Nainen istuu sohvalla ja huijaa miehensä tekemään kotitöitä, sillä aikaa
kun itse "käy kaupassa." Kävikö se mies sitten hakemassa ne ostokset
vai tuontiinko ne kotiin asti?
Nyky ajan tasa-arvoa(ko)? nainen istuu tai makaa sohvalla ja mies
tekee kaikki työt. Todalla feministinen mainos, varmaan tiimissä ei ollut
yhtään miestä.
Miten ne ruuat tuli siinä S-kaupat mainoksessa?
10
723
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mies näyttää tosi hoikalta eikä ihme kun saa käskyjä sohvalta ja voisarvea mussuttavalta rehevältä muijalta.
- Anonyymi
Avainsana on kotiinkuljetus.
- Anonyymi
Jätettiinkö ne ostokset oven eteen, vai kömpikö se siiderivalas hakemaan ne ovelta?
- Anonyymi
Oishan sen voinut näyttää, ett nyt
ne ruuat tuli, kulta! - Anonyymi
Nainen ylipainoinen ja patalaiska. Mies täysin tossun alla oleva idiootti.
- Anonyymi
Niin mutta mies kävi ulkoiluttamassa koiraa , , , ja se jos mikä on " laatuaikaa."
- Anonyymi
Joo sehän on sitä nykyajan "tasa-arvoa" ämmä makaa ja mies tekee kotihommat ja hoitaa vielä toimeentulon? No tyhmiähän nykymiehet on ja ei ole ihme että käydään vaimoja hakemassa muualta?
- Anonyymi
Mun mielestä se on ihan reilua, että se akka maksaa aina ne ruokaostokset. Se kuitenkin näyttää syövänsäkin niistä leijonan osan.
- Anonyymi
Eihän se mitään todista kuka maksaa kun miehen kortilla voi ostaa jos salasanat tiedossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se mitään todista kuka maksaa kun miehen kortilla voi ostaa jos salasanat tiedossa?
Nii joo, jos se on demu, niin eihän se silloin omia rahoja käytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480