Tunnistiko lentoemäntä Immosen?

Tuskin. Siis kun Immonen uhriutuu väittämällä, että hänet poistettiin persunaamarin vuoksi, niin senhän tarkoittaa että lentoemäntä olisi tunnistanut rivikansanedustaja Immosen. Epäilen vahvasti. Immonen "ammatti" tuli esille vasta kun hän ihan itse kertoi olevansa kansanedustaja.

18

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kai se nimi selville saadaan kun oikeuteen vie 🙂

• Anonyymi

Josko lentoemäntä muisti Immosen naamataulun edelliseltä Thaimaan lomalennolta. 🤪

• Pitää myös muistaa, että ei koneesta poisteta ihan tuosta vaan. Yksi keskeinen syy on varmasti ollut se, että tuskin tämä kaveri olisi itse koneessa tilannut teetä ja pikkukeksejä. Kun ihminen istuu niin silloin humalatilan arviointi on paljon vaikeampaa kuin jos ihminen seisoo.

• Anonyymi

• Anonyymi

Persujen yleinen käyttäytyminen on öykkäröintiä ja ylimielistä vallan näyttöä ja ei ole ihme jos joutuvat jatkuvasti vaikeuksiin kapakoissa ja nyt lennolle pääsy estettiin.
      Ajatelkaa jos tuollaisella luonteella varustettu asiakas istuu 10 tuntia lentokoneessa ja ottaa siinä vähän alkoholia ja ei saa mielestään ansaittua etuoikeutettua kohtelua, niin mitä sitten tapahtuisi? Onhan näitä vastaavia tapauksia laitettu henkilökunnan voimin nippusiteisiin, mutta aina siihenkin liittyy riskejä kun kone on jossain 10 000metrin korkeudessa.

• Totuus on että esim erästä takavuosien persujen kansanedustajaa talon henkilökunta hyysäsi. Tämän oli menossa useamman kerran kännissä pitämään puhetta, niin eduskuntatalon henkilökunta ohjasi hänet takaisin omaan huoneeseensa "lepäämään".

Sama kaveri tuotiin useasti keskellä yötä kavereiden toimesta pikkuparlamentin eteen. Siitä sitten hänet yöllä vuorossa olevien vahtimestareiden toimesta sitten kannettiin omaan huoneeseen nukkumaan. Pikkuparlamentissa kun päivystys 24/7.

• Anonyymi

Olihan se aika huvittavaa, että muuttuikin naamarin syyksi.
      Miesrukka ei taida olla ihan sinut itsensä kanssa. Johonkin tyytymättömyyttä ?

• Anonyymi

• Anonyymi

Purra vaaleissa: "Emme hyväksy ansiosidonnaisen leikkauksia!", "Kokoomus aikoo leikkaa sosiaalietuuksista! Meille se EI käy!", "Emme hyväksy eläkkeiden leikkauksia!", "Emme näe tarvetta työelämäheikennyksille." Vaalien jälkeen persut hyökkäsi leikkaamaan juuri näistä ja heikentämään historiallisesti palkansaajien ehtoja ja vaikuttamismahdollisuuksia. Ei jatkoon!Kokoomus on työväen puolue

Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen työtätekevälle kansalle

Ei mitään koskaan rosvon nut vaan verorahat rikaille yritykaille

Äänestä sdp jos olet työläinen

Viimeisen vuoden aikana kasvussa ovat olleet vain työttömyys, konkurssit ja valtion velka

Myöskään näkymät tulevasta eivät ole häävit. Kasvunäkymä on olematon eikä hallituksen päättämä menoleikkaus- ja veronkorotuspaketti palauta luottamusta. Purra kehuu itseään viestipalvelu X:ssä: Hän tietää tekevänsä oikein.

Kenen kannalta ? Eliitin ?

• Taas yksi Minä Minä persu haluaa julkisuutta.Mutta väliäkös muulla kun vain Minä Minä saan ääneni kuuluviin.Niin sitä paitsi Minähän olen oikeesti Kansanedustaja.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäminäminä en ole vasuakka enkä juo työaikana ministernä.
        https://yle.fi/a/3-12583182

Joko Purra on päässyt katkolle? Nousuhumalasta haaveili joulun alla.

• Anonyymi

On tosi ala-arvoista huudella olevansa kansa edustaja tai mikä tahansa virkamies jossain kriisitilanteissa. Se viestittää asennetta että olen teidän ja sääntöjenne yläpuolella. Silloin omassa päässä on alkoholin lisäksi muutakin negatiivista.

• Anonyymi

monesko nimmari moktar gubta?

tule sinne maahanmuutto suomi24...

• Anonyymi

Väitän, että jos lentoemäntä olisi tunnistanut häirikön kansanedustajaksi, niin häntä ei olisi poistettu koneesta.

• Anonyymi

Ei epäilystäkään, kun vertaa Arhinmäen ja Immosen seikkailua, kumpi oli enemmän kännissä. Sitten Kepun Karjalainen oli lähes jatkuvasti seilissä.

Joka puolueessa niitä örveltäjiä riittää mutta persujen osalle kuuluu suuri paheksunta.

Ilmeisesti halu on kova mukiloida persuja.

• Kuule kun Arhimäki veti lärvit - niin kuin moni muukin suomalainen äijä - ihan omalla ajallaan. Eikä tästä aiheutunut kenellekään mitään vaaratilannetta. Sen sijaan Immonen ei totellut hänelle annettu määräystä vaan seisotti konetta kentällä tunnin verran. Poistui vasta kun poliisi määräsi poistumaan.

Siinä välissä ehti itse selittää olevansa kansanedustaja ja taisi vielä mainita puolueenkin. Jos olisi poistunut heti, niin ei olisi syntynyt mitään rähinää eikä suurin osa suomalaisista tietäisi tänäkään päivänä kuka ihme on kansanedustaja Immonen. Nyt sen tietää kaikki samalla tipautti itsensä eduskunnasta 2027.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5407
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      51
      3463
    3. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3436
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3328
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1666
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1647
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      151
      1316
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1179
    Aihe