hallitus teki siihen korjaussarjan."
https://images.sanoma-sndp.fi/9b33551d27d75c58942a33bcea161d79/normal/658.webp
Pälvi Uusitalo
@mummeli6
"Ja sitten vielä niitä äänestystuloksia: koko PS:n eduskuntaryhmä äänesti yksimielisesti kyseistä lakiesitystä vastaan."
Kuva kaapattu linkin takaa:
https://eduskunta.fi/FI/Vaski/sivut
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010957848.html
PS ottaa kunniaa rakennuslaista jota itse vastusti
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Persut tykkää vääristellä asioita ja heidän sanomisiin ei pidä kenenkään luottaa
- Anonyymi
Jep, PS on nyt niin nähty. pelkkää roskaa ja pettämistä.
- Anonyymi
Eli muutosten jälkeen hyväksyi. Asia kunnossa.
- Anonyymi
Ilmeisesti se että PS saa aikaan asioita, on vasemmistolle kipeä paikka. Tätäkin päivitystä kohtaan on käynnistetty laaja valhekampanja, väittäen että laki olisi edellisen hallituksen säätämä. Siihen nimenomaan tämä hallitus teki merkittäviä muutoksia ennen voimaantuloa.
Uudessa laissa rajoitetaan muun muassa ympäristöjärjestöjen valitusoikeutta sekä poistetaan omakotitalon rakentavilta vaatimus ilmastoselvityksestä.
Oppositiosta muutoksia on kritisoitu siitä, että osa muutoksista heikentää rakennusalan ilmastotoimia.
Korjaussarjan myötä myöskään lupamenettelystä vapautetuille pienille rakennuksille ei voida asettaa lisävaatimuksia kunnan toimesta.
Toisin sanoen perussuomalaisten mainoksessa esitetty väite byrokratian purkamisen osalta pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk873610Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921929Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441622
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981433Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277