Olen tehnyt päätöksen

Anonyymi-ap

En äänestä enää yksissäkään vaaleissa. Puoliso lopetti jo 10 vuotta sitten. Ihan sama paska meno oli sitte valittuna kuka vaan ja mikä puolue vaan...

30

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menit äänestämään PETOS-persuja ja nyt olet pettynyt.

Kyllä teitä tietämättömiä on varoiteltu, perse-sutit ovat porrrrrrrrvareita eikä niillä totisesti ole SINUN etusi mielessään, äärioikeisto- kokoomuksen oikealla puolella istuessaan. Sinun olisi pitänyt jo tajuta tämä viesti

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14002076/timo-soinin--historialliset---vaalipetokset-

tuollakaan paksukaisella ei totisisesti ollut rivi-persun etu mielessään, eu-vitsejä ladellessaan. Porrrrrrrvari on aina porrrrrrrvari ja mielessä VAIN OMA ETU.
      Näin nytkin.

Äänestämättä tosin tyydyt muiden päätöksiin, siihen Kokoomus-porrrrvari nyt ehkä pyrkiikin. Sillä KaKo porrrrrrrrvarit eivät jätä äänestämättä ja siksi etujaan ajetaan nyt härskimmin kuin ehkä koskaan ennen, SINÄ maksat, vaikka "nukkuisit".

Kommunisteja SINUNKIN on äänestettävä, vasta sitten voi tulla muutosta...

t. haans.sea

• Anonyymi

Se onkin helppoa nykyään, koska kaikki muut puolueet ovat kommareita, kuin perussuomalaiset.

Näin taisi persustosta kuulua

• Anonyymi

Vasemmistoaate on murhannut sata miljoonaa ihmistä ja perustuu valheeseen

• Anonyymi

Mä en äänestänyt, mutta jos olisin äänestänyt, niin ainoa vaihtoehto olisi ollut PERSU! MINÄ äänestän ketä haluan, mutta en vihervassareita ikinä ja huom! Myös ketkut ja rkp on vihervassareita!
        Luuleksää tollo, että minä kuuntelen idiootteja. Pitkät haistatan luuseripaskoille!

• Anonyymi

Saman olen huomannut, äänestäminen on pelkkää teatteria, äänestämällä ei voi vaikuttaa yhtään mihinkään kun kerran ennen vaaleja voidaan puhua yhtä ja valituksi tultua tehdä toista ilman mitään seurauksia.

• Anonyymi

Tiesin jo pari vuotta sitten että PS tulee pettämään kaikki vaalilupauksensa ja lähetin eroilmoituksen hyvissä ajoin. Kun Riikka sitten valehteli päin naamaa vaaleja edeltävänä päivänä en ollut yhtään yllättynyt.

• Anonyymi

Itse ajattelen niin, äänestän persuja niin kauan että saadaan islamisaatio pysäytettyä SUOMESSA!

• Anonyymi

Sama täällä, ei ole vaihtoehtoja nyt kun Kustapuolue linnoittautui vasemmistoon.

• Anonyymi

Persut on ainoa polue joka vastustaa islamisaatiota suomessa.

• Anonyymi

Se nyt on vaan tyhmää äänestää Persuja.
      Aina pettyy.
      Ei se tarkoita että kaikki muut puolueet olisivat samaa epärehellistä paskaa kuin Persut.

• Anonyymi

Paskuus on pään sisällä. On omasta asenteesta kiinni millaisena maailman näkee.

• Anonyymi

Samoilla linjoilla....viimeksi äänestin 2015, se oli sitä "vanhan liiton" PS:ia. Sittemmin olen ollut nukkuvissa tyystin.
      Ensin pitäisi päästä eroon €UROsta..

• Anonyymi

Ei ole äänestämisellä ollut mitään vaikutusta sitten eu:hun liittymisen. Päätösvalta kun ei ole suomen hallituksella kuin joissain pikkusioissa. Luuletko että niin moni oikeasti haluaisi tuhota valtion talouden esim. elättämällä siirtolaisia?

• Anonyymi

Juuri näin, se osoittaa, demokratiatyyppi joka Suomessa on, ei toimi.

• Anonyymi

No perussuomalaiset eivät tosissaan näihin seuraaviin vaaleihin osallistukaan, siksi ei gallupit näytä nousua

• Anonyymi

Noin se menee. Tyhmät ei vaan tajua.
      No yksi hauska puoli on aina, kun vaalit (kunta-, eduskunta- tai euvaalit) on tulossa. Nimittäin se valheiden määrä, mikä alkaa lentää ehdokkailta. Saa nauraa vääränä. Kaikkein mieleenpainuvinnat on demareiden: "vappusatanen" ja "kaikille ilmainen terveystarkastus"!! Ei, en todellakaan ole äänestänyt demareita enkä äänestä!
      Noista em valheista, jotka on hipsuissa, vielä. Varmaan mamut sai nuo valheet totena, ei alkuperäiskansa, koska täyttävät kaikki tk:t.

• Anonyymi

Kyse ei aina välttämättä ole valheista, vaan eu ei yksinkertaisesti ole antanut ajaa asiaa jota on lupailtu.

• Anonyymi

Mites sinulta on se satanen jäänyt huomaamatta?

Vai onko omahyväinen nauraminen vienyt kaiken huomiosi ja itsensä selvyytenä se vain otit ja kulutit?

• Anonyymi

No tottakai tulee äänestää. Vaikka pettyykin perussuomalaisiin, niin ei siksi kannata jättää äänestämättä.

• Anonyymi

Äänestän Suomen Vasemmistoa koska olen viisas Suomalainen.

• Anonyymi

Viisas ja vasemmistolainen, yhtä todellinen kun joulupukki.

• Anonyymi

Parempi onkin, että et äänestä kun et ymmärrä lainkaan edustuksellisen parlamentarismin perusteita.

• Anonyymi

Bemari demarille käy nyky Hallituksen leikkaukset, eivät muuta mitään vaikka valtaaan pääsisivät.

Kieroja paskoja kaikki poliitikot puolueisiin katsomatta, sinne hakeutuu paskasakki oma etu edellä...

• Anonyymi

Paskaväkeä on eduskunnassa. Eivät tiedä eivätkä välitä mistään.

Kovat palkkiot ja vittumaiset ihmiset. Pitäis ampua jokainen!

• Anonyymi

Mikset asetu ehdolle ja kerro koko kansalle miten laitat maan asiat kuntoon, jos ei kerran nykymeno kelpaa.

• Anonyymi

Olen saanut palstalta lukea, että eroja on, Sannan vallan aikaan köyhälläkin oli varaa etelän lomiin 4 krtaa vuodessa.
      Nyt nuo köyhät näkevät nälkää, aina kun eivät ole sammuneena.

• Anonyymi

Ei kai mikään muutukaan koskaan jos kaikki ajattelee kuin aloittaja, varmasti sama paska jatkuu. Kun äänestät, annat muutokselle mahdollisuuden. Kannattaisiko miettiä vähän eikä täällä vain valittaa.

• Anonyymi

En ole aloittaja mutta en itsekkään ole äänestänyt reilu 30 vuoteen.
        Syy on se että ihan sama kuka eduskuntaan ja hallitukseen valitaan niin kaikki vetää kotiinpäin.
        Toisekseen 4v on liian lyhyt aika laittaa mitään kuntoon kun seuraava hallitus aloittaa kaikkien uudistusten kumoamistyöt ja kääntää suunnan ihan eriksi.
        Jos äänestettäisiin virkamieshallitus 10 vuodeksi niin olisin mukana äänestämässä.
        Politiikka ja politikointi tappaa suomen.
        Poliitikot voisi itse katsoa peiliin ja miettiä miksi äänestäjiä on vähän.

• Anonyymi

Joo en äänestä kyllähän tämä on velkaa velanpäälle! Ei kaikki selity koronalla ja sodalla!! Oma kansa?? Täällä vuosia elätetään muualta tulleita!! Työelämä ?? Kylä tuntuu pahalle meidän isät vaarit taisteli meille itsenäisyyden !! Mitä nyt suomi?? Ja ei täällä tavankuolevainen pärjää eläkkeelä ja työtä ei ole kuin pätkä osaaikasta jos sitäkään!! Ja nyt tämä eduskunnassa kokousrahaa maksetaan 500e. Ja sit tämä sopeutumisraha(sopeutumiseläke),? Mihin tämä perustuu!! Eräskin poisjäänyt 7000€ kuussa?? Omista eduista ei luovuta vaan ksnsalaisilta revitään😬! Ja vaktaa en tule äänestämään ikinä!! Ja sit surfataan ja lennellään verorahoilla!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1467
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe