Erikoinen kilpailija kun tuli tilanne ehdottaa nimeä tiimille niin eräs ehdotti hahmoa sinuhe egyptiläinen kirjasta. Onpas kirjallisuus tuttua yrittäjälle. Muutenkin aloitti aika aggressiivisesti pelin ensitapaamisessa haukkumalla toisen tiimin.
Mukana on solubiologian maisteri joka on valmistunut åbo akademista eli siis varmaan kaksikielinen.
Diili 2025
14
1906
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana Jaana ❤️
https://youtu.be/yJxTMxxAJWc?si=zQ0Dvrm7qPM_Pepl - Anonyymi
Tippui sitten ekana solubiologi. Älykkyyttä ei myymiseen tarvita
- Anonyymi
Siis miksei saa kysyä että onko tuossa ohjelmassa homoja?
- Anonyymi
Vahva aloitus "otsolta" ja siltä etelä pohjanmaalaiselta mikrofoni juontajalta mutta aika vaisuja oli tässä toisessa jaksossa.
- Anonyymi
Otso tippui pelistä, mutta oli fiksuin koko porukasta.
Tällä kaudella osallistujat kylläkin fiksuimmat koko diilin aikana.
Vakuutusalan tädit kyllä ovat vähän omanlaisiaan, mutta ymmärtää työnkuva takia.
Otso ei olisi pitänyt tippua, vaan sen tädin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otso tippui pelistä, mutta oli fiksuin koko porukasta.
Tällä kaudella osallistujat kylläkin fiksuimmat koko diilin aikana.
Vakuutusalan tädit kyllä ovat vähän omanlaisiaan, mutta ymmärtää työnkuva takia.
Otso ei olisi pitänyt tippua, vaan sen tädin!Otso täytyisi ottaa takaisin!!!
- Anonyymi
Tämä Diili on todella heikkotasoinen, ei jaksa katsoa. Parempia ohjelmia, kiitos.
- Anonyymi
Seuraan mielenkiinnolla miten kilpailijoiden keskinäiset kemiat pelaa. On persoonia jotka ottavat mielellään vastuuta ja haluavat esille, sitten on heitä vetäytyvämpiä ja siltä väliltä. Toisinaan aikamoista sähläämistä.
Minua kyllä ihmetyttää se, että melko usein miehillä on hattu aina päässä. Tässä Artulla, usein Eerikäisellä, Uotilalla, Tuure Kilpeläisellä. Etikettiin kuulu, että hattua ei miehet pidä sisätiloissa, naista tervehtiessään nostavat hattua ja varsinkaan ruokaillessa eivät miehet käytä päähinettä. Herrasmies osaa hyvät tavat ja nuo em ovat hattuineen jopa koomisia ilmestyksiä. - Anonyymi
Mikä on naisiaan tuo Amil Gay?
- Anonyymi
Onpa outoa jos tuo Nina on veikattu voittajaksi Diili-kilpailussa.
Osaa kyllä kehua retostaa itseään aivan tarpeeksi. Eilen illalla 13 ekua voittoa! onpa fantastista.
Pojat sentään teki kunnon tilin!- Anonyymi
Arttu on selkeästi paras kilpailija. Toivottavasti Nina tippuu koko kisasta. Selittelyjen mestari on totta tosiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arttu on selkeästi paras kilpailija. Toivottavasti Nina tippuu koko kisasta. Selittelyjen mestari on totta tosiaan.
Arttu on todella itserakas ihminen tosielämässä
- Anonyymi
Mitä hemmettiä varten se pitää sitä hattureuhkaa päässä koko ajan? Fiksu herrasmies ottaa hatun päästään sisälle saapuessaan ja tervehtiessään. Minun ymmärrys ei riitä siihen, että nykymiehillä ei ole käytöstapoja. Jotkut nuorukaiset pitävät lippistä päässään jopa ruokaillessaan.
Arttu kelpaa mielestäni voittajaksi, mutta hattureuhkan voisi nakata menemään. - Anonyymi
Erika olisi niin ansainnut voittaa…uskon että jos hän olisi antanut omintaan, jopa minä olisin voinut osallistua hänen järjestämään tapahtumaan, vaikka en yleensä ”riennoissa” käykään. Vähän vaikea nähdä, että Arttu voisi tarjota tavanomaisesta poikkeavaa, jotain todella erilaista ja innovatiivista.. Vaikka varmaan ihan hyvä ihminen hänkin on, joten ei millään pahalla tämä kommentti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743