ONKO HEINOLASSA 17-18 VUOTIASTA NEITOA JOKA HALUAA SUHTEESEEN VANHEMMAN SEDÄN KANSSA

Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään mukavista asioista ja minä en petä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, puhelias, mukava, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

27

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miksi olet noissa kuvissa noin pelottavan näköinen? Voisit hieman hymyillä.

• Anonyymi
      UUSI

SE ON TERO HINTIKKA-HYMY

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Miksi kukaan haluaisi suhteeseen minimunaisen laitosasukin kanssa kun tarjolla on hyvätuloisia isokyrpäisiä uroksia?

• Anonyymi
        UUSI

On se todellakin hassun näköinen tuo sedän munnu!

• UUSI

KATO KU TAJUSIT PIIPTTÄÄ ITESTÄS HOMO

• UUSI

Sä kusipää joka laitoit viestin kello 18:27 NI hyvä että tajusit piipittää itestäs että asut laitoksessa ja sun munaa ei löydä millään suurennuslasislla

• Anonyymi
      UUSI

Olisihan täällä, eli mukava suhde kiinnostaisi! Jenni-Mari 17 v

• UUSI

Mä etin aitoa neitoa

• Anonyymi
        UUSI
        48vuotiasukkomukavasetä kirjoitti:

Mä etin aitoa neitoa

Siis mitä hemmettiä??? No, eipä sitten sulle seura kelpaa! Jenni-Mari

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä hemmettiä??? No, eipä sitten sulle seura kelpaa! Jenni-Mari

Jenni-Mari

Osaatko lukea että minä etsin seuraa, aidosta neitosesta jonka Kaa voi tehdä mukavia asioita.

Millaiset kriteerit sulla on setien suhteen

• Anonyymi
        UUSI

Jenni-Mari

Osaatko lukea että minä etsin seuraa, aidosta neitosesta jonka Kaa voi tehdä mukavia asioita.

Millaiset kriteerit sulla on setien suhteen

Punahiuksinen, pienehkön aseen omistava,autoton alle 50-kymppinen miekkonen joka on varhaiseläkkeellä ja asuu veljensä kämpän peräkamarissa ja joka postailee seuranhakuilmoituksia Suomi 24:n Seksi-palstalle aamusta iltamyöhään. Tällaista elämäni miestä haen - LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?

Jenni-Mari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Punahiuksinen, pienehkön aseen omistava,autoton alle 50-kymppinen miekkonen joka on varhaiseläkkeellä ja asuu veljensä kämpän peräkamarissa ja joka postailee seuranhakuilmoituksia Suomi 24:n Seksi-palstalle aamusta iltamyöhään. Tällaista elämäni miestä haen - LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?

Jenni-Mari

Tällaista setää minäkin haen - punapäät on ihquja!!

Eeva 17 v

• 48vuotiasukkomukavasetä
        UUSI

Jenni-Mari 17 v

Eipä sua kiinnostanu

Eipä punatukkaset näytä kelpaavan ja aina pitäis olla auto ja oma asunto ja keskijalan pitäis olla niin iso kuin tummaihoisilla sedillä ja muutenkin viimeisen päälle täydellinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jenni-Mari

Noo noo...
        Ei se koko vaan taito sehän se merkkaa... kato kato kato! Eikö näin ole?
        Ja palstalla setukka Raunokin pikku- ystävättäret eli ns. "mielikuvitus" lapsoset, jotka ei vielä neitosia tms. aitoja olleet ... mutta kertomansa mukaan kaikki kehuneet setän pippeliä ja nussimisen taitotoja kuin kokeneemmatkun horatsut!

Muutkin 8-13- vuotiaaksi näissä trollauksissa ilmoittautuneet 'setä-fanit' ja kokemusasiantuntijat olivat kielenkäytöltään ns. "apukoulu" tasoista rääväsuisen setän tapaisia ulostuloja! Eli pitäiskö todeta oppi on mennyt perille näille " setän alias setä morsiamille"!?
        Eikä hävetä piiruakaan kuten näemme!
        😂😆😁 🤭🫣
        ¿<🤡>¿

• Anonyymi
        UUSI

Jenni-Mari 17 v

Eipä sua kiinnostanu

Eipä punatukkaset näytä kelpaavan ja aina pitäis olla auto ja oma asunto ja keskijalan pitäis olla niin iso kuin tummaihoisilla sedillä ja muutenkin viimeisen päälle täydellinen

Miksi ottamaan vajavaisia setiä, kun löytyy vaivattomasti AITOJA nuoria komeita miehiä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaista setää minäkin haen - punapäät on ihquja!!

Eeva 17 v

Eeva 17 V

Eipä sua Kaa kiinnostanu

• Anonyymi
      UUSI

Vituttaako setää, kun kukaan aito neitonen ei sinulle vastaa. Kaikki vaan vittuilevat sinun tyhmyydelle ja typeryydelle. Siinä näette neitoset, että ei kannata haksahtaa tuohon tyhjänpuhuja valehtelijaan. Sedällä ei ole mitään tarjottavaa teille. Ei autoa, ei omaa asuntoa, ei rahaa viedä neitosia ulos. Ja tuo kikkelikin on oudon näköinen verrattuna tervejärkisten ja normaalien nuorten miesten mulkkuihin.

• UUSI

zSÄ KUSIPÄÄ ET OO MUN MUNAN KUVAA NÄHNY KU MÄ EN LEVITTELE KUVIA MUN KESKIJALASTA ET PIDÄ.PÄÄS KII HOMO ETKÄ SÄ KUSIPÄÄ TIEDÄ MUSTA YHTÄÄ MITÄÄN

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Sulla Rane ei ole mitään annettavaa nuorille naisille,ei niitä kiinnosta tuollainen vanha räyhäävä äijä.Mirja 18

• UUSI

SULLA EI OLE MUUTA TARJOTTAVAA KU VITTUS

• Anonyymi
        UUSI

Taitaa sulla jäädä se römpsikkä tänä(kin) viikonloppuna haaveeksi!

• Anonyymi
        UUSI

NO SITÄHÄN VITTUA SINÄ VONKAAT, MUTTA ET VAIN SAA. SILLÄ NEITOSETKIN OSAAVAT LUKEA.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

NO SITÄHÄN VITTUA SINÄ VONKAAT, MUTTA ET VAIN SAA. SILLÄ NEITOSETKIN OSAAVAT LUKEA.

Ottaako kupoliin, jos ottaa, niin hyvä on.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi, mielestään muka tervejärkinen aikuinen ihminen voi vuodesta toiseen piipittää itsestään tuollaista sontaa. Ja eikä edes osaa hävetä.

• Anonyymi
      UUSI

Kelpaako pojupimppi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3413
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3101
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2114
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108