ja raahaa kaljaa lähikaupasta.Rahaa riittää näemmä...
Pitsalähettejä parveilee jatkuvasti.Mölisevät sitten yökaudet ja tupakki löyhkää käytävässä, jopa asunnossani.
Itse teen leivät, salaatit ja maukkaat edulliset riittoisat ruuat.
Naapurin työttömät Kelahörhöt tilailee pitsoja harvase ilta
70
698
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä risoo eläkeläispierua toisten asiat. Et ole tyytyväinen jos naapurisi syö makaronia ja ei mene lähellekään 9€/pv ruokaan mutta ei kelpaa pizzan ostokaan naapureitaan vaanivalle HERRA Eläkeläiselle.
- Anonyymi
Eräs etnisen vähemmistön porukka oli sentään antelias. Parin kuukauden asumisen jälkeen, ennen poismuuttoaan, lahjoittivat minulle 77 palautuskelpoista oluttölkkiä.
Satuin paikalle sen jälkeen kun he olivat jättäneet em. tölkit muovisäkissä sekajätekonttiin josta pelastin ne kierrätykseen.
Tölkit olivat minulle oudompaa laatua. Mustaa Karhua, Stella Artoisia, Sandelsia, jotain ranskalle vivahtavaa yms.
Tunnen päässeeni välillisesti osalliseksi kelan tuista.- Anonyymi
Hai siut nähtiin ottamas tyhjät tölkit,jäit nyt velkaa terv;Leif.
- Anonyymi
Olen savolainen hinaaja.
Terveisin♥️
®167-176
toimitusjohtaja-perseenrasvaaja
Murrinperse Oy- Anonyymi
Oletko siiderivalaiden vai työntöproomujen kimpussa ?
- Anonyymi
Voi saada laskuun noita syötäviä kun tilaa woltin kautta niin sitten ovat kusessa rahallisesti.Tuollainen tupakin käryyttäminen yms on notkumista.
- Anonyymi
1 Rikas sielä aina maksaa.. ja se saa rahansa vanhemmilta.. koko ketju on rikkaista kersoista.🤬🤬
- Anonyymi
Kun ei ole mitään tolkkuya rahojen kanssa niin pelimerkit sekä pää on sekaisin
ihan jatkusvasti, mistä on seurauksena ainanen rahapula sekä muiden
lompakolla käyminen eli kaikenlaisten tukien alinomainen vinkuminen.
Sääliksi käy Kelan ylikuormitettuja työntekijöitä. Hörhöjä ei käy sääliksi.- Anonyymi
Kyllä rassaa taattoa toisten asiat😂
- Anonyymi
Uusavuttomia eivät osaa itse ruokiaan valmistaa.
- Anonyymi
Osaatkos sinä? Miten kovan munan keität?
Miten tonnikala avataan ja saako sitä miten hyvin ja mistä järvestä?
- Anonyymi
Edes perunoita keittää.
- Anonyymi
Miten kananmuna keitetään?
- Anonyymi
Toista riepoo tatuoinnit, niinkun joku syntyis ne päällä tai olisi jo nuorena Köyhä ja tämä moittii kun keräävät kolehtia pitsaan jotka niin Jessus taas maksavatkin? Olisko aika pysyä omassa kämpässä verhot kii?
- Anonyymi
Juu mutta pysykööt klopit sitten pois velkaneuvonnasta täh täytyykö tilatut ruoat maksaa. Joutenolo ja notkuminen ei ole hyväksi työkuntoiselle henkilölle ainakaan nuorelle.
- Anonyymi
Kukaan enää neuvojalle mene vaan päästää suoraan ulosottoon.
- Anonyymi
Keitä kaalia kostoksi ja soita erkki junkkarista&tapani kansaa sallitun volyymin ylärajoilla.
- Anonyymi
Monellakn joka noita pitzzoja ja kebabbeja tilailee niin ei varmaan olis varaa kun toimeentulotuella.Uho päällä ja maksut menee ulosottoon ja syynä syömiset.
- Anonyymi
Oliko töissä mielessä myös naapureiden syömiset ja rahat vai tuliko tämä harrastus vasta eläkkeellä?
- Anonyymi
Ei kun lukee juttuja siitä kun ihmiset ottavat yhteyttä velkaneuvontaa kun voivat woltista tilata jopa 2krt päivässä ruokia juupa juu kun saa laskuun.Aikas tampion touhuja tuollaiset jos ulosottoon siirtyy syömiset.Prkl nämä notkuvat amisviikset.
- Anonyymi
Ei ne osaa talousasioita. Huolellisella ihmisellä on säästötilillä rahaa,
sitten on rahaa karttuvulla tilillä ja lisäksi kotona jemmarahaa.
Eihän niitä yhteensäkään tarvitse paljoa olla, mutta jos tulee iso meno,
niin jemmarahaa voi käyttää ja sitten makselee takaisin hiljakseen.
Ei synny velkaongelmaa eikä ulosottomies ole perhetuttu.- Anonyymi
Itseltään ei voi ottaa lainaa joten mitään takaisinmaksuvelvoitettakaan ei ole. Mistä teitä homekorvia porsii....
- Anonyymi
Pölhölän touhua joutua johonki perintään joidenkin ruokatilausten takia.
- Anonyymi
Että sellaisia köyhiä. Tukiin 50% leikkaus niin eiköhän tuollainen lopu.
- Anonyymi
Isä maksaa mulle 700e/kk.
Saan kyllä pitsani vaikka leikkaatte 70%
- Anonyymi
Samaa mieltä että kyllä tuet näköjään liian isoja jos jotain ruokia tilailee niin miksei tee itse pitzzaa kun joku itse tehty ei tule paljon kustantaan.Ruokia saa tilattua laskuun taikka ottaa pikavipin.Aikas monelle tarvis määrätä etuudenvalvoja.
- Anonyymi
"Itse teen leivät, salaatit ja maukkaat edulliset riittoisat ruuat."
Mitä siitä? - Anonyymi
Miksi sinusta on ihmeellistä jos naapurit syö??? Syöt varmaan sinäkin.
Olet naapruikyttääjä, joka kyttää ja juoruaa toisten asioita! Se on pahempi asia kuin että joku syö ruokaa! Enymmärrä, miksi syöminen on aihe kirjottaa????? Katkeruutta! - Anonyymi
Mikä tauti tämäkin, jos naapurilla on varaa syödä pizzaa joka päivä ja sinä oletat hänen saavan Kela-tukia? Mikset osaa laskea edes pikkurahoja? Eihän Kelan tuilla osteta 10 euron pizzaa joka päivä, ei polteta askia tupakkaa joka päivä, eikä juoda olutta päivittäin. Mistä näitä aivopieruja aina satelee kuin esterin perseestä tähän maahan? Aina jonkun mielestä mustalaiset ajavat mersuilla ja tekevät maailmanympärysmatkoja.
Mikä poliittinen järjestö Suomessa on se, jonka mukaan kaikki suomalaiset elisivät Kelasta saamilla avustuksilla ja aina on aiheena sama ihmettelyn aihe? Kerran oli sellaistakin juttua liikkeellä, että köyhä suomalainen asui hotelli Kämpissä Helsingissä käydessään ja sitäkin ihmeteltiin, että miten voi olla varaa maksaa siitä asumisesta. Tällainen poliittinen toiminta on jopa kansanedustajien häiriköintiä, kun aina pyritään samaan juuri niitä Kelan etuja pois kaikilta. Suomesta pitäisi eduskunta jo lakkauttaa tällaisen hulluuden takia, kun epäillään niitä Kelan tukia aina kaikkien suomalaisten vaurauden lähteeksi ja kansanedustajien työ on ollut täyttä hulluutta jo 20 vuoden ajan.
Moni kansanedustaja haaveilee nyt Kelaan siirtymisestä, mutta ovatko he edes työkykyisiä? Kelan tukien varassa elävien suomalaisten elintasoa ja rahankulutusta on ehkä eduskuntavuosien aikana ihmetelty liian pitkään. Eduskunnassa oli pankit ja pankkiomaisuus ja myös peritty pankkiomaisuus unohtunut dementian lailla. Ei Kela tarvitse yhtään uutta sen tasoista johtajaa. - Anonyymi
Työtön olet itsekkin kun on aikaa vahtia mitä naapuri syö. On sulla huvit. Olet se peräkammarin poika joka syö äidin ruokapöydässä ja käyttää hänen rahojaan. Mieti apina!
- Anonyymi
Taitaa olla työkyvyttömyyseläkeläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla työkyvyttömyyseläkeläinen.
No aivan varmasti, ei noin typeriä aloituksia kukaan viisas keksi tai ainakaan tuo ilmi.
- Anonyymi
Semmoisia ne Persu loiset on
- Anonyymi
Sinä tiedät kaiken tämän miten? Korostus sanalle tietää.
- Anonyymi
Talous ja velkaneuvonnassa on ruuhkaa kun klopit tilailee woltista jopa 2krt ruokia päivässä kun saa laskuun,pikavippiä sitten kanssa. Mitenkä ihmiset kuvittelevat että heidän rahansa tuollaisiin riittää.Itse en hae toimeentulotukea niin ehkäpä 3viikon viikon välein voin ehkäpä tilata pizzan tai rullakebabin niin hinta noissa estää kun tilaus melkeimpä sen 20eur.Prkl syömisien takia ihmiset joutuvat perintään oikeen järjen käyttöä.
- Anonyymi
Nuoret sinne talousneuvontaan meneekin. Koska tämä lanka tajuaa että puhutte kokoajan RIKKAISTA kersoista?
- Anonyymi
Sosiaaliturva Suomessa liian hyvä.
- Anonyymi
Ai koska varaa tilata pizza????????????
- Anonyymi
Ainakin parempi kuin palkka!!! Heheeee... käykö kateeksi? No käyhän sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin parempi kuin palkka!!! Heheeee... käykö kateeksi? No käyhän sua.
no nyt oli suurella viisaudella laukaistu kommentintapainen !
huh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no nyt oli suurella viisaudella laukaistu kommentintapainen !
huhKiitos! yritän aina kannustaa viisaasti kaikkia. Hienoa että meni sinunkin sydämeesi viisauden sanoja.
- Anonyymi
mihin tätä nollanuorisoa tarvitaan kuka tietää !?
joka ei osa amitään ei kiinnostu mistään eikä motivoi mikään kunhan vempuloidaan pitkin kaupunkia, sossu ja iskä maksaa.- Anonyymi
mikä on esm sellainen nuori ihminen (oletus) että sotkee j apaskoo vuokrakämpän lähes poltettavaan kuntoon häh ??!
on se hullu aivovaurio vaiko jokin muu vastaava!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on esm sellainen nuori ihminen (oletus) että sotkee j apaskoo vuokrakämpän lähes poltettavaan kuntoon häh ??!
on se hullu aivovaurio vaiko jokin muu vastaava!?taikka aikuinen jolle pitää hakea lähestymiskieltoa !!?
mitä on pipon alla sellaisella tyypillä, ei tajua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taikka aikuinen jolle pitää hakea lähestymiskieltoa !!?
mitä on pipon alla sellaisella tyypillä, ei tajua.Pipon alla sijaitsee pää ja sitten alaspäin ovatkin olkapäät.
Sanna Marinko se sielä nyt on?
Miksi sinä hait lähestymiskieltoa? Kävikö se poikasi aina Jouluisin ja oli liikaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se hullu aivovaurio vaiko jokin muu vastaava!?Dingokos se sielä laulaa ja vie Aivovaurioon?
Mitä tarkoittaa Suomeksi APASKOO?
- Anonyymi
Kotikylän juopot ne aina tilin jälkeen kävivät taksilla viinakaupassa ja
sitten loppukuusta valiteltiin rahapulaa, mikä lienee itseaiheutettua.- Anonyymi
Siksi teen petoksia sun kaltaisille tyhmille n. 1000- 2000e/kk
No siten saan pitsaa ja tatuionteija.
Riepooko?
Olet tyhmä kun menet mun petoksiin/ Kavalluksiin.
SINÄ MAKSAT mun pitsat ja taksit haloo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi teen petoksia sun kaltaisille tyhmille n. 1000- 2000e/kk
No siten saan pitsaa ja tatuionteija.
Riepooko?
Olet tyhmä kun menet mun petoksiin/ Kavalluksiin.
SINÄ MAKSAT mun pitsat ja taksit haloo.Ei mustalaisilla ole tatuointeja eivätkä he aja taksilla. Tai jos ajavat eivät maksa kyydistä.
- Anonyymi
Viinakauppa, baari ja taksiyrittäjät ainakin tienasivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mustalaisilla ole tatuointeja eivätkä he aja taksilla. Tai jos ajavat eivät maksa kyydistä.
Ihan vaalee oon en kaalee.
- Anonyymi
Onneksi ne on työttömiä ja köyhiä, mulla sikarikkaat naapurit pitää huumebileitä vähän joka ilta ja yö. Oisko siellä perseaukisten asutus-alueilla jotain kämppää, jossa voisi nukkua parikertaa viikossa, eikös ne naapurin juopot siellä sammu jo puolen yön korvilla.
- Anonyymi
Rikkaat nuoret pahimpia snobeja on bileineen.
- Anonyymi
1 rikas kersa halus mun vievän sille klubille 4 ekstaasi tabua kahdelta yöllä, et hän maksaa taksin.
- Anonyymi
Mulla asuu kanssa seinänaapureina näitä vasemmistolaisia huumehörhöjä ja yläkerrassa puhuu (HUUTAA) maahanmuuttajapesue.
Ei hetkenkään rauhaa.- Anonyymi
Voi voi sellasta se on Visulahdessa.
- Anonyymi
Taidan hakea kesäisen tiistain ratoksi 48 tölkkiä coopin lageria ja klarnalaskulla hiukopalaksi pari rullakebabia ja perhepizzan.
Eläkeläisuuno, helsinki. Savo.- Anonyymi
Sama vielä kerkee. Otan pikavipin ja soitan taksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama vielä kerkee. Otan pikavipin ja soitan taksin.
Älkää eksykö sitten ajasta enempätä ja savon polliisilaitoksen betonilattialta.
paikallisen pöydän alus asiain ajajan nicemies. Närpiö savo
- Anonyymi
Jointti käryää naapurin pilvibailuissa niin sakeana että nuoriso joutuu sokkona ottamaan savupilven läpi pöydältä oluttölkin janojuomaksi.
- Anonyymi
Mistäs sinä tiedät miltä se jointti haisee?
Tainnut muorin tultua sielä glaugoomaan nyt itse polteltua kiltaa.
- Anonyymi
Oikea järkihirviö tilailee ruokia laskuun ja joutuu perintään,ulosottoon. Yhtä järkevää kuin nämä ns, kioskiköyhät.Helvetin uusavuttomat.....mitä minä nyt teen.
- Anonyymi
"mitä minä nyt teen."
Etköhän tampio jotain keksi ja jos et kysy naapurilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mitä minä nyt teen."
Etköhän tampio jotain keksi ja jos et kysy naapurilta.Älä leiki Uuvattia hi hi hi et saa laskuun edes tilattua kun luottotiedot mennyt aikoja sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä leiki Uuvattia hi hi hi et saa laskuun edes tilattua kun luottotiedot mennyt aikoja sitten.
Läski eläkeläisääliö, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läski eläkeläisääliö, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.
Oho mikä tuntemus vuodatus no no no menikö herne nenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MBDtautinen eläkeläispelle, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.Kärsä kiinni ovessa silloin kun et kurki verhojen raosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MBDtautinen eläkeläispelle, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.Kärsä kiinni ovessa silloin kun et kurki verhojen raosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MBDtautinen eläkeläispelle, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.Kärsä kiinni ovessa silloin kun et kurki verhojen raosta
Samaa mieltä. Suomessa tuo naapuri kyttäys jo liian pitkällä.
Oma naapuri tuossa tietää mun asiat itseäni paremmin.
Käy postinkin tuola laatikolla läpi.
Tiesi että mikä on autossa rikki, että oliko se käyny yöllä senkin tarkistamassa.
Saunomiset se laskee ja vessan vetoja on liikaa että pitääkö paskat jättää vetämättä?
Kauppaan jos lähden aukeaa verho että mihin se menee?
- Anonyymi
Eikös se olekaan hyvä asia että he työllistävät paikallisia yrittäjiä?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050