Toyota kuski näyttää osaamisensa.

Anonyymi-ap

49

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme asennevamma on joillakin ihmisillä, etteivät pysty ajamaan järkevästi ja sääntöjä noudattaen.

      • Anonyymi

        Mitä Bemari tai Mersukuskit edellä, sitä muut perässä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Bemari tai Mersukuskit edellä, sitä muut perässä..

        Ns. tavisautoilijoille noista töyssyistä ei ole mitään ongelmaa. Jos nopeus on enintään rajoituksen mukainen, varsinkin näin talvikelillä antaa mennä vaan.

        Sille, että joku päättää ohittaa kaikkien mahdollisten sääntöjen vastaisesti, ohitettava ei valitettavasti voi mitään. Pakko myöntää, pääkaupunkiseudun liikenteessä ajellessa tarvitsisi olla silmät selän lisäksi myös kyljissä.

        Saarekkeen sivuuttaminen väärältä puolelta on muuten niitä rikkomuksia, mistä poliisin ohjeiden mukaan otetaan varoituksetta kortti pois. Tämä video on äärihyvä esimerkki siitä, miksi.


    • Hidastetöyssy. En ihmettele, että tulee kierrettyä vähän laittomasti. Muutama sellainen kun on, joiden yli pitää auto ryömittää enemmänkin jarrua kuin kaasua käyttäen, ettei pohja kovasti raavi, eikä ole edes mikään erityisen matala malli...

      Vielä ei ole selvinnyt, miksi noita töyssyjä rakennellaan.

      • Anonyymi

        Niitä rakennetaan huonojen autoilijoiden takia.


      • Anonyymi

        Ei niitä töyssyjä laillista nopeutta ajavien vuoksi ainakaan rakenneta. Jokainen ylinopeusyrjö voi katsoa peiliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä töyssyjä laillista nopeutta ajavien vuoksi ainakaan rakenneta. Jokainen ylinopeusyrjö voi katsoa peiliin.

        Mutta eiväthän ne siihen juurikaan vaikuta. Lisäävät vain kiihdyttelyä ja jarruttelua, sekä heikentävät muitten tienkäyttäjien huomiointia...


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Mutta eiväthän ne siihen juurikaan vaikuta. Lisäävät vain kiihdyttelyä ja jarruttelua, sekä heikentävät muitten tienkäyttäjien huomiointia...

        Osaamattomat kuskit kuvamallasi tavalla sitten toimivat. Sille me muut emme voi paljon mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaamattomat kuskit kuvamallasi tavalla sitten toimivat. Sille me muut emme voi paljon mitään.

        Se on kuule pakko jarruttaa ryömintävauhtiin, ellei halua autoaan rikkoa noihin. Ja kun autoa täytyy muutaman sentin tarkkuudella tähdätä noihin töyssyihin, niin pakostakin siinä kärsii muun liikenteen huomioiminen.

        Se, ettet ymmärrä ajamista mitään, ei ole minun ongelmani.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Se on kuule pakko jarruttaa ryömintävauhtiin, ellei halua autoaan rikkoa noihin. Ja kun autoa täytyy muutaman sentin tarkkuudella tähdätä noihin töyssyihin, niin pakostakin siinä kärsii muun liikenteen huomioiminen.

        Se, ettet ymmärrä ajamista mitään, ei ole minun ongelmani.

        Normaali ihminen kykenee hiljentämään nopeutta tarpeellisen määrän ilman, että muun liikenteen huomioiminen kärsii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen kykenee hiljentämään nopeutta tarpeellisen määrän ilman, että muun liikenteen huomioiminen kärsii.

        Eli normaali ihminen ei mielestäsi huomioi muuta liikennettä mahdollisimman tarkasti muulloin?

        Voit olla oikeassa. Selittää aika paljon noita puusilmiä tuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä rakennetaan huonojen autoilijoiden takia.

        Niin kuin sinun.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Eli normaali ihminen ei mielestäsi huomioi muuta liikennettä mahdollisimman tarkasti muulloin?

        Voit olla oikeassa. Selittää aika paljon noita puusilmiä tuolla.

        Niinkö tuossa väitettiin? Logiikkasi ontuu taas rankasti. Normaalia nopeutta ajavan ei tarvitse juuri hiljentää töyssyihin, joten muun liikenteen huomioiminenkaan ei siinä kärsi. Kaahari taas joutuu jarruttamaan rajummin "ellei halua autoaan rikkoa noihin" - kuten itse sanoit. Eli hidastetöyssyt toimivat juuri niin kuin on tarkoitettu.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Eli normaali ihminen ei mielestäsi huomioi muuta liikennettä mahdollisimman tarkasti muulloin?

        Voit olla oikeassa. Selittää aika paljon noita puusilmiä tuolla.

        Lue tarkemmin. Ilmaisin asiani hyvin selkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tarkemmin. Ilmaisin asiani hyvin selkeästi.

        Luetun ymmärtäminen ei kaikille ole aina niin helppoa. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö tuossa väitettiin? Logiikkasi ontuu taas rankasti. Normaalia nopeutta ajavan ei tarvitse juuri hiljentää töyssyihin, joten muun liikenteen huomioiminenkaan ei siinä kärsi. Kaahari taas joutuu jarruttamaan rajummin "ellei halua autoaan rikkoa noihin" - kuten itse sanoit. Eli hidastetöyssyt toimivat juuri niin kuin on tarkoitettu.

        En tiedä sinusta, mutta jos rajoitus on 30 km/h ja töyssyn yli voi ajaa arviolta nopeudella 2 km/h ettei autoansa riko (päätellen siitä, että viereisellä jalkakäytävällä kävellään ohi), niin joko sinun normaali nopeutesi on hieman hidas tai puhut roskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue tarkemmin. Ilmaisin asiani hyvin selkeästi.

        Totta. Huomasin ettet puhunut asiasta mitään, vaan ainoastaan jarruttamisesta.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Se on kuule pakko jarruttaa ryömintävauhtiin, ellei halua autoaan rikkoa noihin. Ja kun autoa täytyy muutaman sentin tarkkuudella tähdätä noihin töyssyihin, niin pakostakin siinä kärsii muun liikenteen huomioiminen.

        Se, ettet ymmärrä ajamista mitään, ei ole minun ongelmani.

        Ajan usean eri hidastetöyssyn yli päivittäin, eikä yhdenkään osalta tarvitse ryömiä eikä eriytisemmin tähtäillä. Hidastamaan vähän joutuu toki, mutta mihinkään "ryömintävauhtiin" ei todellakaan tarvitse hidastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajan usean eri hidastetöyssyn yli päivittäin, eikä yhdenkään osalta tarvitse ryömiä eikä eriytisemmin tähtäillä. Hidastamaan vähän joutuu toki, mutta mihinkään "ryömintävauhtiin" ei todellakaan tarvitse hidastaa.

        Ehkä sinulla on sitä maavaraa sitten enemmän. Omassa autossa ei hirveästi ole, vaikka mistään madalletusta mallista ei olekaan kyse.

        Eli et vaivautunut edes lukemaan viestiä johon vastasit. Hyvä niin. Pidetään tämän palstan taso.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        Totta. Huomasin ettet puhunut asiasta mitään, vaan ainoastaan jarruttamisesta.

        Ymmärsit siis, että oletuksesi oli perusteeton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit siis, että oletuksesi oli perusteeton?

        Ei hän mitään halua ymmärtää, vaan pelkästään väkisin vänkäillä muiden kanssa mistä tahansa.


      • Anonyymi
        TheRat kirjoitti:

        En tiedä sinusta, mutta jos rajoitus on 30 km/h ja töyssyn yli voi ajaa arviolta nopeudella 2 km/h ettei autoansa riko (päätellen siitä, että viereisellä jalkakäytävällä kävellään ohi), niin joko sinun normaali nopeutesi on hieman hidas tai puhut roskaa.

        En tiedä sinun töyssystäsi tai autostasi, mutta kyse oli siitä miksi hidastetöyssyjä rakennetaan (aiempi ihmettely-viestisi). Toki voit kritisoida sitä miten vaihtelevan mallisena niitä rakennellaan (välillä profiililtaan varsin jyrkäksi/teräväksi), mutta se on melkeinpä jo eri keskustelun aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan usean eri hidastetöyssyn yli päivittäin, eikä yhdenkään osalta tarvitse ryömiä eikä eriytisemmin tähtäillä. Hidastamaan vähän joutuu toki, mutta mihinkään "ryömintävauhtiin" ei todellakaan tarvitse hidastaa.

        Töyssyjä on erilaisia, mutta en ole minäkään vielä löytänyt sellaista, jonka yli pitäisi mennä ryömintänopeudella. Eikä minulla ole mitään maastoautoa, vaan ihan tavallinen pippeli perheauto. Mutta jos joltain ei järkevän ylitysnopeuden arvioiminen onnistu, niin on parempi ylittää töyssy liioitellun hitaasti kuin liian nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töyssyjä on erilaisia, mutta en ole minäkään vielä löytänyt sellaista, jonka yli pitäisi mennä ryömintänopeudella. Eikä minulla ole mitään maastoautoa, vaan ihan tavallinen pippeli perheauto. Mutta jos joltain ei järkevän ylitysnopeuden arvioiminen onnistu, niin on parempi ylittää töyssy liioitellun hitaasti kuin liian nopeasti.

        Töyssyyn ajamista ei ainakaan auta se, jos painaa voimakkaasti jarrua vasta aivan viime hetkellä eikä löysää sitä ajoissa - ehkä itsestään selvää useimmille, mutta tulipahan sanottua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töyssyjä on erilaisia, mutta en ole minäkään vielä löytänyt sellaista, jonka yli pitäisi mennä ryömintänopeudella. Eikä minulla ole mitään maastoautoa, vaan ihan tavallinen pippeli perheauto. Mutta jos joltain ei järkevän ylitysnopeuden arvioiminen onnistu, niin on parempi ylittää töyssy liioitellun hitaasti kuin liian nopeasti.

        Noin se toki on, mutta tuskin se "liioitellun hitaasti" sitä ryömintänopeutta edes ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töyssyjä on erilaisia, mutta en ole minäkään vielä löytänyt sellaista, jonka yli pitäisi mennä ryömintänopeudella. Eikä minulla ole mitään maastoautoa, vaan ihan tavallinen pippeli perheauto. Mutta jos joltain ei järkevän ylitysnopeuden arvioiminen onnistu, niin on parempi ylittää töyssy liioitellun hitaasti kuin liian nopeasti.

        Jos töyssyllä tarkoitetaan aloituksen tapauksen korotettua suojatietä, niin tyyppipiirustusten (Espoon kaupunki) mukaan korkeusero 0,98 cm eli noin metrin pituisessa viisteessä pitäisi olla 6 cm (1 cm:n poikkeama ylöspäin sallitaan). 6 senttiä ei kuulosta kovin korkealta, mutta ainakin omalla paikkakunnallani tuntuu melkein että viiste olisi usein rakennettu selvästi metriä lyhemmäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos töyssyllä tarkoitetaan aloituksen tapauksen korotettua suojatietä, niin tyyppipiirustusten (Espoon kaupunki) mukaan korkeusero 0,98 cm eli noin metrin pituisessa viisteessä pitäisi olla 6 cm (1 cm:n poikkeama ylöspäin sallitaan). 6 senttiä ei kuulosta kovin korkealta, mutta ainakin omalla paikkakunnallani tuntuu melkein että viiste olisi usein rakennettu selvästi metriä lyhemmäksi.

        Ne nyt sentään ovat aika kevyitä. Minua jurppivat eniten ne kulmikkaat betonimöykyt, joiden eteen on vielä rakennettu kuoppa (kun on korjattu asfalttia, uusi asfaltti loppuu juuri ennen töyssyä). Siinä kun kivasti keula niiaa juuri kun töyssyyn tultaessa...

        Ja kun perässäkin on kuoppa, saadaan myös pohjapanssari helposti osumaan maahan.

        Toki voi rikkoa alustaa ajamalla niistä puoliksi yli, jos haluaa koukkailla. Vähemmän tärähtää, jos ajaa suoraan... Toki koukatessa pohja ei ole niin kovilla.

        Tässä esimerkki: https://maps.app.goo.gl/W1bpVEYqZeFABngE7


    • Anonyymi

      Eikä ollut kaukana että olisi tömähtänyt Yetin keulaan, mutta onneksi skodailija oli tarkkana.

    • Anonyymi

      Oliko pakko kiertää ,kun bemari oli pohjastaan kiinni hidastetöyssyssä

    • Anonyymi

      Mitenkäs siellä pääkaupunkiseudulla oikein toopeillaan jatkuvasti. Melkein kaikki kojelautakamerat saa kuvaa mitä ihmeellisimmistä suorituksista.
      Eiköhän muutamat jo tapelleetkin tuusulantiellä aivan äsken. Hulluja kaikki.

    • Anonyymi

      Yariksella on voitettu ralleja ja jokunen Tero uskoo olevansa oman elämänsä Vatanen ja vetää riskillä ja saa kiksejä.

    • Anonyymi

      Tero ja sinä ette tiedä ralli yariksesta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Jollain lähi-idän pizzakuskilla kiire saada s24 palstan tojoterolle kebabbia että jaksaa haukkua Saksalaisia autoja 24h/7.

      • Anonyymi

        Jos siinä kävi niin, että Skodakuski ajoi tosi hiljaa sen töyssyn yli ja varoi ettei jakopään ketju hyppää paikoiltaan ja Tojokuski hermostui Skodan kyöräämiseen ja ajoi ohi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siinä kävi niin, että Skodakuski ajoi tosi hiljaa sen töyssyn yli ja varoi ettei jakopään ketju hyppää paikoiltaan ja Tojokuski hermostui Skodan kyöräämiseen ja ajoi ohi!

        Heikkohermoisille ei pidä antaa ajo-oikeutta ensinnäkään.


      • Anonyymi

        Tojokuski kuumeni kun variksessa nuppi jäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikkohermoisille ei pidä antaa ajo-oikeutta ensinnäkään.

        Kerro tuo sama Bmw ja Mersedes kuskeille!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tuo sama Bmw ja Mersedes kuskeille!!!!!!

        Haista perse !


      • Anonyymi
        330d-ja-hajis kirjoitti:

        Haista perse !

        ..pakko haistaa, kun sieltä päin tuulee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..pakko haistaa, kun sieltä päin tuulee..

        Jahas, uuden vuoden kunniaksi palstan vakiovänkääjät TheRat ja 330d-ja-hajis ovat kaivautuneet ylös kuopistaan ja ovat näköjään liikkeellä yhtä raikkaina kuin aina ennenkin.

        Näitä kuuluisuuksia tuntemattomille tiedoksi, että ei kannata alkaa heidän kanssaan väittelemään. Siinä kuluu aikaa ja vaivaa ihan hukkaan. Rottis jaksaa sille päälle sattuessaan jankuttaa vaikka koko vuoden. 330 kuittaa parin viestin jälkeen jollain alatyylisellä, kun asiallinen sanottava loppuu yleensä viimeistään ensimmäiseen viestiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, uuden vuoden kunniaksi palstan vakiovänkääjät TheRat ja 330d-ja-hajis ovat kaivautuneet ylös kuopistaan ja ovat näköjään liikkeellä yhtä raikkaina kuin aina ennenkin.

        Näitä kuuluisuuksia tuntemattomille tiedoksi, että ei kannata alkaa heidän kanssaan väittelemään. Siinä kuluu aikaa ja vaivaa ihan hukkaan. Rottis jaksaa sille päälle sattuessaan jankuttaa vaikka koko vuoden. 330 kuittaa parin viestin jälkeen jollain alatyylisellä, kun asiallinen sanottava loppuu yleensä viimeistään ensimmäiseen viestiin.

        Niinhän se usein menee, että kun kyvyt järkevään argumentointiin loppuvat, niin alkaa haukkuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, uuden vuoden kunniaksi palstan vakiovänkääjät TheRat ja 330d-ja-hajis ovat kaivautuneet ylös kuopistaan ja ovat näköjään liikkeellä yhtä raikkaina kuin aina ennenkin.

        Näitä kuuluisuuksia tuntemattomille tiedoksi, että ei kannata alkaa heidän kanssaan väittelemään. Siinä kuluu aikaa ja vaivaa ihan hukkaan. Rottis jaksaa sille päälle sattuessaan jankuttaa vaikka koko vuoden. 330 kuittaa parin viestin jälkeen jollain alatyylisellä, kun asiallinen sanottava loppuu yleensä viimeistään ensimmäiseen viestiin.

        Mikäs palstapoliisi sinä luulet olevasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs palstapoliisi sinä luulet olevasi?

        Miksi luulet että luulee olevansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet että luulee olevansa?

        Älkää vastatko kyselijäpösilölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, uuden vuoden kunniaksi palstan vakiovänkääjät TheRat ja 330d-ja-hajis ovat kaivautuneet ylös kuopistaan ja ovat näköjään liikkeellä yhtä raikkaina kuin aina ennenkin.

        Näitä kuuluisuuksia tuntemattomille tiedoksi, että ei kannata alkaa heidän kanssaan väittelemään. Siinä kuluu aikaa ja vaivaa ihan hukkaan. Rottis jaksaa sille päälle sattuessaan jankuttaa vaikka koko vuoden. 330 kuittaa parin viestin jälkeen jollain alatyylisellä, kun asiallinen sanottava loppuu yleensä viimeistään ensimmäiseen viestiin.

        Homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo.

        Hienosti tuot oman seksuaalisen suuntautumisesi kaikkien tietoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti tuot oman seksuaalisen suuntautumisesi kaikkien tietoon.

        Kundi innostui heti...
        ❤️🌈


    • Anonyymi

      Oisko pösö ollu parempi auto? Sama kai se millä kebab tai nistikuski ajelee noin? Älykkäitä vastauksia nistialueelta odotellaan..

    • Anonyymi

      99% varmasti pizza-/foodorakuski🧔🏾.
      Ei noilla muut aja kuin he tai eläkeläisnaiset jotka nippa nappa tajuaa miten auto käynnistetään eikä tuo tainnut sellainen olla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

      sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      223
      5901
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

      On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      112
      5754
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

      Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      214
      4821
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

      voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      60
      4131
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

      mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4047
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

      ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3638
    7. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

      Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      11
      3453
    8. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

      (Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      16
      3092
    9. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

      Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      40
      1700
    10. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

      Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      131
      1503
    Aihe