Mitä kauppoja ja yrityksiä on ollut täällä? :)
Ähtärin vanhat kaupat ja puljut
42
888
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä ainakin:
Ähtärin eläinpuiston yhteydessä toiminut Mini-Suomi (myöhemmin Santerin seikkailumaa)
🌹 1984-2005 🥀
Mini-Suomi nimellä vuodet 1984-1999 ja Santerin Seikkailumaa nimellä vuodet 2000-2005. - Anonyymi
LVI Kuoppala , Sähkö Koskimaa, Suomenselän Sähkö,Radioliike Hämäläinen, Puku-tupa, Urheilu-Ahola, Rauta Nuora,Ostolan Saha, Puucot Oy,Kemikalio Koskimaa,
- Anonyymi
Dimitri volama
- Anonyymi
O.F Heikkilä
- Anonyymi
Kantolan kauppa vääräkoskella
- Anonyymi
Pandan suklaatehdas.
- Anonyymi
SIWA ! Helsingin osakepankki , Ähtärin Osuuspankki
- Anonyymi
Mereth oy
- Anonyymi
Eräx , Autotarvike kivinummi
- Anonyymi
Kirpputori.
- Anonyymi
Nuoran kauppa Mäkikylä
- Anonyymi
Lauttaanahon kauppa Myllymäki,
- Anonyymi
Lassen paja, Matto ja Väri, Säästökulma, Valinta Virpiö, Mic Mac, Kapteenin pöytä, Go Go kuppila, Kotikolo, Akvaarioliike sintti.
- Anonyymi
Felix - onnellinen
- Anonyymi
Topin valinta, Matin valinta, kantakrouvi, tantari, Shellin kaljakuppila, en muista nimeä,grillejä oli mainiomarketin päässä, matkahuollon grilli, topin valinnan grilli, se-liike, janika, matkahuollon baari, voivoi niitä hyviä aikoja kun oli porukkaa ja liikkeitä kylä täynnä.
- Anonyymi
Kesoil, Shell, union, seo, automuseo, väri Kallio, pitää vielä muistella
- Anonyymi
Kaksikin eri Kesoilia oli yhtäaikaa. Myös BP-asema ja Virtasen Erkin huoltoasema. Maste-öjynsuodatintehdas, Emerheater, Ky A. Honkala & kumpp. Autojama, Konehuolto Kankimäki, Ähtärin automyynti, Ähtärin autopiste, Alastaipaleen autohuolto, Ähtärin kauppahalli, Rimoro, Heira ky, PK-Automation, Ähtärin Autokeidas.
- Anonyymi
Honkala olikin hyvä varaosaliike, olin joskus työharjoittelussa Honkalassa, citikka mies💪
- Anonyymi
VeKa Metalli, tai jotain sinne päin???
- Anonyymi
Ollikaisen asuste, Eetun asuteekki, Tuomi, Tiimari, Vaate Viita, Halonen, E piste ...
- Anonyymi
Nuoran rautakauppa, urheilu ahola
- Anonyymi
Kujalan Eskon osto ja myyntiaitta
- Anonyymi
Konttorikone, kone Petteri, musta pörssi, vehka-ahon kenkäliike, ehosan vaateliike
- Anonyymi
Video vuokraamo rautatieaseman vieressä, tarkkamarkka inhan tehtailla, kallelan baari, automuseon kaljakuppila jossa oli myös toples tarjoilijoita👍
- Anonyymi
Haapa-Sähkö, Ehosa, Aimo Ahopelto, Virpiön Urheilu ja Kalastus
- Anonyymi
Mikäs kauppa oli siinä hankolanmäellä ennen museoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs kauppa oli siinä hankolanmäellä ennen museoo
Karjalaisen kauppa.
- Anonyymi
Kemikalio Tuominen, Kemikalio Tuulikki Varjola, TB huoltoasema Olavi Tupamäki
- Anonyymi
Olavi Tupamäen huoltoasema oli BB .
- Anonyymi
Inhan asemalla : K-kauppias Kalervo Salo, SOK:n myymälä, Kuluttajan Osuusliikkeen myymälä ja Kalle ja iita Tuomen kauppa leirialueen menevän tien läheisyydessä
- Anonyymi
Vääräkoskellakin oli muistaakseni e-liike, siellä vanhat miehet haki palan lauantaimakkaraa ja pilsneriä, siinä nurkalla hörppäs pullon ja palautti kauppaan. Oli mukavia aikoja.
- Anonyymi
Digi-sound, tantari, pari luontaistuotrkauppaa, kemikaalit, Railin iltapala, ruokakulma, Hyppösen kauppa
- Anonyymi
Yks likka myi mulle pimppaa kampilla kahdeksankyt luvulla 😜
- Anonyymi
Olen luullut että Ähtärissä maksetaan oravannahoilla. Kampi on minulle uusi maksuväline.
- Anonyymi
Se olin minä luultavasti, sulla oli pieni peli
- Anonyymi
ja se SÄÄSTÖPANKKI !
- Anonyymi
Jos Nyt et ihan oikeasti tiennyt,niin kampilla tarkoittaa vanhan sokkarin ja koulun välistä aluetta.kampinmäki😉
- Anonyymi
Kamppikukkulalla tuli juotua sorbusta viikonloppuisin aika reilulla kädellä, ennen kampilla istu nuorisoo joka saatana kivellä.
- Anonyymi
Joo oli ne aikoja ne.pitäiskö kokoontua taas
- Anonyymi
Kesällä 2025 kamppikukkulalle liike pystyyn👍💪💪
- Anonyymi
Mikä se alusasuliike oli 20v sitten?
- Anonyymi
Kesko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050