Minä uusmaalaisena vaadin, etä aluetta ei kutsuta Uudeksi maaksi koska se on syrjivä ja luo milelikuvan siitä, ettei täällä ole historiaa.
Rasistisen Uudenmaan sijaan haluan, vaadin, että aluetta kustutaan Taivaaksi meren rannalla.
Joka hallitsee termejä, hallitsee keskustelua
Anonyymi-ap
3
51
Vastaukset
- Anonyymi
Yst. ap pottutohtori
- Anonyymi
Hörhöt löytävät rasismia ihan kaikesta. Järkevät tajuavat sitten, että rasismi on syrjintään etnisen taustan ja rodun perusteella. Jos asiaan ei liity rotu tai etninen tausta, niin kyseinen syrjintä ei ole rasismia, vaan muunlaista syrjintää.
Hyvä esimerkki on termi ikärasismi. Ikään ei liity rotu tai etninen tausta, eli se ei ole rasismia. On väärin puhua ikärasismista. Oikea termi on ikäsyrjintä. - Anonyymi
Historiallinen tausta:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Uudenmaan_historia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503771
- 573542
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1842855- 1012655
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 432543
- 232508
- 402411
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192066- 282001