Onko muita kenellä on jouduttu poistamaan esinahka? Itsellä tuli kireä esinahka 42 v iässä ja esinahka jouduttiin poistamaan leikkauksella.
No jäljelle jäi säälittävän kokoinen muna. Ohut ja pieni. Eikä enää seisokkaan kun löysänä. Noin 6 cm pienempi kuin ennen ja paljon ohuempi.
Tästä ei varotettu etukäteen!! Onko muille käynyt samoin?
Esinahan leikkaus. Jäi pieni muna
2
288
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mutta tällä mennään ja hurmataan!
Transneitoja sedälle Heinolassa?
Anonyymi-ap
2025-01-14
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on
UUSI
NO ompas todella rauhallinen ja varsin "asiallinen trolli" täällä taas tyrkyllä, kuinka ollakaan tänäänkin!
Mutta miten ja kuka on mitannut trollin ns. luotettavuuden... ja miten se "vapaus" määritellään ja mikä arvo se on tämän haku ilmoittelun kannalta?
Vapaa siis seksuaalisiin tekoihin lasten ja nuorten kanssa vielä ja toistaiseksi - vai miten?
VIELÄ VAPAA TROLLAAMAAN JA VAPAA HAUKKUMAAN 'USKOLLISIA' SEURAAJIAAN -MIEHIÄ, POIKIA JNE. ? KOSKA MUUT EI TÄTÄ SEURAA EIKÄ MYÖSKÄÄN HUOMIOI TAI KRITISOI!
TROLLI ON NÄIN VAPAA ESIINTYMÄÄN TYTTÖLAPSINA 8-15-V. KEHUEN ITTEÄÄN MITEN MUKA NÄMÄ LAPSET HALUAA JA NAUTTII JA KEHUU HEINOLAN TROLLIN R.K.n SEKSITAITOJA JA KOHTUUTONTA PIPPELIÄÄN TEININ PILLUSSA!
Hullu ukkokänä on edelleen vapaana!?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885