Naapurin työttömät Kelahörhöt tilailee pitsoja harvase ilta

Anonyymi-ap

ja raahaa kaljaa lähikaupasta.Rahaa riittää näemmä...
Pitsalähettejä parveilee jatkuvasti.Mölisevät sitten yökaudet ja tupakki löyhkää käytävässä, jopa asunnossani.
Itse teen leivät, salaatit ja maukkaat edulliset riittoisat ruuat.

70

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä risoo eläkeläispierua toisten asiat. Et ole tyytyväinen jos naapurisi syö makaronia ja ei mene lähellekään 9€/pv ruokaan mutta ei kelpaa pizzan ostokaan naapureitaan vaanivalle HERRA Eläkeläiselle.

• Anonyymi

Eräs etnisen vähemmistön porukka oli sentään antelias. Parin kuukauden asumisen jälkeen, ennen poismuuttoaan, lahjoittivat minulle 77 palautuskelpoista oluttölkkiä.
      Satuin paikalle sen jälkeen kun he olivat jättäneet em. tölkit muovisäkissä sekajätekonttiin josta pelastin ne kierrätykseen.
      Tölkit olivat minulle oudompaa laatua. Mustaa Karhua, Stella Artoisia, Sandelsia, jotain ranskalle vivahtavaa yms.
      Tunnen päässeeni välillisesti osalliseksi kelan tuista.

• Anonyymi

Hai siut nähtiin ottamas tyhjät tölkit,jäit nyt velkaa terv;Leif.

• Anonyymi

Olen savolainen hinaaja.
      Terveisin♥️
      ®167-176
      toimitusjohtaja-perseenrasvaaja
      Murrinperse Oy

• Anonyymi

Oletko siiderivalaiden vai työntöproomujen kimpussa ?

• Anonyymi

Voi saada laskuun noita syötäviä kun tilaa woltin kautta niin sitten ovat kusessa rahallisesti.Tuollainen tupakin käryyttäminen yms on notkumista.

• Anonyymi

1 Rikas sielä aina maksaa.. ja se saa rahansa vanhemmilta.. koko ketju on rikkaista kersoista.🤬🤬

• Anonyymi

Kun ei ole mitään tolkkuya rahojen kanssa niin pelimerkit sekä pää on sekaisin
      ihan jatkusvasti, mistä on seurauksena ainanen rahapula sekä muiden
      lompakolla käyminen eli kaikenlaisten tukien alinomainen vinkuminen.
      Sääliksi käy Kelan ylikuormitettuja työntekijöitä. Hörhöjä ei käy sääliksi.

• Anonyymi

Kyllä rassaa taattoa toisten asiat😂

• Anonyymi

Uusavuttomia eivät osaa itse ruokiaan valmistaa.

• Anonyymi

Osaatkos sinä? Miten kovan munan keität?
        Miten tonnikala avataan ja saako sitä miten hyvin ja mistä järvestä?

• Anonyymi

Edes perunoita keittää.

• Anonyymi

Miten kananmuna keitetään?

• Anonyymi

Toista riepoo tatuoinnit, niinkun joku syntyis ne päällä tai olisi jo nuorena Köyhä ja tämä moittii kun keräävät kolehtia pitsaan jotka niin Jessus taas maksavatkin? Olisko aika pysyä omassa kämpässä verhot kii?

• Anonyymi

Juu mutta pysykööt klopit sitten pois velkaneuvonnasta täh täytyykö tilatut ruoat maksaa. Joutenolo ja notkuminen ei ole hyväksi työkuntoiselle henkilölle ainakaan nuorelle.

• Anonyymi

Kukaan enää neuvojalle mene vaan päästää suoraan ulosottoon.

• Anonyymi

Keitä kaalia kostoksi ja soita erkki junkkarista&tapani kansaa sallitun volyymin ylärajoilla.

• Anonyymi

Monellakn joka noita pitzzoja ja kebabbeja tilailee niin ei varmaan olis varaa kun toimeentulotuella.Uho päällä ja maksut menee ulosottoon ja syynä syömiset.

• Anonyymi

Oliko töissä mielessä myös naapureiden syömiset ja rahat vai tuliko tämä harrastus vasta eläkkeellä?

• Anonyymi

Ei kun lukee juttuja siitä kun ihmiset ottavat yhteyttä velkaneuvontaa kun voivat woltista tilata jopa 2krt päivässä ruokia juupa juu kun saa laskuun.Aikas tampion touhuja tuollaiset jos ulosottoon siirtyy syömiset.Prkl nämä notkuvat amisviikset.

• Anonyymi

Ei ne osaa talousasioita. Huolellisella ihmisellä on säästötilillä rahaa,
      sitten on rahaa karttuvulla tilillä ja lisäksi kotona jemmarahaa.
      Eihän niitä yhteensäkään tarvitse paljoa olla, mutta jos tulee iso meno,
      niin jemmarahaa voi käyttää ja sitten makselee takaisin hiljakseen.
      Ei synny velkaongelmaa eikä ulosottomies ole perhetuttu.

• Anonyymi

Itseltään ei voi ottaa lainaa joten mitään takaisinmaksuvelvoitettakaan ei ole. Mistä teitä homekorvia porsii....

• Anonyymi

Pölhölän touhua joutua johonki perintään joidenkin ruokatilausten takia.

• Anonyymi

Että sellaisia köyhiä. Tukiin 50% leikkaus niin eiköhän tuollainen lopu.

• Anonyymi

Isä maksaa mulle 700e/kk.
        Saan kyllä pitsani vaikka leikkaatte 70%

• Anonyymi

Samaa mieltä että kyllä tuet näköjään liian isoja jos jotain ruokia tilailee niin miksei tee itse pitzzaa kun joku itse tehty ei tule paljon kustantaan.Ruokia saa tilattua laskuun taikka ottaa pikavipin.Aikas monelle tarvis määrätä etuudenvalvoja.

• Anonyymi

"Itse teen leivät, salaatit ja maukkaat edulliset riittoisat ruuat."

Mitä siitä?

• Anonyymi

Miksi sinusta on ihmeellistä jos naapurit syö??? Syöt varmaan sinäkin.

Olet naapruikyttääjä, joka kyttää ja juoruaa toisten asioita! Se on pahempi asia kuin että joku syö ruokaa! Enymmärrä, miksi syöminen on aihe kirjottaa????? Katkeruutta!

• Anonyymi

Mikä tauti tämäkin, jos naapurilla on varaa syödä pizzaa joka päivä ja sinä oletat hänen saavan Kela-tukia? Mikset osaa laskea edes pikkurahoja? Eihän Kelan tuilla osteta 10 euron pizzaa joka päivä, ei polteta askia tupakkaa joka päivä, eikä juoda olutta päivittäin. Mistä näitä aivopieruja aina satelee kuin esterin perseestä tähän maahan? Aina jonkun mielestä mustalaiset ajavat mersuilla ja tekevät maailmanympärysmatkoja.

Mikä poliittinen järjestö Suomessa on se, jonka mukaan kaikki suomalaiset elisivät Kelasta saamilla avustuksilla ja aina on aiheena sama ihmettelyn aihe? Kerran oli sellaistakin juttua liikkeellä, että köyhä suomalainen asui hotelli Kämpissä Helsingissä käydessään ja sitäkin ihmeteltiin, että miten voi olla varaa maksaa siitä asumisesta. Tällainen poliittinen toiminta on jopa kansanedustajien häiriköintiä, kun aina pyritään samaan juuri niitä Kelan etuja pois kaikilta. Suomesta pitäisi eduskunta jo lakkauttaa tällaisen hulluuden takia, kun epäillään niitä Kelan tukia aina kaikkien suomalaisten vaurauden lähteeksi ja kansanedustajien työ on ollut täyttä hulluutta jo 20 vuoden ajan.

Moni kansanedustaja haaveilee nyt Kelaan siirtymisestä, mutta ovatko he edes työkykyisiä? Kelan tukien varassa elävien suomalaisten elintasoa ja rahankulutusta on ehkä eduskuntavuosien aikana ihmetelty liian pitkään. Eduskunnassa oli pankit ja pankkiomaisuus ja myös peritty pankkiomaisuus unohtunut dementian lailla. Ei Kela tarvitse yhtään uutta sen tasoista johtajaa.

• Anonyymi

Työtön olet itsekkin kun on aikaa vahtia mitä naapuri syö. On sulla huvit. Olet se peräkammarin poika joka syö äidin ruokapöydässä ja käyttää hänen rahojaan. Mieti apina!

• Anonyymi

Taitaa olla työkyvyttömyyseläkeläinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla työkyvyttömyyseläkeläinen.

No aivan varmasti, ei noin typeriä aloituksia kukaan viisas keksi tai ainakaan tuo ilmi.

• Anonyymi

Semmoisia ne Persu loiset on

• Anonyymi

Sinä tiedät kaiken tämän miten? Korostus sanalle tietää.

• Anonyymi

Talous ja velkaneuvonnassa on ruuhkaa kun klopit tilailee woltista jopa 2krt ruokia päivässä kun saa laskuun,pikavippiä sitten kanssa. Mitenkä ihmiset kuvittelevat että heidän rahansa tuollaisiin riittää.Itse en hae toimeentulotukea niin ehkäpä 3viikon viikon välein voin ehkäpä tilata pizzan tai rullakebabin niin hinta noissa estää kun tilaus melkeimpä sen 20eur.Prkl syömisien takia ihmiset joutuvat perintään oikeen järjen käyttöä.

• Anonyymi

Nuoret sinne talousneuvontaan meneekin. Koska tämä lanka tajuaa että puhutte kokoajan RIKKAISTA kersoista?

• Anonyymi

Sosiaaliturva Suomessa liian hyvä.

• Anonyymi

Ai koska varaa tilata pizza????????????

• Anonyymi

Ainakin parempi kuin palkka!!! Heheeee... käykö kateeksi? No käyhän sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin parempi kuin palkka!!! Heheeee... käykö kateeksi? No käyhän sua.

no nyt oli suurella viisaudella laukaistu kommentintapainen !

huh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no nyt oli suurella viisaudella laukaistu kommentintapainen !

huh

Kiitos! yritän aina kannustaa viisaasti kaikkia. Hienoa että meni sinunkin sydämeesi viisauden sanoja.

• Anonyymi

mihin tätä nollanuorisoa tarvitaan kuka tietää !?

joka ei osa amitään ei kiinnostu mistään eikä motivoi mikään kunhan vempuloidaan pitkin kaupunkia, sossu ja iskä maksaa.

• Anonyymi

mikä on esm sellainen nuori ihminen (oletus) että sotkee j apaskoo vuokrakämpän lähes poltettavaan kuntoon häh ??!

on se hullu aivovaurio vaiko jokin muu vastaava!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä on esm sellainen nuori ihminen (oletus) että sotkee j apaskoo vuokrakämpän lähes poltettavaan kuntoon häh ??!

taikka aikuinen jolle pitää hakea lähestymiskieltoa !!?

mitä on pipon alla sellaisella tyypillä, ei tajua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taikka aikuinen jolle pitää hakea lähestymiskieltoa !!?

mitä on pipon alla sellaisella tyypillä, ei tajua.

Pipon alla sijaitsee pää ja sitten alaspäin ovatkin olkapäät.
        Sanna Marinko se sielä nyt on?
        Miksi sinä hait lähestymiskieltoa? Kävikö se poikasi aina Jouluisin ja oli liikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dingokos se sielä laulaa ja vie Aivovaurioon?
        Mitä tarkoittaa Suomeksi APASKOO?

• Anonyymi

Kotikylän juopot ne aina tilin jälkeen kävivät taksilla viinakaupassa ja
      sitten loppukuusta valiteltiin rahapulaa, mikä lienee itseaiheutettua.

• Anonyymi

Siksi teen petoksia sun kaltaisille tyhmille n. 1000- 2000e/kk
        No siten saan pitsaa ja tatuionteija.
        Riepooko?
        Olet tyhmä kun menet mun petoksiin/ Kavalluksiin.
        SINÄ MAKSAT mun pitsat ja taksit haloo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi teen petoksia sun kaltaisille tyhmille n. 1000- 2000e/kk
        No siten saan pitsaa ja tatuionteija.
        Riepooko?
        Olet tyhmä kun menet mun petoksiin/ Kavalluksiin.
        SINÄ MAKSAT mun pitsat ja taksit haloo.

Ei mustalaisilla ole tatuointeja eivätkä he aja taksilla. Tai jos ajavat eivät maksa kyydistä.

• Anonyymi

Viinakauppa, baari ja taksiyrittäjät ainakin tienasivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mustalaisilla ole tatuointeja eivätkä he aja taksilla. Tai jos ajavat eivät maksa kyydistä.

Ihan vaalee oon en kaalee.

• Anonyymi

Onneksi ne on työttömiä ja köyhiä, mulla sikarikkaat naapurit pitää huumebileitä vähän joka ilta ja yö. Oisko siellä perseaukisten asutus-alueilla jotain kämppää, jossa voisi nukkua parikertaa viikossa, eikös ne naapurin juopot siellä sammu jo puolen yön korvilla.

• Anonyymi

Rikkaat nuoret pahimpia snobeja on bileineen.

• Anonyymi

1 rikas kersa halus mun vievän sille klubille 4 ekstaasi tabua kahdelta yöllä, et hän maksaa taksin.

• Anonyymi

Mulla asuu kanssa seinänaapureina näitä vasemmistolaisia huumehörhöjä ja yläkerrassa puhuu (HUUTAA) maahanmuuttajapesue.
      Ei hetkenkään rauhaa.

• Anonyymi

Voi voi sellasta se on Visulahdessa.

• Anonyymi

Taidan hakea kesäisen tiistain ratoksi 48 tölkkiä coopin lageria ja klarnalaskulla hiukopalaksi pari rullakebabia ja perhepizzan.

Eläkeläisuuno, helsinki. Savo.

• Anonyymi

Sama vielä kerkee. Otan pikavipin ja soitan taksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama vielä kerkee. Otan pikavipin ja soitan taksin.

Älkää eksykö sitten ajasta enempätä ja savon polliisilaitoksen betonilattialta.

paikallisen pöydän alus asiain ajajan nicemies. Närpiö savo

• Anonyymi

Jointti käryää naapurin pilvibailuissa niin sakeana että nuoriso joutuu sokkona ottamaan savupilven läpi pöydältä oluttölkin janojuomaksi.

• Anonyymi

Mistäs sinä tiedät miltä se jointti haisee?
        Tainnut muorin tultua sielä glaugoomaan nyt itse polteltua kiltaa.

• Anonyymi

Oikea järkihirviö tilailee ruokia laskuun ja joutuu perintään,ulosottoon. Yhtä järkevää kuin nämä ns, kioskiköyhät.Helvetin uusavuttomat.....mitä minä nyt teen.

• Anonyymi

"mitä minä nyt teen."

Etköhän tampio jotain keksi ja jos et kysy naapurilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"mitä minä nyt teen."

Etköhän tampio jotain keksi ja jos et kysy naapurilta.

Älä leiki Uuvattia hi hi hi et saa laskuun edes tilattua kun luottotiedot mennyt aikoja sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä leiki Uuvattia hi hi hi et saa laskuun edes tilattua kun luottotiedot mennyt aikoja sitten.

Läski eläkeläisääliö, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läski eläkeläisääliö, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.

Oho mikä tuntemus vuodatus no no no menikö herne nenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MBDtautinen eläkeläispelle, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.Kärsä kiinni ovessa silloin kun et kurki verhojen raosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MBDtautinen eläkeläispelle, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.Kärsä kiinni ovessa silloin kun et kurki verhojen raosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MBDtautinen eläkeläispelle, kateellisena kyttäät naapureittesi pizzoja&kaljoja.Kärsä kiinni ovessa silloin kun et kurki verhojen raosta

Samaa mieltä. Suomessa tuo naapuri kyttäys jo liian pitkällä.
        Oma naapuri tuossa tietää mun asiat itseäni paremmin.

Käy postinkin tuola laatikolla läpi.
        Tiesi että mikä on autossa rikki, että oliko se käyny yöllä senkin tarkistamassa.

Saunomiset se laskee ja vessan vetoja on liikaa että pitääkö paskat jättää vetämättä?
        Kauppaan jos lähden aukeaa verho että mihin se menee?

• Anonyymi

Eikös se olekaan hyvä asia että he työllistävät paikallisia yrittäjiä?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8777
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3459
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2650
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2030
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1442
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1050
    Aihe