Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori irtisanoo yt-neuvottelujen päätteeksi enintään 138 ihmistä. Ennen mahdollisia irtisanomisia Valtori selvittää, voidaanko työntekijälle tarjota muuta työtä.
Virkapummien oleskelua vähennetään
8
245
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Satakertainen määrä pitäisi valtion leivistä vähentää turhaa ja kallista loisrälssiä.
- AnonyymiUUSI
Noista vois löytyä kesätöihin sopivia linnunpelättimiä mansikkamaalle. Kaikkien virkanilkkien pää ei kelpaa edes hattutelineeksi.
- AnonyymiUUSI
Yle on pahin pummien kolo.
- AnonyymiUUSI
Valtori pitäisi lopettaa. Se on tarpeeton suojatyöpaikka. Jokainen organisaatio hoitaa käytännössä itsenäisesti ICT asiansa jo nyt. Valtori on oleskelupaikka.
- AnonyymiUUSI
Juu, aikansa elänyt dinosaurus.
- AnonyymiUUSI
Tuokin päätös tulisi ilmoittaa siten että "vähintään 138 henkilöä" irtisanotaan.
Eikä tarvitse julkishallinnosta tarjota muita töitä, nämä itse ovat niitä jotka ovat julistaneet että työpaikkoja on ja työvoimapula on valtava. - AnonyymiUUSI
Olen järkyttynyt. Kaikki olisi pitänyt irtisanoa. Miksi tuota laitosta pidetään edelleen toiminnassa?
- AnonyymiUUSI
Vihervasemmiston suojatyöpaikka kavereille ja sukulaisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573501
- 433342
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1762715Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212540- 232478
- 932420
- 402401
- 432393
- 282001
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä191996