Pakko kohta muuttaa nimeksi "joonas" 8=9,12,28=29,30,39,43=44,53=52 ,63= 62,66=67 isolla panoksella ei vaan ,ei en jaksa enään yrittää se on tauko .EI,EI EDES 1000€ ARPOISTA LISÄ VOITTOA OLE TULLUT 30 VUOTTA OLE JO PELANNUT ,olen kuullut että jotkin ihmiset jotka ovat lähettäneet lisäarvontaa arvan ovat voittaneet jopa 4 kertaa perätysten joskus 2000 luvulla tämä tapahtui olen lähettänyt arpoja lisäarvontaa yli 100 kpl eikä yhtään mitään koskaan😤😡.
Taas vain sivuosumia jo 11 kertaa veikkausella katsovat minun numerot eipä anneta mitään
10
134
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää tuohon edelliseen kertomukseen{= vuonna 2023 pelasin 3850€ voitot keno 500€ arvat 300€ vuonna 2250€ voitot keno 300€ omat taisin vain ,arvat 200€ jouluakalenteri 100€ voittaisi edes (1) kerran arpojen lisäarvonnasta 1000€ voisi sanoa meni siihen 50 vuotta vain ,tiedä montaki ihmistä jotka ovat pelanneet jo 50 vuotta (LOTTOA) kuin voittamatta kuin sata € elinaika loppuu kesken ennenkuin voittavat lotosta edes 5000€. 🙄🤔☹️.
- Anonyymi
Luulin että voitin: hypin jo kattoon VÄÄRÄN PÄIVÄN ARVONTA KERTA keno 9 panos 1€ kaikki oikein 7 vuotta jo pelattu isosti että saisi paremman traktorin eri merkkiä desu fu ennakko näky veikkauksen pelit loppuvat huomenna tuli voittoa tai EI !!!. Tuli ässää ja peetä rulla mitta meni seinästä läpi .
- Anonyymi
HYVIN VOIMAKAS DEJA VU NÄKY TULEVISTA NUMEROISTA näitä näkyjä noin 5 vuoden välein jos ei tule edes 150€ voittoa panen numerot tänne ne voittavat joskus :,arvontapäivää,arvontakertaa,en tiedä minun rahat loppu tältä kuulta ja veikkaus tili menee jumiin 3-4kk vähintään .🤔🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYVIN VOIMAKAS DEJA VU NÄKY TULEVISTA NUMEROISTA näitä näkyjä noin 5 vuoden välein jos ei tule edes 150€ voittoa panen numerot tänne ne voittavat joskus :,arvontapäivää,arvontakertaa,en tiedä minun rahat loppu tältä kuulta ja veikkaus tili menee jumiin 3-4kk vähintään .🤔🙁
Hyvin voimakas deja vu= jos tulee pikku voitto numerot tulevat ja jos toisinpäin ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin voimakas deja vu= jos tulee pikku voitto numerot tulevat ja jos toisinpäin ei.
Taas sivu osumia "TAAS" onnneksi huomenna pannaan jumiin veikkaus tilini ( poissa silmistä poissa mielestä ) peliriippuvuus kaikki rahat menee heräsin en jaksa jahdata olematonta voittoa .Vielä kun on tämä hamstraus tautikin pikku ostoksilla ei enään tule nautintoa ISOJA OSTOKSIA ****€ ehkä niistä tulisi nautintoja kokeillaan 🤔😋.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas sivu osumia "TAAS" onnneksi huomenna pannaan jumiin veikkaus tilini ( poissa silmistä poissa mielestä ) peliriippuvuus kaikki rahat menee heräsin en jaksa jahdata olematonta voittoa .Vielä kun on tämä hamstraus tautikin pikku ostoksilla ei enään tule nautintoa ISOJA OSTOKSIA ****€ ehkä niistä tulisi nautintoja kokeillaan 🤔😋.
Miksi tämä sivu kysyy koko ajan ikää ? Ei ole sex sivusto nyt numerot:8,21,24,26,30,34,39,63,66 minulle ei koskaan IKINÄ niin hyvä tuuri ole ,ei koskaan ikinä❗.Arvaus huomenna tämä rivi olisi "ehkä" ei ole rahaa eikä tulisi minulle sivuosumia 7 vuotta jo joku muu saa nostaa tuosta ISOT RAHAT💶💶💶💶💶€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä sivu kysyy koko ajan ikää ? Ei ole sex sivusto nyt numerot:8,21,24,26,30,34,39,63,66 minulle ei koskaan IKINÄ niin hyvä tuuri ole ,ei koskaan ikinä❗.Arvaus huomenna tämä rivi olisi "ehkä" ei ole rahaa eikä tulisi minulle sivuosumia 7 vuotta jo joku muu saa nostaa tuosta ISOT RAHAT💶💶💶💶💶€.
Kuka muistaa vielä Veikkauksen Naapurit -pelin? Siinä arvottiin ensin voittaja jostain päin Suomea ja sitten "sivuosumina" palkittiin kolikoilla osoitteen perusteella tämän päävoittajan lähimpinä asuvat naapurit eli ne lähimmät, jotka myös olivat pelanneet Naapurit -peliä.
Luojan kiitos se typerä peli loppui lyhyeen. Esimerkiksi kerrostaloissa ei mahdollinen päävoitto pysynyt salassa, koska samassa rapussa useampikin saattoi saada sen sivuosuma -palkkion.
Btw, Helsingissä, päärautatieasemalla, Veikkauksen pelejä myyvän R-kioskin mainospuhuttelijassa oli pitkään käsin kirjoitettu mainos:
"Laitetaanko vakio vai pannaanko naapuria?"
Hehhe-he 🤓
- Anonyymi
Taas vaan sivuosumia= Tokkurainen olo vieroitus oireita kun ei tarvitse pelata ,peli riippuvuus melko paha ,mutta helpotus mistä rahat ei ollut kuin 5 senttisiä enään jäljellä muovikassillisen verran .Että laskeppa siitä peli rahat peliin.🤔😬💰.
- Anonyymi
Taas vain sivuosumia=Nyt jumitettu pelit usemammaksi kuukaudeksi ,ei aijempaa kokemusta kuitenkin pakkorako tehdä oli .🤔😞😳.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas vain sivuosumia=Nyt jumitettu pelit usemammaksi kuukaudeksi ,ei aijempaa kokemusta kuitenkin pakkorako tehdä oli .🤔😞😳.
Rentoudu nyt jo. Minäkään en voittanut. En tosin ole lotonnut enää moneen vuoteen, joten se voittaminen taitaisi olla aika mahdotonta.
Silti kevät tulee meille kaikille tänäkin vuonna ja voi sitä riemua kun muuttolinnut palaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578477Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123319Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262470Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801970Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411402FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01191Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010