Kauheita juttuja päästelee mies, joka selvisi sydänlaakistaan kuin ihmeen kautta! Se on nimittäin niin, että kun ryhtyy hengellisesti heilumaan ihmeellisilläkin elämänkokemuksillaan, syntyy tilaa perkeleen valheille!!!
Ja tähän on langennut Kangasmäki ja syvälle!! Väärät profetiat, taivaskäynnit, ennustelut ja valhenäyt ja kaikki muu, on EKSYTYSTÄ, jolle sielullisuuteen taipuvaiset uskovaiset tai mitä he ovatkaan, LANKEAVAT TAPUTUKSIN JA HALLELUJA-huutoineen!!
Järkyttävä hengellinen kohtalo mieheltä, joka sai elämäänsä uuden Armon! Jumalan Henki ei häntä käytä, eikä armoita, mutta vieraat, eksyttävät henget ovat hänet käyttöönsä ottaneet!!
Mutta näitä tulee ja erityisesti TV 7 näitä edistää ja ihmiset sen myötä tunnoltaan turpoavat luulemaan itsestään enemmän kuin luulla sopii!!!
KARTTAKAA!!!
DoctorT
Aki Kangasmäki, väärä profeetta ja eksyttäjä
13
682
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä tätä. Miksi meille uskoville ei Jeesus riitä, vaan pitää olla toinen toistaan kummallisempia kokemuksia. Terveellä järjellä varustettu ei usko, että Jumala pienentelee ja suurentelee enkeleitään itärajalla miten sattuu. Alan uskomaan, että hänelle, siis Akille, on tullut jonkinlainen aivovaurio hapenpuutteesta. Muuta saisivat nyt rauhoittua, ettei enää yhtään lehtijuttua.
- Anonyymi
Pitääkö Herran Henkeä kieltää toimimasta?
Tiedätkö sen kun Jeesus käski Akin mennä rukoilemaan sairaalassa olevan miehen puolesta?
Jos Jeesus ei olisi armossaan herättänyt miestä mies olisi joutunut kadotukseen koska kuoli seuraavana päivänä. Hän sai pelastua ja on nyt paratiisissa.
- Anonyymi
Hulluntailaisuudessa luotetaan enkeliuniin ja uudestikasteeseen.
- Anonyymi
Akin pelasti ensihoitajat ja defibrillaattori.
- Anonyymi
Pelastaako hoitaja pelastamattoman sielun kadotukselta? Akilla oli onneksi hyvin asiat hän oli menossa Jeesuksen tykö. Mutta monen muun ihmisen kohdalla on toisin kun he kuolevat ja asiat ei ole Jumalan kanssa kunnossa niin he eivät tule pelastumaan. Ikinä ei tiedä milloin kuolee ota siis tänä päivänä pelastamaton ihminen Jeesus Herraksesi ja pelastajaksesi pyydä häneltä syntejäsi anteeksi pääset taivaan kotiin
- Anonyymi
Ei Aki itseään koroita vaan Jeesusta ette ole tainneet kunnolla kuunnella videoita.
Jumalan siunaukset näkyy heidän elämässään. - Anonyymi
Aloittajalle vielä tämmöinen kommentti että kyllä sen ymmärtää kun ei itsellä ole niin läheiset välit Jeesukseen niin aiheuttaahan se kateutta.
- Anonyymi
Typerää käytöstä yhden profetian takia alkaa haukkumaan eksyttäjäksi.
- Anonyymi
No , jos tarkasti kuuntelee, mitä Aki puhuu, niin paljonkin selviää.
Hän toistaa koko ajan, että Jeesus sanoi hänelle sitä ja tätä ja sitten Jeesus sanoi hänelle tätä ja sitä.
Hän hän ja hän on pääosassa.
Asiat, joita kertoo, ovat aivan yliluonnollisia , kummallisia ja mahtavia.
Hän puhuu kuin helppoheikki, viljellen uskonnollisia fraaseja.
Koskaan ei puhu evankeliumia eikä muutakaan oikea kristillistä sanomaa. Vain minä minä minä. Ja mahtavat ihmeet ja suora puheväli koko ajan Jeesukseen.
Valitettavasti.- Anonyymi
Hän kertoo mitä on Jeesuksen kautta saanut kokea onko sulla tuohon minä sanaan jokin ongelma? Yliluonnollisia asioita Jumala tekee melkein kokoajan mieti hänen voimallaan maapallo pysyy siinä kohdassa jossa sen pitääkin pysyä kulloinkin. Hän säätää säät. Jeesus käveli veden päällä paransi ihmisiä. Sai ruuan riittämään tuhansille ihmisille. Mooseksen aikana Jumalan voimasta satoi mannaa ihmisille. Se on kans aika suuri ihme että Jumala loi ihmisen tomusta ja paljon muita Jumalan tekoja. Joten mikä vaan on Jumalalle mahdollista.
- Anonyymi
Taitaa aloittaja itse olla sitä miksi toista arvostelet.
- Anonyymi
Olen iloinen siitä että Aki ja hänen perheensä on saanut kokea Jumalan siunauksia elämässään.
Näyttää siltä että sellaiset jotka eivät ole itse saaneet kokea Jeesuksen läsnöoloa niin läheltä alkavat tuomitsemaan. Se miksi eivät kysy asiaa Jeesukselta johtuu varmaan siitä että eivät itse ole lähellä Jeesusta niin siksi eivät saa vastausta häneltä muuta kuin raamatun kautta. Akilla on Jumalaan yhteys niin raamatun kautta kuin oikea puhe yhteyskin. - Anonyymi
Miettikääpä miten voimallinen Jumala meillä on Joona selviytyi 3 päivää kalan vatsassa ei kuollut vaan palasi terveenä takaisin. Meillä on ihmeitä tekevä Jumala hän on tehnyt ihmeitä silloin ja on tekevä ihmeitä myös tässä ajassa.
Mikä aloittajalla on Jumalan ihmeitä vastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713