Sain kuulla juorun.

Anonyymi-ap

Kaupungilla kerrotaan, että neljä vuotta valtuuston kokouksissa mykkänä istuneelle kaupunginhallituksen puheenjohtajalle on perustetti virkamiespäätöksellä ikioma hyväpalkkainen virka. Tittelissä mainitaan sana insinööri, joten se ei voi olla mikään elämiseen tai ihmisten arkipäiväiseen hyvinvointiin liittyvä virka. Sen täytyy olla jollakin tavalla tekemisissä tekniikan kanssa.
Kuka on tämän virabhaltujan esihenkilö? Kuinka monta alaista hänellä on? Vai onko toimenkuvansa se, että hallitsee itse itsensä?

7

1415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämäntapainsinööri.
      Ensimmäisen kerran kuulin tuollaisesta virasta.

• Anonyymi

Kenties vanhaan hyvään aikaan tehtävänkuva olisi ollut: "hallitsee itse itsensä ja nauttii kansalaisluottamusta."
        Selasin kaupungin sivuilta viranhaltijoiden tittelinimikkeitä ihan mielenkiinnon vuoksi ja täytyy todeta, etten ymmärtänyt muuta kuin, että kaupunginjohtaja on kaupunginjohtaja. Olisi kiva kuntalaisena tietää millaiset toimenkuvat nimikkeiden taakse kätkeytyy? Kovin ovat tittelit epämääräisiä!
        Ei puutu enää kuin pakinoitsija Ollin eräälle viranhaltijalle anttama nimike: "Yleiserierikoisvaravaurioraivaustutkimustäytäntöönpanopäällikköinsinööri".

• Anonyymi

Ingenjör?
      Varmaan liikunta tai sivistyspuolelle tai kummallekin . Kun siellä on jo kaksi "narusta talutettavaa", niin niitä auttamaan.

• Anonyymi

Ihmettelin itsekin tuota titteliä. Kaikkea se maa päällään kantaa. Miehet ovat villiintyneet ja päättäjät hilluvat milloin missäkin. Nyt matkamessuilla. Hauskaa näytti olevan verovaroilla porskutellen. Kitaralla soitto se miehen tiellä pitää.

• Anonyymi

Hyvä että tekivät viran.. Sitä tarvitaan.
      Persujen ehdotus

• Anonyymi

Juu nyt Persut suunnittelevat somalien asunnoksi tyhjiä huoneita okussa

Tulee kuulema työvoima pula

• Anonyymi

Mitä te täällä pähkitte jonnii joutavuuksia. Menkää kysymään kaupungintalolle, mitä henkilöt siellä tekevät ja mitkä ovat virkanimikkeet ja miten monta alaista. Te työtä vieroksuvat tyhjäntoimittajat haette vain sossusta rahaa ja puhutte pas..aa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4662
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1967
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      127
      1661
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1151
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe