Miksi jotkut työssäkäyvät

Anonyymi-ap

Kuka polttaa röökiä ja välillä ryyppää on kateellisia työttömille. Lopettaa se ryyppääminen ja rahan polttaminen niin on sinullaki varaa osta vaikka uusi aasi. Sinulla mene 5000-10 000 euroa vuodessa tupakan ja kaljaan, se on iso raha.

21

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Plus vanhempana tuhlaat terveyskeskuksissä veronmaksajien rahoja.

• Anonyymi

höh. Olen 25v ja asun vanhemmilla enkä maksa mistään mitään. Käyn kuppiloissa ja juon.

• Anonyymi

putinisti

• Anonyymi

Mina en aja aasi Soumesa.

• Anonyymi

Eiköhän ne ole työttömät saakelin kateellista sakkia kun palstalla jatkuvasti purnaavat työssäkäyviä kansanedustajia.Eipä kannattas huudella mitään jollakin kelanrahoilla vaude yksinasuvalla pitäs jäädä käyttöön 580eur toimeentulotuessa.Monia tiedä kun jäänyt työttömäksi niin siirtynyt ennenaikaiseen hautaan.

• Anonyymi

Käyhän vois hommata aasin ja alkaa sillä tekemään hesassa kiertoajeluja turisteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyhän vois hommata aasin ja alkaa sillä tekemään hesassa kiertoajeluja turisteille.

Jos laiturin ja kivien maalaaminen kyllästyttää niin voi maalata aasia vaihtelun vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos laiturin ja kivien maalaaminen kyllästyttää niin voi maalata aasia vaihtelun vuoksi.

Siitä saisikin helposti eksoottisen seepran.

• Anonyymi kirjoitti:

Siitä saisikin helposti eksoottisen seepran.

eikä kukaan ajattele aasin tunteita??

• Anonyymi kirjoitti:

aasi voi potkaista ja alkaa laulaa.. jos aasin meinaat maalaa niin muulinpotkun saat.. jos aasin meinaat maalaa niin muulinpotkun saat..

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

eikä kukaan ajattele aasin tunteita??

Ei kai ole syytä vielä. Jos joku alkaa aasia käryttämään elikon vielä eläessä voi hesyä harkita.

• Anonyymi

Mistä erotan kuka käy töissä?

• Anonyymi

Monet keittelee Bonanzaa kotonaan.
      Siihen spraittia niin unohtuu alkot ja kelat..niin ja kaikki muukin.

• Anonyymi

Itse kasvatan kukkaa kuten nykyään. Sato aina n. 2-3 kiloa ja myyn 20 euroa gramma niin se on 60 000e 3kk työstä.
        Työmarkkina tuki siihen 590e/kk niin pärjään ok. Saan pitsani maksettua kuten joku purnasi miten työtön tilaa pitsaa osiossa köyhyys.

• Anonyymi

Kukaan ei takuulla ole kateellinen sellaisille asennevammaisille, jotka ihan tahallaan ja omaehtoisesti pysyttelevät työttöminä. Ihan kaikkea muuta, kuin kateellisuutta.

• Anonyymi

Ei ole mitään kateutta kun ei polta eikä juo.
      Sen sijaan laitatan huomenna auton pakoputken eli 400-500 egee.
      Mutta mitä se haittaa kun rahaa jää vielä mukavasti loppukuuksi.
      Ja kotona on varalla vielä sitä jemmarahaa.

• Anonyymi

Tahtoisin herkutella ikuiseen nälkääni aasin katkaistua selkäfilettä, onko sitä niin notkolla raatajalla lainkaan?
      Siihen on hierottu sitäpaitsi ihmisten takalihoja oikein jynssäämällä.

• Jooh tuo kärryyttäminen on kyllä turhaakin turhempaa rahantuhlausta. kun se on niin epäterveellistäkin. Eipä juovukkeidenkaan nauttiminen terveellistä oo mutta siitä saa sentään kiksit ja fiilikset ja jos olusen juot saat ravintoa ja nestemäisen leivän samalla. Eikä ruoka ei maistu. joten kulut on tasan no melkein samat kuin on selvinpäin ja syö muttei juo olusia tai ota tapioryyppyjä vichyllä ja sitruunalla.

• Anonyymi

Olen kokenut molempia elämäntapoja.
      Ensin töitä valikoimatta uurastamista mitä vastaan tuli ja siellä missä sitä oli.
      Sitten vakiintumisen vuosia lasten ja talovelkojen vuoksi.
      Sitten loppulaskenta tavoitteena joutovuodet omilla rahoilla eläen.
      TYöpätkien väleissä työttömyysjaksoja nostaen niin sanottua ansiosidonnaista. Niin sanottu? Päivärahan 20%:n korvaustaso tuli vastaan niin pienellä ansiotasolla, että se oli niin sanottu!
      Silloiset 500 korvauspäivää pätkimällä täyteen ja 57 vuotisena työttömyyseläkkeelle.
      6-kymppisenä oikealle.
      Tähän 81v ikään mennessä leikattu indeksi on syönyt työeläkkeen reaaliarvosta yli 40% mutta sekään ei ollut yllätys.
      EU-alueen luumuilut voi hoitaa työnhakuna ja nostaa anssin. Muualle suuntautuvat, viikon, kahden reisut ilmoitin työkkäriin ja liittooni en olevani käytettävissä työmarkkinoilla jolloin en saanut anssia. Eukko oli työvoimatoimikunnassa eikä muutenkaan moraalini olisi antanut muöten vilpistellä noin vähäisissä asioissa. havahduin siihen, ettei se elämän laatu kuitenkaan vastannut odotuksiani.
      Tuo 57v > 60v saattoi ajattelemaan.
      Vähäisemmät odotettavissa olevat, sairauksien varjostamat päivät raitistivat ja saattoivat kuntoilun alkuun.
      Työttömyysjaksot olivat muuten mukavia mutta oli ajoissa suunniteltava ja varmistettava niiden väliset työjaksot. Aikaisemmat kokoaikatyöt olivat henkilösuhteiden kautta perustana suunnitelman onnistumiseen muutamin erehdyksien kanssa.

• Anonyymi

Sinun horinat ja viinajutut on täällä luettu jo useasti.
        Ei tarvi toistaa.

• Anonyymi

Ei ole iso raha henk koht. Tuo meni isällä kun osti mun auton.
      Rikkaan muksun etuja asua kotona eikä tarvi maksaa edes pensoja tai viinoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe