Ja Holma myös tuntee Ylen.
"– Ainoa paikka, jota olisi varaa tehostaa, on Yleisradio.
"Olen tehnyt Ylelle niin paljon eri töitä, että minulle on selvinnyt, minkälaista sekoilua se homma siellä on, Holma kertoo.
– Muistan, kun Maikkarin aamu-tv:ssä oli kuvaaja, toimittaja, meikkaaja ja ehkä yksi tuotantoihminen studiolla. Kun menin Ylen haastatteluohjelmaan, sieltä tuli jono slipovereja kulkukortit kaulassa: ”Terve, olen vastaava toimittaja. Moi, olen artikkelitoimittaja. Moikkeli, minä olen featuretoimittaja, Terve, olen taustatoimittaja. Terve, olen videotoimittaja”, Holma kuvailee lennokkaaseen tyyliin.
– Ajattelin, että Ylellä tulee koko Yleisradio esittäytymään. Ei se ollut koko Yleisradio, vaan se oli vain sen kyseisen ohjelman väki, Holma kertoo kummastelleensa.
Holma jatkaa kritiikkiään moittimalla Ylen johtamiskuvioita. Hänen mukaansa johtajat Ylellä vaihtuvat lennosta.
– Siellä on viisisataa osastoa ja jokaisella osastolla kolme johtajaa ja yksi työntekijä ja sekin on päällikkö. Eikä kukaan ole vastuussa mistään, koska rahat tulee verottajalta."
Siinä sitä asiaa, mutta vasemmistolaiset vaan tykkää tyhminä ylestä, koska Yle on vasemmistoliberaali media.
Mm. Antti Holma haukkui Ylen - "kaikki pamput ulos Yleltä"
45
325
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin sanottu Holmalta.
- Anonyymi
Suorat sanat.
- Anonyymi
– Se on ihan virheellinen ajatus, että Ylen rahoista vähentäminen automaattisesti johtaa suomalaisen kulttuurin ja tiedonvälityksen alasajoon. Voi kai se niinkin olla, jos yksikään johtaja ei koskaan saa potkuja, vaan säästöt otetaan aina sisällöstä.
– Ei meillä ole varaa pitää viittäsataa päällikköä, vaan niiden rahojen pitäisi mennä uuden tekemiseen.- Anonyymi
Yksi radiokanava riittää niille. Eikö lie viime sodan aikaan ollut yksi radiokanava ja sillä pärjäsi hyvin. Nyt on sota taas ja yhdellä pitää pärjätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi radiokanava riittää niille. Eikö lie viime sodan aikaan ollut yksi radiokanava ja sillä pärjäsi hyvin. Nyt on sota taas ja yhdellä pitää pärjätä.
Yle femman vois myös lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle femman vois myös lopettaa.
Ihan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi tv-kanavakin riittäisi.
- Anonyymi
Ei Yle voi olla mikään tabu, mun puolesta sen vois hajoittaa.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Yle on suojatyöpaikka
- Anonyymi
Nimenomaan.
- Anonyymi
Pahimmasta päästä.
- Anonyymi
Yle on huijareiden ja varkaiden pesä.
- Anonyymi
Jaa,Ylen väki täällä..
- Anonyymi
Miksi tämä Yle sitten toimii niin huonosti?
Ylellä on johdossa kokoomukselaiset johtajat ja päätöksentekjöitä on lähes jokaisesta puolueesta.
Eivätkö johtajat hoida hommiaan?- Anonyymi
Mutta toimittajat ovat 80% punavihreitä.
- Anonyymi
YLE on poliittisessa komennossa ihan lain mukaan, oli Reporadio ja milloin mitäkin. Ennen viime sotia on lienee ollut oikealla asialla koko putiikki. Sen jälkeen eriasteisen propagandan levittäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toimittajat ovat 80% punavihreitä.
99%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE on poliittisessa komennossa ihan lain mukaan, oli Reporadio ja milloin mitäkin. Ennen viime sotia on lienee ollut oikealla asialla koko putiikki. Sen jälkeen eriasteisen propagandan levittäjä.
Ei se ole puolueeton koskaan ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole puolueeton koskaan ollut.
Sehän se ongelma.
- Anonyymi
>– Ajattelin, että Ylellä tulee koko Yleisradio esittäytymään. Ei se ollut koko Yleisradio, vaan se oli vain sen kyseisen ohjelman väki, Holma kertoo kummastelleensa.<
No kyllä on korkea käsitys itsestä, jos oikein koko Ylen pitäisi esittäytyä hänelle...
Paljonkohan tuonkin herran hilaaminen Amerikasta asti joka Miljonääri-jakson kuvauksiin mahtaa kustantaa??...ei yhtään lähempää voi juontajaa löytää helppoon hommaan..höh!
Kaikkea sitä..- Anonyymi
Yle on sosialistinen laitos ja siten tehoton.
- Anonyymi
Ne jaksot kuvataan putkeen. Ei häntä lennätetä joka viikko tänne juontajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle on sosialistinen laitos ja siten tehoton.
Jep.
- Anonyymi
YLE:lle tulee jatkuvasti talon ulkoa ohjelmantejöitä, haastateltavia ja muuta joukkoa.
Holma on ajatellut, että siellä on vain hän tekemässä ohjelmaa.
Pitää olla työntekijöitä, että kaikki adiat saadaan hoidettua.
Suomen hallitus päättää Ylen asioista.- Anonyymi
On kirjattu,,parlamenttarisesti! Kaikki puolueet pitää olla päättämässä,
Hyvin sosialistit järkeilleet.
Ylen Persu jäsenkirja toimittaja. 1000e vihje!? Hiljaista hiljaista..on - Anonyymi
Ylessä on pomoja pomojen päälle.
- Anonyymi
Kaikki vasurit vain ulos, niin saadaan Suomi kuntoon kieroilun loputtua.
- Anonyymi
Hyvä olis.
- Anonyymi
Ja vihreät.
- Anonyymi
Joo kuntoon pitää tulla agentti euroopasta laittaan, eikö niin luvannu rehvakkaasti. Vai oliko this is humor
- Anonyymi
Holmalla kokemusta YLE:n "pampuista"?
- Anonyymi
Ainakin se tuntee Ylen.
- Anonyymi
Kuka Maikkarin ohjelmia edes katsoo? Mitä sieltä edes tulee, joku salaiset elämät?
Eihän sitä putiikkia edes omista suomalaiset. - Anonyymi
Hyvä Antti!
- Anonyymi
Miksi yksityinen media ei keskity omaan toimintaansa, vaan jauhaa päivät pääksytysten YLEn tekemisiä?
- Anonyymi
Ylessä on DDR:n meininki.
- Anonyymi
YLE:ssä on varaa leikata läskiä.
Jos kolme neljäsosaa tämänhetkisestä rahoituksesta leikataan, niin se ei vaikuta ydintoimintoihin vielä millään tavalla. Mutta merkityksetöntä puuhastelua se jo vähentäisi.
On hyvä muistaa, että TV ja radioverkkotoiminta tekniseltä osin, joka aikoinaan on ollut YLE:n vastuulla, on ulkoistettu kokonaisuudessaan Digitalle.
Samoin tuotantotoiminta on pääosin ulkoistettu.
Vanhasta muistista kuitenkin vielä LUULLAAN että YLE tarvitsisi toimintaansa rahaa kuten ennenkin, ja tämä harhaluulo tulee suomalaiselle veronmaksajalle kalliiksi.- Anonyymi
Asiaa asiaa!
- Anonyymi
Holmankin luulisi fanittavan Yleä, koska Yle on vähemmistöjen äänitorvi. Ja Holma on niitä miehiä.
- Anonyymi
Pitää olla paljon porukkaa, kun niistä tuhat on samaan aikaan DEI koulutuksessa.
- Anonyymi
Kyllä Antti tietää.
- Anonyymi
Ei Maikkari ole yhtään parempi. Mielipiteitä esitetään faktoina, ja faktoja niistä on tullutkin. Kaikilla kanavilla. Kuin Pravdassa ennen muinoin, mutta mainoksilla kuorrutettuina.
- Anonyymi
Pisteet Holmalle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917405- 373937
- 453500
- 2332713
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402433
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202168- 451942