"Iltalehti kysyi Rajavartiolaitokselta, voiko henkilö mennä oma-aloitteisesti puhallutukseen Rajavartiolaitoksen ”kopissa” Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
– Viranomaisten välinen yhteistyö mahdollistaa sen, että poliisi voi käyttää puhalluttamiseen Rajavartiolaitoksen tiloja ja välineitä. Rajavartiolaitos voi suorittaa puhallutuksen myös poliisin pyynnöstä, Rajavartiolaitos kertoo Iltalehdelle sähköpostitse.
Immosen tapauksesta Rajavartiolaitos vastaa, että ”kyseessä on ollut poliisijohtoinen tehtävä eikä Rajavartiolaitos ole toteuttanut omia itsenäisiä tehtäviä tapaukseen liittyen”.
Itä-Uudenmaan poliisista puolestaan kommentoidaan Iltalehdelle, että sillä ei ole ollut puhallutustehtävää Helsinki-Vantaalla."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a1ecc177-4998-42b7-850b-2f3ec156ce0e
Everstiluutnantti Immonen (PS) valehteli puhallutuksestakin
43
288
Vastaukset
- Anonyymi
Hupsista!
- Anonyymi
Umpirehellinen persuherrasmies jäi taas kiinni valheesta.
Yllättyikö joku?- Anonyymi
No ei.
- Anonyymi
Umpihumalainen ei oikein muista mitä on tullut tehtyä tai jäänyt tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Umpihumalainen ei oikein muista mitä on tullut tehtyä tai jäänyt tekemättä.
Pitäisikö tilata aikaa spykologille?
- Anonyymi
Immonen pyyteli anteeksi tekoaan. Mutta ei muistanut tätä valehtelua.
Oliko tässä kuitenkin niin, että Immonen oli umpikännissä, ettei edes muista siitä ajasta mitään? - Anonyymi
Ensin Immokki valehteli ettei ollut tehnyt mitään ja että ulosheiton ainoa syy oli se että hän on persu. Sitten valehteli ettei ollut ollenkaan humalassa ja että oli muka käynyt puhallutuksessa, vaikka ei ollut käynyt puhallustestissä.
Mikä on Immosen seuraava valhe?- Anonyymi
😨😨😨
- Anonyymi
Ehdotan että tämä on skandaali.
- Anonyymi
Hehheh. Hyvin se vetää.
- Anonyymi
Se oli vain Persuhuumoria 🤣 😅🤣
Jäätyään kiinni nyt lopulta myönsi virheensä.
Tosin kokeneena sotilaana ja kouluttajana hänen pitäisi muistaa ettei "enhän minä, olihan siinä muitakin..." koskaan toimi.
Tuottaako aivovamma persuutta, vai aiheuttaako persuilu aivovamman - kas siinäpä kysymys.- Anonyymi
Mites se meni: oliko kansanedustajilla lupaa valehdella tietoisesti, kuten tässä on nyt käynyt, ilman että tulisi seuraamuksia tehtävää ajatellen?
- Anonyymi
Sehän on persuilun perusedellytys että valehtelee, uhriutuu, syyttää muita ja muistaa tahallaan ja valikoidusti asiat väärin. Näin persut ovat aina toimineet ja juuri tuollaista käytöstä persujen joukossa aivan erityisesti arvostetaan. Kuten myös juopporetkuilua ja pikkurikollisuutta.
Kaikki persujen suurimmat sankarit ovat aina olleet törkyturpaisia öykkäreitä, törkeitä valehtelijoita, juopporetkuja ja oikeudessa tuomittuja pikkurikollisia. Oikeuden tuomioita persuissa arvostetaan erityisesti ja kolmella oikeuden tuomiolla pääsee persujen mepiksi.
- Anonyymi
Lopettakaa valittaminen, se oli vain Persuhuumoria 🤣.
- Anonyymi
Perussuomalaisten valheet on vain kuuluisaa Persuhuumoria 🤣
- Anonyymi
😨😨😨
- Anonyymi
Mistäs ne numerot sitte tuli?
- Anonyymi
Immonen ei suostunut kertomamaan. Kertoi vain puhaltaneen rajavartioston alkometriin ja ja rajavartiosto kertoi ettei ollut puhallustspauksia kyseisenä aikana.
Valehteliko Suomen rajavartiosto vai Perussuomalaisten Immonen?
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Voi että on söpöä ja ihanaa kun Persu aina valehtelee ja keksii juttuja. Sitten pyytelee anteeksi. En ymmärtänyt että olen kännissä, kyllä koneen työntekijät ymmärsivät, kun minä olen vaan möllö Persu. Voi voi minua ressukkaa
- Anonyymi
Ole vihervassari hiljaa.
Se oli vain Persuhuumoria 🤣 - Anonyymi
Suoraselkäinen rehellisyys ei ole koskaan kuulunut persujen toimenkuvaan.
jatkuva valehtelu, uhriutuminen ja muiden syyttely sitten sitäkin enemmän.
- Anonyymi
Evp
- Anonyymi
Se on vain kuuluisaa Persuhuumoria 🤣🤣😂
- Anonyymi
😨😨
- Anonyymi
Persut kusettaa kannattajansa 👎
- Anonyymi
Kukahan se kännissä on ollut ,kun ei muista poliisi eikä rajavartijatkaan puhalluttaneensa.Ja vielä virka-aikana
- Anonyymi
Onko se joku valeupsheeri?
- Anonyymi
Ei ollut valhetta, se oli kuuluisaa Persuhuumoria 🤣
- Anonyymi
Nyt trollataan vihervassareiden viestit pois näkyvistä 💪
- Anonyymi
Persu pettää aina.
- Anonyymi
Ihan vaan kännissä ja läpällä heitti moisen valheen?
- Anonyymi
Se oli vain sitä kuuluisaa Persuhuumoria 🤣
- Anonyymi
Minun mielestä Immonen (PS) ei ole sopiva henkilö julkiseen virkaan. Törttöilijä!
- Anonyymi
Minkä hiihtäjän Suomen latu-urheilu onkaan Immosessa menettänyt :
-tunnuslauseeksi sopisi taas: "MITÄÄ EN OO OTTANU!"
- Anonyymi
Käsittääkseni myös rajavartiolaitos tai tulli suorittaa pyydettäessä puhallustestin. Sen pitäisi kuulua niiden velvollisuuksiin. Kuka tahana, kun lähtee vaikkapa etelään, vetää viikon viinaa. Tulee kotia ja auto on lentoparkissa. Kuinka montaa askarruttaa se, onko ajokunnossa? Jos ei em sitä tee tai eu kuulu heille vaikka pitäisi, niin tekevät suuren virheen!
Toki ymmärrän, että on hyvin tärkeää saada.pois ylimääräinen tupakka-aski tai viinapullo. Sehän on kaikkein tärkein asia. 10eken vero on suuri menetys.- Anonyymi
Rajavartiosto kertoi ettei kyseisenä aikana ollut rajavartiostolla yhtään puhallus tapausta.
Eikö olisi Persutrollien parempi vain tunnustaa Immosen valheet kuin psikata niitä uusilla valheilla. - Anonyymi
Immosen tapauksesta Rajavartiolaitos vastaa, että ”kyseessä on ollut poliisijohtoinen tehtävä eikä Rajavartiolaitos ole toteuttanut omia itsenäisiä tehtäviä tapaukseen liittyen”.
Itä-Uudenmaan poliisista puolestaan kommentoidaan Iltalehdelle, että sillä ei ole ollut puhallutustehtävää Helsinki-Vantaalla."
Tomi Immonen valehteli! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tomi Immonen valehteli!Perussuomalaisten Tomi Immonen ei vastaa valhesyytöksiin.
”Tätä pitää kysyä Immoselta.”
HS tavoitteli Immosta puhelimitse, sähköpostilla ja tekstiviestillä. Hän ei toistaiseksi ole vastannut yhteydenottopyyntöihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten Tomi Immonen ei vastaa valhesyytöksiin.
”Tätä pitää kysyä Immoselta.”
HS tavoitteli Immosta puhelimitse, sähköpostilla ja tekstiviestillä. Hän ei toistaiseksi ole vastannut yhteydenottopyyntöihin.Thaimaassa on huonot yhteydet ja olen edelleen hutikassa. En vastaa, koska en muista vastata.
- Anonyymi
Persuillahan on mutu aina tärkeämpi kuin totuus joten immonen mutusteli itselleen 0,69 tuloksen. Se nyt vain tuntui siltä? Mää en ollut kännishä,een.
- Anonyymi
Puolentoista promillen kumarassa ei jälkeenpäin muistanut että kävikin puhaltelemassa tullin eikä rajavartijoiden mittariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785