Toyota kuski näyttää osaamisensa.

Anonyymi-ap

49

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme asennevamma on joillakin ihmisillä, etteivät pysty ajamaan järkevästi ja sääntöjä noudattaen.

      • Anonyymi

        Mitä Bemari tai Mersukuskit edellä, sitä muut perässä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Bemari tai Mersukuskit edellä, sitä muut perässä..

        Ns. tavisautoilijoille noista töyssyistä ei ole mitään ongelmaa. Jos nopeus on enintään rajoituksen mukainen, varsinkin näin talvikelillä antaa mennä vaan.

        Sille, että joku päättää ohittaa kaikkien mahdollisten sääntöjen vastaisesti, ohitettava ei valitettavasti voi mitään. Pakko myöntää, pääkaupunkiseudun liikenteessä ajellessa tarvitsisi olla silmät selän lisäksi myös kyljissä.

        Saarekkeen sivuuttaminen väärältä puolelta on muuten niitä rikkomuksia, mistä poliisin ohjeiden mukaan otetaan varoituksetta kortti pois. Tämä video on äärihyvä esimerkki siitä, miksi.


    • Hidastetöyssy. En ihmettele, että tulee kierrettyä vähän laittomasti. Muutama sellainen kun on, joiden yli pitää auto ryömittää enemmänkin jarrua kuin kaasua käyttäen, ettei pohja kovasti raavi, eikä ole edes mikään erityisen matala malli...

      Vielä ei ole selvinnyt, miksi noita töyssyjä rakennellaan.

      • Anonyymi

        Niitä rakennetaan huonojen autoilijoiden takia.


      • Anonyymi

        Ei niitä töyssyjä laillista nopeutta ajavien vuoksi ainakaan rakenneta. Jokainen ylinopeusyrjö voi katsoa peiliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä töyssyjä laillista nopeutta ajavien vuoksi ainakaan rakenneta. Jokainen ylinopeusyrjö voi katsoa peiliin.

        Mutta eiväthän ne siihen juurikaan vaikuta. Lisäävät vain kiihdyttelyä ja jarruttelua, sekä heikentävät muitten tienkäyttäjien huomiointia...


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Mutta eiväthän ne siihen juurikaan vaikuta. Lisäävät vain kiihdyttelyä ja jarruttelua, sekä heikentävät muitten tienkäyttäjien huomiointia...

        Osaamattomat kuskit kuvamallasi tavalla sitten toimivat. Sille me muut emme voi paljon mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaamattomat kuskit kuvamallasi tavalla sitten toimivat. Sille me muut emme voi paljon mitään.

        Se on kuule pakko jarruttaa ryömintävauhtiin, ellei halua autoaan rikkoa noihin. Ja kun autoa täytyy muutaman sentin tarkkuudella tähdätä noihin töyssyihin, niin pakostakin siinä kärsii muun liikenteen huomioiminen.

        Se, ettet ymmärrä ajamista mitään, ei ole minun ongelmani.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Se on kuule pakko jarruttaa ryömintävauhtiin, ellei halua autoaan rikkoa noihin. Ja kun autoa täytyy muutaman sentin tarkkuudella tähdätä noihin töyssyihin, niin pakostakin siinä kärsii muun liikenteen huomioiminen.

        Se, ettet ymmärrä ajamista mitään, ei ole minun ongelmani.

        Normaali ihminen kykenee hiljentämään nopeutta tarpeellisen määrän ilman, että muun liikenteen huomioiminen kärsii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen kykenee hiljentämään nopeutta tarpeellisen määrän ilman, että muun liikenteen huomioiminen kärsii.

        Eli normaali ihminen ei mielestäsi huomioi muuta liikennettä mahdollisimman tarkasti muulloin?

        Voit olla oikeassa. Selittää aika paljon noita puusilmiä tuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä rakennetaan huonojen autoilijoiden takia.

        Niin kuin sinun.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Eli normaali ihminen ei mielestäsi huomioi muuta liikennettä mahdollisimman tarkasti muulloin?

        Voit olla oikeassa. Selittää aika paljon noita puusilmiä tuolla.

        Niinkö tuossa väitettiin? Logiikkasi ontuu taas rankasti. Normaalia nopeutta ajavan ei tarvitse juuri hiljentää töyssyihin, joten muun liikenteen huomioiminenkaan ei siinä kärsi. Kaahari taas joutuu jarruttamaan rajummin "ellei halua autoaan rikkoa noihin" - kuten itse sanoit. Eli hidastetöyssyt toimivat juuri niin kuin on tarkoitettu.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Eli normaali ihminen ei mielestäsi huomioi muuta liikennettä mahdollisimman tarkasti muulloin?

        Voit olla oikeassa. Selittää aika paljon noita puusilmiä tuolla.

        Lue tarkemmin. Ilmaisin asiani hyvin selkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tarkemmin. Ilmaisin asiani hyvin selkeästi.

        Luetun ymmärtäminen ei kaikille ole aina niin helppoa. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö tuossa väitettiin? Logiikkasi ontuu taas rankasti. Normaalia nopeutta ajavan ei tarvitse juuri hiljentää töyssyihin, joten muun liikenteen huomioiminenkaan ei siinä kärsi. Kaahari taas joutuu jarruttamaan rajummin "ellei halua autoaan rikkoa noihin" - kuten itse sanoit. Eli hidastetöyssyt toimivat juuri niin kuin on tarkoitettu.

        En tiedä sinusta, mutta jos rajoitus on 30 km/h ja töyssyn yli voi ajaa arviolta nopeudella 2 km/h ettei autoansa riko (päätellen siitä, että viereisellä jalkakäytävällä kävellään ohi), niin joko sinun normaali nopeutesi on hieman hidas tai puhut roskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue tarkemmin. Ilmaisin asiani hyvin selkeästi.

        Totta. Huomasin ettet puhunut asiasta mitään, vaan ainoastaan jarruttamisesta.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Se on kuule pakko jarruttaa ryömintävauhtiin, ellei halua autoaan rikkoa noihin. Ja kun autoa täytyy muutaman sentin tarkkuudella tähdätä noihin töyssyihin, niin pakostakin siinä kärsii muun liikenteen huomioiminen.

        Se, ettet ymmärrä ajamista mitään, ei ole minun ongelmani.

        Ajan usean eri hidastetöyssyn yli päivittäin, eikä yhdenkään osalta tarvitse ryömiä eikä eriytisemmin tähtäillä. Hidastamaan vähän joutuu toki, mutta mihinkään "ryömintävauhtiin" ei todellakaan tarvitse hidastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajan usean eri hidastetöyssyn yli päivittäin, eikä yhdenkään osalta tarvitse ryömiä eikä eriytisemmin tähtäillä. Hidastamaan vähän joutuu toki, mutta mihinkään "ryömintävauhtiin" ei todellakaan tarvitse hidastaa.

        Ehkä sinulla on sitä maavaraa sitten enemmän. Omassa autossa ei hirveästi ole, vaikka mistään madalletusta mallista ei olekaan kyse.

        Eli et vaivautunut edes lukemaan viestiä johon vastasit. Hyvä niin. Pidetään tämän palstan taso.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Totta. Huomasin ettet puhunut asiasta mitään, vaan ainoastaan jarruttamisesta.

        Ymmärsit siis, että oletuksesi oli perusteeton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit siis, että oletuksesi oli perusteeton?

        Ei hän mitään halua ymmärtää, vaan pelkästään väkisin vänkäillä muiden kanssa mistä tahansa.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        En tiedä sinusta, mutta jos rajoitus on 30 km/h ja töyssyn yli voi ajaa arviolta nopeudella 2 km/h ettei autoansa riko (päätellen siitä, että viereisellä jalkakäytävällä kävellään ohi), niin joko sinun normaali nopeutesi on hieman hidas tai puhut roskaa.

        En tiedä sinun töyssystäsi tai autostasi, mutta kyse oli siitä miksi hidastetöyssyjä rakennetaan (aiempi ihmettely-viestisi). Toki voit kritisoida sitä miten vaihtelevan mallisena niitä rakennellaan (välillä profiililtaan varsin jyrkäksi/teräväksi), mutta se on melkeinpä jo eri keskustelun aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan usean eri hidastetöyssyn yli päivittäin, eikä yhdenkään osalta tarvitse ryömiä eikä eriytisemmin tähtäillä. Hidastamaan vähän joutuu toki, mutta mihinkään "ryömintävauhtiin" ei todellakaan tarvitse hidastaa.

        Töyssyjä on erilaisia, mutta en ole minäkään vielä löytänyt sellaista, jonka yli pitäisi mennä ryömintänopeudella. Eikä minulla ole mitään maastoautoa, vaan ihan tavallinen pippeli perheauto. Mutta jos joltain ei järkevän ylitysnopeuden arvioiminen onnistu, niin on parempi ylittää töyssy liioitellun hitaasti kuin liian nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töyssyjä on erilaisia, mutta en ole minäkään vielä löytänyt sellaista, jonka yli pitäisi mennä ryömintänopeudella. Eikä minulla ole mitään maastoautoa, vaan ihan tavallinen pippeli perheauto. Mutta jos joltain ei järkevän ylitysnopeuden arvioiminen onnistu, niin on parempi ylittää töyssy liioitellun hitaasti kuin liian nopeasti.

        Töyssyyn ajamista ei ainakaan auta se, jos painaa voimakkaasti jarrua vasta aivan viime hetkellä eikä löysää sitä ajoissa - ehkä itsestään selvää useimmille, mutta tulipahan sanottua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töyssyjä on erilaisia, mutta en ole minäkään vielä löytänyt sellaista, jonka yli pitäisi mennä ryömintänopeudella. Eikä minulla ole mitään maastoautoa, vaan ihan tavallinen pippeli perheauto. Mutta jos joltain ei järkevän ylitysnopeuden arvioiminen onnistu, niin on parempi ylittää töyssy liioitellun hitaasti kuin liian nopeasti.

        Noin se toki on, mutta tuskin se "liioitellun hitaasti" sitä ryömintänopeutta edes ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töyssyjä on erilaisia, mutta en ole minäkään vielä löytänyt sellaista, jonka yli pitäisi mennä ryömintänopeudella. Eikä minulla ole mitään maastoautoa, vaan ihan tavallinen pippeli perheauto. Mutta jos joltain ei järkevän ylitysnopeuden arvioiminen onnistu, niin on parempi ylittää töyssy liioitellun hitaasti kuin liian nopeasti.

        Jos töyssyllä tarkoitetaan aloituksen tapauksen korotettua suojatietä, niin tyyppipiirustusten (Espoon kaupunki) mukaan korkeusero 0,98 cm eli noin metrin pituisessa viisteessä pitäisi olla 6 cm (1 cm:n poikkeama ylöspäin sallitaan). 6 senttiä ei kuulosta kovin korkealta, mutta ainakin omalla paikkakunnallani tuntuu melkein että viiste olisi usein rakennettu selvästi metriä lyhemmäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos töyssyllä tarkoitetaan aloituksen tapauksen korotettua suojatietä, niin tyyppipiirustusten (Espoon kaupunki) mukaan korkeusero 0,98 cm eli noin metrin pituisessa viisteessä pitäisi olla 6 cm (1 cm:n poikkeama ylöspäin sallitaan). 6 senttiä ei kuulosta kovin korkealta, mutta ainakin omalla paikkakunnallani tuntuu melkein että viiste olisi usein rakennettu selvästi metriä lyhemmäksi.

        Ne nyt sentään ovat aika kevyitä. Minua jurppivat eniten ne kulmikkaat betonimöykyt, joiden eteen on vielä rakennettu kuoppa (kun on korjattu asfalttia, uusi asfaltti loppuu juuri ennen töyssyä). Siinä kun kivasti keula niiaa juuri kun töyssyyn tultaessa...

        Ja kun perässäkin on kuoppa, saadaan myös pohjapanssari helposti osumaan maahan.

        Toki voi rikkoa alustaa ajamalla niistä puoliksi yli, jos haluaa koukkailla. Vähemmän tärähtää, jos ajaa suoraan... Toki koukatessa pohja ei ole niin kovilla.

        Tässä esimerkki: https://maps.app.goo.gl/W1bpVEYqZeFABngE7


    • Anonyymi

      Eikä ollut kaukana että olisi tömähtänyt Yetin keulaan, mutta onneksi skodailija oli tarkkana.

    • Anonyymi

      Oliko pakko kiertää ,kun bemari oli pohjastaan kiinni hidastetöyssyssä

    • Anonyymi

      Mitenkäs siellä pääkaupunkiseudulla oikein toopeillaan jatkuvasti. Melkein kaikki kojelautakamerat saa kuvaa mitä ihmeellisimmistä suorituksista.
      Eiköhän muutamat jo tapelleetkin tuusulantiellä aivan äsken. Hulluja kaikki.

    • Anonyymi

      Yariksella on voitettu ralleja ja jokunen Tero uskoo olevansa oman elämänsä Vatanen ja vetää riskillä ja saa kiksejä.

    • Anonyymi

      Tero ja sinä ette tiedä ralli yariksesta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Jollain lähi-idän pizzakuskilla kiire saada s24 palstan tojoterolle kebabbia että jaksaa haukkua Saksalaisia autoja 24h/7.

      • Anonyymi

        Jos siinä kävi niin, että Skodakuski ajoi tosi hiljaa sen töyssyn yli ja varoi ettei jakopään ketju hyppää paikoiltaan ja Tojokuski hermostui Skodan kyöräämiseen ja ajoi ohi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siinä kävi niin, että Skodakuski ajoi tosi hiljaa sen töyssyn yli ja varoi ettei jakopään ketju hyppää paikoiltaan ja Tojokuski hermostui Skodan kyöräämiseen ja ajoi ohi!

        Heikkohermoisille ei pidä antaa ajo-oikeutta ensinnäkään.


      • Anonyymi

        Tojokuski kuumeni kun variksessa nuppi jäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikkohermoisille ei pidä antaa ajo-oikeutta ensinnäkään.

        Kerro tuo sama Bmw ja Mersedes kuskeille!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tuo sama Bmw ja Mersedes kuskeille!!!!!!

        Haista perse !


      • Anonyymi
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Haista perse !

        ..pakko haistaa, kun sieltä päin tuulee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..pakko haistaa, kun sieltä päin tuulee..

        Jahas, uuden vuoden kunniaksi palstan vakiovänkääjät TheRat ja 330d-ja-hajis ovat kaivautuneet ylös kuopistaan ja ovat näköjään liikkeellä yhtä raikkaina kuin aina ennenkin.

        Näitä kuuluisuuksia tuntemattomille tiedoksi, että ei kannata alkaa heidän kanssaan väittelemään. Siinä kuluu aikaa ja vaivaa ihan hukkaan. Rottis jaksaa sille päälle sattuessaan jankuttaa vaikka koko vuoden. 330 kuittaa parin viestin jälkeen jollain alatyylisellä, kun asiallinen sanottava loppuu yleensä viimeistään ensimmäiseen viestiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, uuden vuoden kunniaksi palstan vakiovänkääjät TheRat ja 330d-ja-hajis ovat kaivautuneet ylös kuopistaan ja ovat näköjään liikkeellä yhtä raikkaina kuin aina ennenkin.

        Näitä kuuluisuuksia tuntemattomille tiedoksi, että ei kannata alkaa heidän kanssaan väittelemään. Siinä kuluu aikaa ja vaivaa ihan hukkaan. Rottis jaksaa sille päälle sattuessaan jankuttaa vaikka koko vuoden. 330 kuittaa parin viestin jälkeen jollain alatyylisellä, kun asiallinen sanottava loppuu yleensä viimeistään ensimmäiseen viestiin.

        Niinhän se usein menee, että kun kyvyt järkevään argumentointiin loppuvat, niin alkaa haukkuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, uuden vuoden kunniaksi palstan vakiovänkääjät TheRat ja 330d-ja-hajis ovat kaivautuneet ylös kuopistaan ja ovat näköjään liikkeellä yhtä raikkaina kuin aina ennenkin.

        Näitä kuuluisuuksia tuntemattomille tiedoksi, että ei kannata alkaa heidän kanssaan väittelemään. Siinä kuluu aikaa ja vaivaa ihan hukkaan. Rottis jaksaa sille päälle sattuessaan jankuttaa vaikka koko vuoden. 330 kuittaa parin viestin jälkeen jollain alatyylisellä, kun asiallinen sanottava loppuu yleensä viimeistään ensimmäiseen viestiin.

        Mikäs palstapoliisi sinä luulet olevasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs palstapoliisi sinä luulet olevasi?

        Miksi luulet että luulee olevansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet että luulee olevansa?

        Älkää vastatko kyselijäpösilölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, uuden vuoden kunniaksi palstan vakiovänkääjät TheRat ja 330d-ja-hajis ovat kaivautuneet ylös kuopistaan ja ovat näköjään liikkeellä yhtä raikkaina kuin aina ennenkin.

        Näitä kuuluisuuksia tuntemattomille tiedoksi, että ei kannata alkaa heidän kanssaan väittelemään. Siinä kuluu aikaa ja vaivaa ihan hukkaan. Rottis jaksaa sille päälle sattuessaan jankuttaa vaikka koko vuoden. 330 kuittaa parin viestin jälkeen jollain alatyylisellä, kun asiallinen sanottava loppuu yleensä viimeistään ensimmäiseen viestiin.

        Homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo.

        Hienosti tuot oman seksuaalisen suuntautumisesi kaikkien tietoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti tuot oman seksuaalisen suuntautumisesi kaikkien tietoon.

        Kundi innostui heti...
        ❤️🌈


    • Anonyymi

      Oisko pösö ollu parempi auto? Sama kai se millä kebab tai nistikuski ajelee noin? Älykkäitä vastauksia nistialueelta odotellaan..

    • Anonyymi

      99% varmasti pizza-/foodorakuski🧔🏾.
      Ei noilla muut aja kuin he tai eläkeläisnaiset jotka nippa nappa tajuaa miten auto käynnistetään eikä tuo tainnut sellainen olla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

      Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      33
      11047
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

      Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7467
    3. V*ttuu että mä haluan sua

      Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      80
      3812
    4. Nolointa ikinä miehelle

      On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3780
    5. Katsoitko mua yhtään

      Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3248
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

      kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3217
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

      Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      43
      3080
    8. Mikä sinua eniten

      Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3078
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

      vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2023
    10. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

      Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      24
      1749
    Aihe