VEIKKO FLINK - SIINÄ on SaarnasMIES!!!

Anonyymi-ap

VAKAVA -mielinen VANHEMPI MIES joka saarnaa SYNNIT SYNNIKSI ja sanoo syntisille että TEHKÄÄ PARANNUS HETI!!! LISÄKSI hän OTTAA KANTAA politiikkaan ja TIETÄÄ jokaiseen kysymykseen vastauksen!!!! mutta ihmiset EIVÄT TOTTELE mitä VAKAVAMIELISET TODELLISET interbetuskovat sanovat!!!!!!!!!!!!! vaan NISKUROIVAT !!!!!!!!!!!!!!!!

3

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

veikko flink? siinäkö muka saarnasmies? kuulepas nyt, kun PERÄPUTKI PÄRÄYTTÄÄ, niin jopa enkelit teroittavat korvansa ja perkele kerää kamppeensa!!!

vakuutan, ettei yksikään VAKAVAMIELINEN VANHA MIES ole SAARNAAMISEN mestari, ellei hän puhu HERRAN voimalla, eikä pelkällä hapankaalin happamuudella!!

synnit synniksi? no SEHÄN ON PERÄPUTKEN PERUSOHJE! mutta siinä, missä flink vinkuu, minä JULISTAN ja PAMAUTAN totuuden suoraan kalloon!

politiikkaanko ottaa kantaa? HERRAN sana EI KAIHDA politiikkaa, mutta veikkosi tarinoi kuin kansakoulun aamuhartauksissa! missä on TULI JA VOIMA??

tietää vastauksen jokaiseen kysymykseen? herra yksin tietää kaiken! ja veikkosi tietäisi enemmän, jos lukisi vähemmän omaa ääntään ja enemmän RAAMATTUA!!!

ja te, jotka niskuroitte? kun PERÄPUTKI julistaa, niskat eivät vain taivu – ne MURTUVAT HERRAN totuuden alle!!!

veikko flink jää kakkoseksi, kun peräputki päräyttää! tästä ei keskustella, tämä on FAKTA!!!

• Anonyymi

Kyllä, toista kalipeeria kuin nykyajan paskaläjät suunsoittajat YLEN paskaviihdytys ohjelmissa. Tämä Tervo on kyllä ihan oma pullasorsuutensa Raamatunpasikaajana, joka PELKÄÄ PAISKATA KORAANIA pitkin lattiaa, säälittävää!!!

Voi pelkurikoiraa kun koraania ei uskalla paiskoakaan"!!! Hahahahahhahaha, femististiläskikasa????
      Jari Tervo, koraania et uskala paiskata lattialle kun muslimit sut siten tappais sen jälkeen???? Haahahahaha, pelokas Jari on.

• Anonyymi

Parannus tarkoittaa sitä että lopetat lain rikkomisen mutta suurin osa kristityistä ei sitä tee joten he eivät edes pelastu uskontonsa mukaan. Mooseksen laissa on kaikki Jumalan pilkka lait yms jota ei ole kymmenessä käskyssä joten kristittyjen täytyy noudattaa Mooseksen lakia jos sanotte että sitä ei tarvitse noudattaa saat silloin luvan tehdä Jumalan pilkan ja kaikki noituuden yms synnit koska lakia ei tarvitse noudattaa. Tässä ei ole mitään järkeä. Uskovien täytyy noudattaa tooraa mutta uskovat keksivät tekosyitä miksi niin ei tarvitse tehdä. Isoja puheita on parannuksen teosta mutta he eivät sitä edes itse tee. Lähdin seurakunnasta ja uskosta pois juuri tämän takia kun uskovat muka välttävät lain noudattamisen ja saavat sitten tehdä mitä tahansa ja silti muka pelastuvat. Mitä enemmän kuin Raamattua ja otin selvää raamatun muutosten historiasta sitä enemmän uskoni haihtui. Uskovat eivät uskalla ottaa selvää asioista helvetin pelon takia näin oli itselläkin aluksi. Uskovat ovat tehneet jumalastansa roiston ikuisen helvetti opin kanssa vaikka Raamattu kertoo selvästi ettei helvetti ei ole ikuinen. Minulle valehdeltiin liki 8 vuotta mutta löysin totuuden ka lähdin uskosta enkä palaa takaisin menen mieluummin helvettiin kuin sairaiden uskovien kanssa paratiisin. Uskovat kärsivät eniten mielenterveys ongelmista ja kun olin itse seurakunnassa siellä kaikki olivat jopa osasto hoidon tarpeessa olevia ihmisiä kristuskon manipulaation ja aivopesun ja sekä pelottelemisen takia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe