Millaisia valheita venäjän propaganda on näistä maastopaloista vääntänyt? Täällä kun näitä äänitorvia työkseen päivystää.
Amerikan maastopaloista
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ne käy nyt keskustan palstalla !
- Anonyymi
Sieltä vain saatiin suihkussa käymistä vähennettyä ja Losissa oli alettu käymään liikaa suihkussa. USA:n bakteeritutkijat olivat tehneet radikaaleja muutoksia.
Keuhkosairaaloissa pyritään rajoittamaan potilaiden suihkussa käymistä, koska astmaatikoille se on täysin normaali tapa että astmasuihke täytyy ottaa aina hiusten pesun jälkeen. Hiuksia ei myöskään leikata keuhkosairaaloissa, mutta astmaatikot leikkaavat niitä itse saksilla. Koska se on niin helppoa.
Keuhkosairaaloissa olevien astmaatikkojen astma saattaa vaatia kokonaan uudentasoista hoitoa, jos pitkät hiukset leikataan lyhyiksi. Astmaatikoilla aina kannattaisi olla mahdollisimman pitkät ja likaiset hiukset ja fiksuimmat astmaatikot pystyvät ottamaan hatkat, kun jättää hiukset pesemättä.
Keuhkosairaaloissa on ongelmapotilaita, jotka eivät pysty enää kotiutumaan ja he vastustavat todella paljon hatkojen ottamista. Osa potilaista vastustaa yli kaiken sitä, että potilastoveri pystyy kotiutumaan. Kun itse ei enää siihen pysty. Voi vaikka olla kalju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693