Nainen millainen miehen alastonkuva saa sinut kiihoittumaan?

Anonyymi-ap

Uskon että useimmilla miehillä ei ole mitään käsitystä tästä munakuviaan lähettäessä. Onko tavalliselle karvaiselle keski-ikäiselle miehelle lainkaan kysyntää?
Kuvat toki menettäneet merkitystä videoiden yleistyessä.

9

1322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieluummin karvainen kaljamaha jolla iso muna kuin itseään täynnä oleva sixpäk mulkku joka luulee itsestään liikoja.

• Anonyymi

Iso musta kyrpä 😍

• Anonyymi

Tässä olen minä. Mmies 35

• Anonyymi

Kolmansia harrastaneet vuoteessamme mieheni ehdotusesta, kyllähän valokuva uuden miehen etsinnässä tärkeä. Itse katson kokonaisuutta jossa koko vartalo näkyy, penis täytyy olla siisti terveen näköinen. Karvoitus huoliteltu peniksen ympärillä, monasti juuri veltokin kuvassa pienen näköinen kun tavattu miehen kiihottuessa yllättänyt täysin. Miten kalu kasvaa isoksi myös seisoo yhtyessä pitkään, ennen laukeemista saan nauttia kunnolla. T. Rouva 42v

• Anonyymi

Kyllä se iso, paksu suonikas kyrpä jossa terska kokonaan näkyvillä kiihottaa...
      N56

• Anonyymi

Minulla olisi todella isolla terskalla. Mahtuisikohan se sinun herkkuun?

• Anonyymi

Olin jo testaamassa kuvia ulkomaisella sivustolla mutta satuin katsomaan kilpailijoiden tyyliä ja tarjontaa niin jäi kovin homo painotteinen kuva. Ei sellaista tyyliä kuin naisten alastonkuvissa.

• Anonyymi

Miehet ei vaan osaa poseerata samalla tavalla kuin naiset

• Anonyymi

Saisipa tilanteen jossa vieras nainen katsoisi alastonta vartaloani. Vaikka itsensäpaljastajan vikaa niin pitäisi olla sovittu juttu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3146
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2425
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      60
      1424
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1402
    5. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      875
    6. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      863
    7. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      12
      860
    8. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      787
    9. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      748
    Aihe