Olisi edes yksi analyyttisempi uutistoimisto saatavilla.
Tulisiko Suomessa näkyä CCN?
21
133
Vastaukset
- Anonyymi
BBC
- Anonyymi
CNN
- Anonyymi
Iltalehdet riittävät, hahhhahhahahhaaaa....
- Anonyymi
France 24 näkyy . Ja riittää mulle .
- Anonyymi
Voi se 0.3 % riittää.
- Anonyymi
Hyvä kysymys, miksi Suomessa ei näy sivistyneen yhteiskunnan uutistoimistot?
- Anonyymi
Katselin uutisia Hong Kongissa.
CNN uutistoimisto haastatteli Tanskan pääministeriä ja kyseli miten hän suhtautuu Donald Trumpin esittämiin aivoituksiin.
Miksi Suomessa ei voi nähdä samaa?
CNN toimittaja vertasi kysymystä Ukrainan sotaan, on olemassa maa joka haluaa ettei ole rajoja, ei toistaan parempia. - Anonyymi
Tass. Ainoa luotettava.
- Anonyymi
Suomessa on ihan omat TASS lähteet?
Olisiko aika avata Suomi länsimaisille medioille?
- Anonyymi
Jos kysytään CCN niin miksi tarjotaan jotain muuta.
Googlen alkorytmi tai mikä lie se siellä tarjoaa kaikkiin hakuihin aivan täyttä hölynpölyä.
Niin myös tuota CNN:ää.
Ehkä se tuossa tapauksessa oli aloittajan kirjoitusvirhe mutta kun puhutaan hakukoneesta, Google ei enää ole sitä.
Se on mikä lie mainosten ja propagandan pakkosyöttökone.- Anonyymi
Hyvä kysymys, miksi kaikki maat eivät suosi googlea?
- Anonyymi
Kaikki nuo kanavat näkyvät Suomessa, tosin osa on maksullisia kanavia.
- Anonyymi
Totuus on maksujen takana?
CNN nuoleskelee thrumpfia, BBC toryja. Koko perinteinen 'uutismedia' on kusessa katsojalukujen pudotessa.
- Anonyymi
Tottahan ruotsalaisen kanavan tilalle voitaisiin asettaa kansainvälinen, vaikka CNN.
- Anonyymi
Suomi kansainvälistyy, on aika olla kansainvälinen.
- Anonyymi
Suomi ei kai kuulu kansainvälisen sivistyneisyyden piiriin?
- Anonyymi
Paljonko se maksaisi jos suomalaisia kansalaisia valistettaisiin kansainvälisillä uutisilla?
Kuka ja miksi ei sitä haluaisi? - Anonyymi
Tulisiko olla huolissaan jo siitä mitä kanavaa yhdysvaltalaiset sotilaat katsoisivat Suomessa?
Pikku kakkonen tuskin riittää. - Anonyymi
Kuinka monen mielestä Suomi on enää sivistynyt?
Viimeinen kaksi vuotta pelkkää kaaosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785