Verkkouutiset.fi -sivuston mukaan Science Alertissa todetaan: ”Tutkijoiden mukaan ihmiset, jotka jatkuvasti huomauttavat kielioppivirheistä, ovat aika lailla ääliöitä/idiootteja/moukkia”.
”Kirjoitusvirheistä huomauttelevat ihmiset ovat kompromisseihin haluttomia, muita arvostelevia, itsekkäitä ja vähemmän avoimia, introverttejä ääliöitä”
Tiedejulkaisujen laveasti tulkituista ja ehkä osin väärin tai ainakin hyvin vapaasti käännetyistä otsikoista voisi tehdä seuraavan yhteenvedon: kirjoitusvirheistä huomauttelevat ihmiset ovat kompromisseihin haluttomia, muita arvostelevia, itsekkäitä ja vähemmän avoimia, introverttejä ääliöitä.
Lainaus netistä pitää paikkansa. Varsinkin silloin, kun lällättelijä itse on lukihäiriöinen narsisti ja trolli.
Näinhän se on
Anonyymi-ap
8
155
Vastaukset
- Anonyymi
Tutkimus on tehty "Misikanissa".
- Anonyymi
aina voi olaa vastaamatta mainossakille....mm extyökkäri ja mielipidepankki sama kirjoittaja kuin moktar gubta
hyötyjä kiusaamisesta on suom...- Anonyymi
Ettepä näköjään voi.
- Anonyymi
Aloitus sopii hyvin Suonenjoen PROFEETTA MOKTARIIN…
Voi dysfasias sentään. Kyllä sinä nyt olet jostakin mielesi pahoittanut.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Ymmärtäähän sen. Moktar luimistelee misikanissa koska sen tytär ei oppinut suomenkieltä.
Eipä omena kauas pudonnut.
- Anonyymi
Asiallinen aloitus ja näyttäisi olevan faktaa.
- Anonyymi
MOT
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142