Ketä pidetään helluntailaisuuden apostolina ?
Jumalan antama tehtävä
"Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,"
Jumalan kutsumus jaloa käyttöä varten
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
Apostolien kätten kautta voitelut ja voimat.
"Ja apostolien kätten kautta tapahtui kansassa monta tunnustekoa." - Anonyymi
Homoja tietenkin.
Jo Jumalan ihme ettei kukaan sitä maininnut ja alkanut homottaa. - Anonyymi
Nykyhelluntaipastorit on vallannut uppiniskaisuuden synti.
- Anonyymi
"Sillä minä, Herra, minä puhun; ja minkä sanan minä puhun, se tapahtuu eikä enää viivy. Sillä teidän aikananne, uppiniskainen suku, minä sanan puhun ja sen myös täytän, sanoo Herra, Herra.""
- Anonyymi
Se oli valtavaa aikaa kun apostoli perusti Suomeen kymmeniä helluntaiseurakuntia.
Niin monta seurakuntaa ei edes apostoli Paavali perustanut. - Anonyymi
Pakkovauvakastetut eivät hyväksy apostoleiksi Paavalia eikä Pietaria.
Onko tämä lut. kirkon virallinen oppi?- Anonyymi
Taasko helluntaihengessä pitäisi keskustella kasteesta ?
Olet s*tanan yökastelija.
Mä uskon että MAUNO MATTILA on Apostolisessa Voitelussa koska hän osaa paljastaa eksytykset joka kerta, tulkitsee Raamattua TÄSMÄLLEEN OIKEIN!!<3<3<3<3 Patrik Tiaisen profetia Maunolle että hän on Oulun Apostoli ei sittenkään ihan mönkään mennyt - HÄN ON Apostolisessa Voitelussa!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1922699Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82802504Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy402322Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591404Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään451060Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10761- 52708
- 18679
- 55662