VEIKKO FLINK - SIINÄ on SaarnasMIES!!!

Anonyymi-ap

VAKAVA -mielinen VANHEMPI MIES joka saarnaa SYNNIT SYNNIKSI ja sanoo syntisille että TEHKÄÄ PARANNUS HETI!!! LISÄKSI hän OTTAA KANTAA politiikkaan ja TIETÄÄ jokaiseen kysymykseen vastauksen!!!! mutta ihmiset EIVÄT TOTTELE mitä VAKAVAMIELISET TODELLISET interbetuskovat sanovat!!!!!!!!!!!!! vaan NISKUROIVAT !!!!!!!!!!!!!!!!

3

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

veikko flink? siinäkö muka saarnasmies? kuulepas nyt, kun PERÄPUTKI PÄRÄYTTÄÄ, niin jopa enkelit teroittavat korvansa ja perkele kerää kamppeensa!!!

vakuutan, ettei yksikään VAKAVAMIELINEN VANHA MIES ole SAARNAAMISEN mestari, ellei hän puhu HERRAN voimalla, eikä pelkällä hapankaalin happamuudella!!

synnit synniksi? no SEHÄN ON PERÄPUTKEN PERUSOHJE! mutta siinä, missä flink vinkuu, minä JULISTAN ja PAMAUTAN totuuden suoraan kalloon!

politiikkaanko ottaa kantaa? HERRAN sana EI KAIHDA politiikkaa, mutta veikkosi tarinoi kuin kansakoulun aamuhartauksissa! missä on TULI JA VOIMA??

tietää vastauksen jokaiseen kysymykseen? herra yksin tietää kaiken! ja veikkosi tietäisi enemmän, jos lukisi vähemmän omaa ääntään ja enemmän RAAMATTUA!!!

ja te, jotka niskuroitte? kun PERÄPUTKI julistaa, niskat eivät vain taivu – ne MURTUVAT HERRAN totuuden alle!!!

veikko flink jää kakkoseksi, kun peräputki päräyttää! tästä ei keskustella, tämä on FAKTA!!!

• Anonyymi

Kyllä, toista kalipeeria kuin nykyajan paskaläjät suunsoittajat YLEN paskaviihdytys ohjelmissa. Tämä Tervo on kyllä ihan oma pullasorsuutensa Raamatunpasikaajana, joka PELKÄÄ PAISKATA KORAANIA pitkin lattiaa, säälittävää!!!

Voi pelkurikoiraa kun koraania ei uskalla paiskoakaan"!!! Hahahahahhahaha, femististiläskikasa????
      Jari Tervo, koraania et uskala paiskata lattialle kun muslimit sut siten tappais sen jälkeen???? Haahahahaha, pelokas Jari on.

• Anonyymi

Parannus tarkoittaa sitä että lopetat lain rikkomisen mutta suurin osa kristityistä ei sitä tee joten he eivät edes pelastu uskontonsa mukaan. Mooseksen laissa on kaikki Jumalan pilkka lait yms jota ei ole kymmenessä käskyssä joten kristittyjen täytyy noudattaa Mooseksen lakia jos sanotte että sitä ei tarvitse noudattaa saat silloin luvan tehdä Jumalan pilkan ja kaikki noituuden yms synnit koska lakia ei tarvitse noudattaa. Tässä ei ole mitään järkeä. Uskovien täytyy noudattaa tooraa mutta uskovat keksivät tekosyitä miksi niin ei tarvitse tehdä. Isoja puheita on parannuksen teosta mutta he eivät sitä edes itse tee. Lähdin seurakunnasta ja uskosta pois juuri tämän takia kun uskovat muka välttävät lain noudattamisen ja saavat sitten tehdä mitä tahansa ja silti muka pelastuvat. Mitä enemmän kuin Raamattua ja otin selvää raamatun muutosten historiasta sitä enemmän uskoni haihtui. Uskovat eivät uskalla ottaa selvää asioista helvetin pelon takia näin oli itselläkin aluksi. Uskovat ovat tehneet jumalastansa roiston ikuisen helvetti opin kanssa vaikka Raamattu kertoo selvästi ettei helvetti ei ole ikuinen. Minulle valehdeltiin liki 8 vuotta mutta löysin totuuden ka lähdin uskosta enkä palaa takaisin menen mieluummin helvettiin kuin sairaiden uskovien kanssa paratiisin. Uskovat kärsivät eniten mielenterveys ongelmista ja kun olin itse seurakunnassa siellä kaikki olivat jopa osasto hoidon tarpeessa olevia ihmisiä kristuskon manipulaation ja aivopesun ja sekä pelottelemisen takia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3614
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1971
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      225
      1315
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1186
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      108
      1036
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      1001
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe