Kehotan muitakin persuja jotka näkevät samoja harhoja, joka puolella on vihollisia ja niitä kävelee jopa olkapäällä. On kepua, punikkia ja viehersossuja jotka eivät usko mitä sanon niille
Onko sinulla oma mielikuvitusystävä? Kerro hänestä jotakin, kuten mielikuvitusystävän nimi ja se, millainen hän on ja miksi hän on tärkeä. Entä minkälaisissa tilanteissa mielikuvitusystävälle on eniten käyttöä?
https://www.hs.fi/lastenuutiset/art-2000010962965.html
Olen persu mutta näen harhoja.
11
261
Vastaukset
- Anonyymi
Mie oonki kaappinatsi , mut silti näin naapuriin muuttavan transun .
- Anonyymi
Uskon satumestari vaikka se on natsi
- Anonyymi
Satumestari levittää hevosmiesten tietotoimiston juoruja ja älämölöpersut uskoo kaiken ilman faktantarkistusta. Säälittävää.
- Anonyymi
Minäkin olin joksus ja aloin nähdä kepuja joka puolella niin totesin että oman mielenterveyden takia parempi unohtaa vainoharhaiset persut
- Anonyymi
En kyllä äänestä persua, jolla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin muiden puolueiden mollaaminen. Toisten tekemisten tai tekemättä jättämisen sijaan olis äänestäjän hyvä tietää keinot, joilla esim. kunnan talous saataisiin kohennettua ehdokkaan mielestä kohennettua. Tällä en tarkoita vain kunnan työntekijöiden vähentämistä tai palveluiden heikentämistä vaan keinoja talouskasvuun. Yrittäisivät edes jotain mouhottamisen sijaan.
- Anonyymi
Niin mutta ku Sanna, Seppo ja Ahti!!
- Anonyymi
Minun mielikuvitusystäväni on Tiivi-Taavi- Siinä on jotain persumaista
- Anonyymi
Sitä on hyvä käyttää voodoo nukkena
- Anonyymi
Kuulutko Jallujengiin?
- Anonyymi
Kuulutko itse natseihin jotka veivät ihmisiä kaasukammioihin ja kirkkoihin jotka telkesivät ja sytyttivät palamaan. Sitä on persuus ja äärioikesisto.
- Anonyymi
Mitenkäs Persut? TRUMPPI määräs jotta on vain kaksi sukupuolta,kieltää pian myös homouden varmaan,Persuus eniten rikollisia ja homppeleita,Tynkänen onneksi lähti leipomaan Brysseliin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277