Vuoden nuori tulokas

Anonyymi-ap

Piti puheen urheilugaalassa, haukkui suomalaisia rasisteiksi, some hullaantui 😭😭😭😭

12

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Suomalaiset on just noin tyhmiä.

• Anonyymi
        UUSI

Puheenaihe
        Eihän se voi olla kuin juoksija Mustafe Muuse. Turkulaisjuoksija sai yleisön silmäkulmat kostumaan tärkeällä ja tunteikkaalla puheellaan. Hän jos kuka on ansainnut esikuvapalkinnon. Ja hän jos kuka ymmärtää, mikä merkitys sillä voi olla, että hän sai tämän palkinnon.''

• Anonyymi
      UUSI

Akat istui yleisössä penkit märkänä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei väliä hyppärikö seivästä vai oliko aituri.
      Pääasia että väri on oikein.

• Anonyymi
      UUSI

Mikäs siinä urheillessa kun kansalaiset maksaa jäsenmaksut sun muut kulut näille,muitten pitää ne itse maksaa.

• Anonyymi
      UUSI

Aina kun joku tunkeutuja pääsee ääneen niin se valittaa ensimmäisenä yhdenvertaisuudesta. Samaa mieltä olen. Suomalaisten syrjintä omassa maassaan on lopetettava.

• Anonyymi
      UUSI

Ja mikä törkeintä. Suomista ei mainittu.

• Anonyymi
      UUSI

Turha ohjelma! Urheilijoiden
      taso ei anna aihetta moiseen
      juhlintaan! ☹️

• Anonyymi
      UUSI

Olkaamme sitten rasisteja kun itse ovat rasismin nostattajia eivätkä tajua millään, että luottamus on ansaittava eikä heillä ole sitä edes pitsan vertaa.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi pitäisi olla vapaus mennä juoksentelemaan mihin maahan tahansa?

• Anonyymi
      UUSI

Se on kumma että näiden muumaiden annetaan vieläkin haukkua koko kansaa julkisesti eivätkä saa minkäänlaisia sanktioita. Tämä on sitä oikeaa rässismiä ja kaiken lisäksi tuokin enemmistöön kuuluva on taas vähemmistökansan kimpussa(suomalaiset) Eikös tuo ollut rikos?

Näillä on nyt joku agenda menossa, en ole huomannut muiden maiden palstoilla että paikalliset mustat haukkuisivat kantaväestöä koko ajan. Joku taho on lahjonut nämä kaikki ruskeanaamat ja aasialaiset tässä pikku maassa olemaan rassisteja suomalaisia kohtaan ja syyttämään absurdeista asioista. Huvittavaa vielä kun näiden "uhrien" omissa kotimaissa harrastetaan edelleen kovimman luokan ihmisoikeousrikoksia ja kunnon rassismia väkivallalla. Mutta pelokkaat aina alistetut suomalaiset yhyy.

• Anonyymi
      UUSI

Afrikkalaiset ja niiden jenkkihybridit eivät ole KOSKAAN kiitollisia mistään eivätkä näe muunvärisiä edes ihmisinä. Niillä on sisäänrakennettu tuo rässismi eurooppalaisia, varsinkin vaaleita kansoja kohtaan. Niillä ei ole mitään itsekontrollia ja käyttäytyvät todella kopeasti ja muita halveksuen, silmämunia pyöräytellen. Tämäkin tapaus keskittyi vain haukkumaan suomalaisia ja valehtelemaan meistä sen sijaan että olisi ollut iloinen saavutuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      57
      3501
    2. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      43
      3342
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      2715
    4. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2540
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2478
    6. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      93
      2420
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2401
    8. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      43
      2393
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      2001
    10. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      1996
    Aihe