Millaisia valheita venäjän propaganda on näistä maastopaloista vääntänyt? Täällä kun näitä äänitorvia työkseen päivystää.
Amerikan maastopaloista
2
176
Vastaukset
- Anonyymi
Ne käy nyt keskustan palstalla !
- Anonyymi
Sieltä vain saatiin suihkussa käymistä vähennettyä ja Losissa oli alettu käymään liikaa suihkussa. USA:n bakteeritutkijat olivat tehneet radikaaleja muutoksia.
Keuhkosairaaloissa pyritään rajoittamaan potilaiden suihkussa käymistä, koska astmaatikoille se on täysin normaali tapa että astmasuihke täytyy ottaa aina hiusten pesun jälkeen. Hiuksia ei myöskään leikata keuhkosairaaloissa, mutta astmaatikot leikkaavat niitä itse saksilla. Koska se on niin helppoa.
Keuhkosairaaloissa olevien astmaatikkojen astma saattaa vaatia kokonaan uudentasoista hoitoa, jos pitkät hiukset leikataan lyhyiksi. Astmaatikoilla aina kannattaisi olla mahdollisimman pitkät ja likaiset hiukset ja fiksuimmat astmaatikot pystyvät ottamaan hatkat, kun jättää hiukset pesemättä.
Keuhkosairaaloissa on ongelmapotilaita, jotka eivät pysty enää kotiutumaan ja he vastustavat todella paljon hatkojen ottamista. Osa potilaista vastustaa yli kaiken sitä, että potilastoveri pystyy kotiutumaan. Kun itse ei enää siihen pysty. Voi vaikka olla kalju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495119Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808