Amfetamiinin näkyminen huumeseulassa?

Huolestunut sivusta seuraaja

Niin, kuka osaisi sanoa kuinka monta päivää käytön jälkeen amfetamiini vielä näkyy virtsassa?

38

30331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmyri

      No, mä vedin viimeksi n. 1,5 vrk käytön loppumisen jälkeen puhtaan seulan. (Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä viimeiset vedot ja aikaisin maanantai aamuna testeihin.) Tuo tietenkin riippuu käytetystä määrästä, mutta eipä nuo vesiliukoiset pitkään näy.

      Tuon jälkeen en ole jaksanut edes miettiä joutuuko testeihin vai ei. Jos kesken käytön lähet testeihin niin ehkä sitten näkyy.

      Niin ja jos näkyy jotain niin aina voi vielä kiistää käytön. Eiköhän ne uusinta testit ole ainakin puhtaat. Virhe tuloksia tulee kuitenkin noissa testeissä jonkun verran.

      • se on

        lopettakaa se pilven poltto joka näkyy huumetesteissä ja alkakaa käyttää amfetamiinia, ei tarvi pelätä kannabistestiä...eiku huumetestiä...


      • Tyhmyri
        se on kirjoitti:

        lopettakaa se pilven poltto joka näkyy huumetesteissä ja alkakaa käyttää amfetamiinia, ei tarvi pelätä kannabistestiä...eiku huumetestiä...

        Kannabiksesta narahdin siinä testissä. Arvatkaapa kumman käytön lopetin seuraavaan testiin? Suomen valtio tukee kovien huumeiden käyttöä. No eipä auta kuin noudattaa valtion linjaa..


      • sammoo mieltä
        Tyhmyri kirjoitti:

        Kannabiksesta narahdin siinä testissä. Arvatkaapa kumman käytön lopetin seuraavaan testiin? Suomen valtio tukee kovien huumeiden käyttöä. No eipä auta kuin noudattaa valtion linjaa..

        asia viesti!


      • 000000i

        testit niin epäluotettavia,että ehdoton kiisto jos jotain näkyy, vettä vettä ja vettä.


      • Anonyymi

        Koska kannattais alkaa himmata ku seulat ens ma 29pvä?😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kannattais alkaa himmata ku seulat ens ma 29pvä?😁

        Siis poreesta just&on ollu kyl niin prkl hyvää....😋🤣


    • Huolestunut sivusta seuraaja

      Onko asian laita todella tuo? Todella harmillista!
      Sillä itse toivoisin erään henkilön todella lopettavan kyseisen aineen käytön, sillä hän on pienen lapsen äiti... Pirin vetäminen ei todellakaan tunnu sopivan yhteen hyvän vanhemmuuden kanssa. Mietin tässä siis lähinnä kuinka usein seula olisi viisainta ottaa, jotta käytöstä varmasti narahtaisi...

      • oooooooi

        haista sinä vittu!hyi saatana mikä lehmä olet,kyylien kyylä.tunnen monta perhettä jossa käyttöä, kun kukaan ei tiedä ovat neuvolan esim.arviot äitiys hipoo 10:ä lapsen ja äidin suhde,lapsen kehitys ym. kertovat miten hyvin mikäkin ja kenellekkin sopii. ja toisessa paikassa,itse asiassa ainakin kahdessa perheessä jo melk. aikuiset lapset kauniita,todella fiksuja,kilttejä ,kohteliaita,jne. eivätkä käytä kuin kork. alkoh. pieniä määriä.puhun nyt täysi ikäisistä.pidä huoli omista asioistas.


      • Kukkahattutädithirtee

        Vittu mikä pelle kyl oot, jos se vetää pirii muksujen ees ja pahoinpitelee niitä pirin alasena siin vaihees lasu hoitaa homman mut jos se käyttää sitä sillo ku dokaa eli ei lapsien ees tai muutenki käyttäytyh asiallisest eikä niiku pirinistit nii hoida vitun kyylä niit sun omii asioitas. Ja mikä sinä olet sanomaa paskast vanhemmuudest koska vetää pirii, siinä tapaukses kaikki vanhemmat ovat paskoja vanhempia koska juovat alkoholia ja mikä ero amfetamiini ja kannabis laittomia ja alkoholi laillinen mikä on ollu laiton ja aiheuttaa enemmän perheväkivaltaa ja kuolemia..


      • 4700
        Kukkahattutädithirtee kirjoitti:

        Vittu mikä pelle kyl oot, jos se vetää pirii muksujen ees ja pahoinpitelee niitä pirin alasena siin vaihees lasu hoitaa homman mut jos se käyttää sitä sillo ku dokaa eli ei lapsien ees tai muutenki käyttäytyh asiallisest eikä niiku pirinistit nii hoida vitun kyylä niit sun omii asioitas. Ja mikä sinä olet sanomaa paskast vanhemmuudest koska vetää pirii, siinä tapaukses kaikki vanhemmat ovat paskoja vanhempia koska juovat alkoholia ja mikä ero amfetamiini ja kannabis laittomia ja alkoholi laillinen mikä on ollu laiton ja aiheuttaa enemmän perheväkivaltaa ja kuolemia..

        Teksti on niin epäselvää, että jätä seuraava viiva ottamatta. Opettele kirjoittamaan Suomen kieltä.


      • Homorunkkari

        4700, opettele myös itse. Suomen kieli kirjoitetaan pienellä.


    • Huolestunut sivusta seuraaja

      Eli näkyykö suoneen vedettynä kauemmin?

      • gaa

        Sanoisin et riippuu ihan miten pitkään on vetäny ja mitkä on tolet eli määrät mitä joutuu ottaa mut luultavasti viikkoon on puhdas kovemmassakin käytössä. Mut kemiallista paskaa se on joka vie nälän, unen -ja sekottaa dopamiinitasapainoa.


      • Huolestunut sivullinen
        gaa kirjoitti:

        Sanoisin et riippuu ihan miten pitkään on vetäny ja mitkä on tolet eli määrät mitä joutuu ottaa mut luultavasti viikkoon on puhdas kovemmassakin käytössä. Mut kemiallista paskaa se on joka vie nälän, unen -ja sekottaa dopamiinitasapainoa.

        Kyseisellä henkilöllä käyttö nähtävästi todella rankkaa. Piikittää suoneen ja sitä rataa. Kamalaa nähdä miten riippuvaiseksi tuo aine ihmisen tekee ja millaiseen helvettiin se vie. Ihminen laihtuu silmissä ja persoonallisuus muuttuu. Luultavasti seulat aletaan ottaa kaksi kertaa viikossa, joten luulis että näkyis, jos käyttö jatkuu ennallaan...


      • 00000i

        muistakaa että nämä kuvat on tehty tiettyyn tark.


    • lovemeee88

      näkyykö kusitestissä viikon jälkeen viim niiskusta????

      • jakevaan

        ei näy


    • mul näky viäl viikon pääst ku pidin pienen paussin poreilus....

      • salia

        Olen ymmärtänyt että se poistuisi muutamassa päivässä.jos lauantai aamulla ottaa ja on ilman tiistaisin. .
        Onko riskipeliä?


      • 0000000i
        salia kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt että se poistuisi muutamassa päivässä.jos lauantai aamulla ottaa ja on ilman tiistaisin. .
        Onko riskipeliä?

        ei ole kun muistat juoda vettä edellisen päivän, pyri ainakin 5l ja älä anna aamuvirtsasta.aamullavielä juot pari lasia vettä niin on puhdas.


      • jakevaan

        kyllähän se näkyy josvetää pari grammaa päivässä viikon tai pari ja metanfetamiini kauemmin!!!


      • jakevaan
        0000000i kirjoitti:

        ei ole kun muistat juoda vettä edellisen päivän, pyri ainakin 5l ja älä anna aamuvirtsasta.aamullavielä juot pari lasia vettä niin on puhdas.

        kannattaa saunoa,juoda sitruuna uutetta pari pulloo päiväs veteen sekotettuna,urheilla tai muuten hikoilla,itselläni on nopea aineenvaihunta ja se auttaa.seulapäivänä n.2tuntia ennen ruokasoodaa ja jos haluaa varmistaa et ettei näy ni kyypakkaus on hyvä varmitus!!!


    • oooooo1

      2-4vrk putoaa ainakim mun kohdalla vuorokauteen,kun juo 10l vettä

    • öömmm.....aaa
    • KaikkeePaljon

      Kantsuu vetää lääkkeitäkin sekaan jos voi....kokkelia kunnolla vaan nenuun niin aamu alkaa kivasti....amfuu iltasella ja buranaa sekaan....viinaa reilusti koneeseen niin hyvin menee.Tulee mahtava fiilis kun leijuu...eikä näy missää testis.

    • Yhjujuij

      Ei näy kovin montaa päivää koska piri on vesiliukoista. Näin myös Irti Huumeista Ry voi varmasti olla tästä huumeesta vähemmän huolissaan kun ei ole rasvaliukoinen.

      • Huhujiju

        Hapan virtsa nopeuttaa poistumista, eli C-vitamiinia ja happamia ruokia ja paljon vettä. Niin se poistuu ja jälkeäkään ei jää.


    • jakevaan

      tänään kun otat yhet vedot ni tiistaina ei näy,saunominen nopeuttaa,runsaasti juoda ja testiaamuna,n,2tuntia ennen seulaa ottaa ruokasoodaa n.ruokalusikallinen ja juo vettä päälle tai kyypakkauksesta murskaa 2-3tablettia vesi lasilliseen ja eikun huiviin,todistetusti on ollut negatiivinen kusitesti!!!

    • Varmanns

      Itsellä edessä sama joka on oltava100%puhdas ja katselin näitä vanhoja kikkoja; en nistinä mutta tulin laitoksesta ja ostin gemmin torstaina, yritin viivoja mut tajusin et iv lähtee nopeemmin. Maanantaina seula ja aion huitasta loput perjantaina ja alottaa ankaran puhdistuksen. Vettä,sittistä,vitamiinejä tai vaan c:tä,sauna,mahd kyypakkaus,soodaa.... ONKO MUITA NEUVOJA JOTKA VIE VIELÄ NOPEAMMIN? Olen kuullut jotain sinkistä tai muista vitamiineista...? Mitä muuta veden sijssta?karpalomehua,puolukkaa,tyrnimarjaa?? Joku elektrolyytti tai hivenaine tai antioksidantti joka lisää aineenvaihdunta? Koko coctail?

    • tohtoritohelo

      Voi kun on vaikeaa. SIIS en moralisoi ketään, käytänhän tätä ainetta partyillessa itsekin välillä pikku nokat, hyvin pienet, oon niin pikkuinen nainen että minulla tuntuu niin pienet, ettei ne vain näy enää, koska KOSKA juon päivittäin juomia joissa on tuoretta sitruunaa, limeä, inkivääriä yms. joka päivä. syön joka päivä kalsium, sinkki, b12, C, D, rauta ja omega 3, juon päivittäin 2 litraa vettä, syön normaalisti, saunon harvoin..HIKOILU ei poista MITÄÄN mihinkään, kun väittäävät että alkoholi pronsentti vähenee muka hikoilun myötä, ei todellakaan, suotta sitä hikoilla siis, se ei auta. mutta se auttaa että JUO paljon, syö vihreitä vihanneksia ja siihen sitten esim. greippiä, limeä, sitruunaa, karpaloa, inkivääriä, vihreää teetä yms. ne puhdistaa elimistiö, tuoreita yrttejä kuten minttua jne. tuoreena. näin kun elelen viimeksi testi tehtiin vain lääkäriä varten että vapauduin a klinestä koska en käytä enää melkein mitään kuin pari lasii viiniä ja määrätyt lääkkeet, josksu amfe pikkuset pikkuset viivat nappasen, hyvin harvoin, en tartte kamaa ilooni :D no anyway, noilla tavoilla elän ja olin yks sunnuntai ottanut viivat, tiistain testi oli puhdas. vaikka rehellisyyttäni sanoin hoitajalle että tulipas nyt taas hiukan horjahdettua otin maistiaiset, hän sanoi ettei se testissä näy, arvostivat rehellisyyttä, a klinikka on ohi nyt :)

      mutta tuossa on ja hei, ruokasooda, se toimii kyllä. :) hikoilu ei nopeuta. sillo ku näet et kusi on lähes väritöntä on varmaa et testi on lähes varmasti puhdas kuten virtsasi on :D

    • tohtoritoheloo

      ai niin! detox kuurin puhdistus tee tai detox juomaa! varma homma yllä antamieni vinkkien lisäksi! koettu, todettu! :) ostaa esim. hyvinvoinnin tavaratalosta, lifesta tai jostain tällaisesta "DETOX" paketin ja säästelee kuuria tällaisa tilanteita varten, kerran vedin 3 pv detox kuurilla ja testi puhdas LÄHES KAIKESTA lähes niistäkin mitkä saa näkyy :D :D

    • korvaushoitopotilas

      Hei. Otin perjantaina noin 0.5-0.6grammaa amfetamiinia, suonen sisäisesti. Minulla on nopea aineenvaihdunta. Maanantai aamuna olisi seulat, näkyykö? Ja olen tällä hetkellä aika rahaton, joten en voi ostaa jokaista vitamiiniä, mehua yms. Eli pikaisesti kaipailen jotain hyviä vinkkejä miten saisin vielä huomisen (sunnuntain) ja maanantai aamun aikana seulat puhtaaksi. Olen korvaushoidossa ja bupren sekä bentsojen pitäisi näkyä.. Mutta mitään muuta ei saisi kusitestissä näkyä...

      • korvaushoitopotilas

        Olen saunonut perjantaina ja tänään eli (lauantaina) ja huomenna on vielä mahdollisuus käydä saunomassa. Maanantai aamuna ei ole mahista käydä saunassa.


      • korvaushoitopotilas

        Heh. Ei näkynyt. Eli mun konstit oli perjantaina ja lauantaina saunominen, sunnuntaina 2litraa sitrus-lime mehua, yks pullo sitruuna uutetta ( 6-8 sitruunan mehu ) ja paketti 1000mg C-vitamiini tabletteja. Juoda, kusta, juoda, kusta ja niin edelleen siihen asti että virtsa on miltei vettä. Maanantai aamuna ennen seulaa join noin 3 litra nestettä, ja seassa oli ruokalusikallinen ruokasoodaa. Maanantai aamuna ennen seulaa sama juttu, juoda, kusta, juoda kusta... Vaikkei kusettas nii ei muutaku pinnistämään niin se virtsa alkaa vesittyä. Helppo ja takuu varma keino puhdistaa seulat amfesta. Ja toi saunominen tosiaankin auttaa, katkolla ne suorastaan tyrkytti saunomista joka päivä että seulat nimen omaan puhdistuisi kaikesta paskasta mitä oli vetänyt. Sen katkon työntekijät kertoivat syyksi. Ettäs tiedätte :)


      • Anonyymi

        missä kaupungissa bentsot saa näkyä ?


    • Anonyymi

      Uskaltaisin väittää ettei kukaan osaa ennen tuloksia. Esim, mulla 3.6 piriä veressä neljän selvän päivän jälkeen. Seuraavalla kerralla ei ollu aikaa kun pari päivää selvistellä niin hups. arvot olikin jo 6.4. Jotenkin tuli mieleen että onko käyny pilkkuvirhe vai mistä moiset lukemat? Onko vastaavia kokemuksia paljonkin?

    • Anonyymi

      Annoin pikatestiin puhtaat seulat mutta lähti varmennukseen. Olin ottanut 5päivää aiemmin noin 1g amfetamiinia. Näkyyköhän se siellä varmennuksessa? Kellään kokemuksia tämmösestä?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe