Olen persu mutta näen harhoja.

Anonyymi-ap

Kehotan muitakin persuja jotka näkevät samoja harhoja, joka puolella on vihollisia ja niitä kävelee jopa olkapäällä. On kepua, punikkia ja viehersossuja jotka eivät usko mitä sanon niille

Onko sinulla oma mielikuvitusystävä? Kerro hänestä jotakin, kuten mielikuvitusystävän nimi ja se, millainen hän on ja miksi hän on tärkeä. Entä minkälaisissa tilanteissa mielikuvitusystävälle on eniten käyttöä?

https://www.hs.fi/lastenuutiset/art-2000010962965.html

11

340

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mie oonki kaappinatsi , mut silti näin naapuriin muuttavan transun .

• Anonyymi

Uskon satumestari vaikka se on natsi

• Anonyymi

Satumestari levittää hevosmiesten tietotoimiston juoruja ja älämölöpersut uskoo kaiken ilman faktantarkistusta. Säälittävää.

• Anonyymi

Minäkin olin joksus ja aloin nähdä kepuja joka puolella niin totesin että oman mielenterveyden takia parempi unohtaa vainoharhaiset persut

• Anonyymi

En kyllä äänestä persua, jolla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin muiden puolueiden mollaaminen. Toisten tekemisten tai tekemättä jättämisen sijaan olis äänestäjän hyvä tietää keinot, joilla esim. kunnan talous saataisiin kohennettua ehdokkaan mielestä kohennettua. Tällä en tarkoita vain kunnan työntekijöiden vähentämistä tai palveluiden heikentämistä vaan keinoja talouskasvuun. Yrittäisivät edes jotain mouhottamisen sijaan.

• Anonyymi

Niin mutta ku Sanna, Seppo ja Ahti!!

• Anonyymi

Minun mielikuvitusystäväni on Tiivi-Taavi- Siinä on jotain persumaista

• Anonyymi

Sitä on hyvä käyttää voodoo nukkena

• Anonyymi

Kuulutko Jallujengiin?

• Anonyymi

Kuulutko itse natseihin jotka veivät ihmisiä kaasukammioihin ja kirkkoihin jotka telkesivät ja sytyttivät palamaan. Sitä on persuus ja äärioikesisto.

• Anonyymi

Mitenkäs Persut? TRUMPPI määräs jotta on vain kaksi sukupuolta,kieltää pian myös homouden varmaan,Persuus eniten rikollisia ja homppeleita,Tynkänen onneksi lähti leipomaan Brysseliin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe