Lueskeltuani lehteä mieleeni hiipi ajatus, että minkälaiset turistivirrat Kouvolan seudulla ja Kuusankoskella mahtavat olla? Minkälainen hotelli tilanne? Asiahan ei minulle kuulu, enkä ole millään mittarilla asiantuntija, mutta onko Kouvolan seudulla ja Kuusankoskella tosiaan niin hirmuinen määrä turisteja, jotta tarvittaisiin hotellia tai hotelleja? Tuntuu hivenen oudolta näin maalaisjärjellä ajateltuna.
Toisaalta silloinhan tuollainen bisnes kannattaisi, jos niihin majoittaisi turvapaikanhakijoita, heitähän Suomessa on tunnetusti riittänyt ja käsittääkseni aika tuottoisaa bisnestä, kun veronmaksaja maksaa.
Tuli vain mieleen tämmöinen ajatus.
Kouvolan turistivirrat ja majoittumisen tarve
Anonyymi-ap
3
187
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, kun ei täällä ole edes mitään nähtävää
- Anonyymi
Ennen Koronaa hyvinä aikoina hotellien käyttöaste oli 50%. Sen jälkeen ollut hiljaisempaa. Kuusaa tosin vielä Kouvolan keskustaa hiljaisempi.
- Anonyymi
Kyllä tässä selvästi on nyt paranoidisuuden multihuipentuma lähellä. Persu salaliittoteorioi toisen, oikean emäpersun valmistelevan salamyhkäisesti vastaanottolypsykeskuksen perustamista. Ja mikä yllättävintä, esille on otettu myös "veronmaksajien rahat".
Herran rauhaa teille! 🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044671Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86980Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64866