Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään mukavista asioista ja minä en petä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, puhelias, mukava, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA 17-18 VUOTIASTA NEITOA JOKA HALUAA SUHTEESEEN VANHEMMAN SEDÄN KANSSA
27
173
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi olet noissa kuvissa noin pelottavan näköinen? Voisit hieman hymyillä.
- AnonyymiUUSI
SE ON TERO HINTIKKA-HYMY
- AnonyymiUUSI
Ja tuo ukon rupukka näyttää tältä:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 - AnonyymiUUSI
Miksi kukaan haluaisi suhteeseen minimunaisen laitosasukin kanssa kun tarjolla on hyvätuloisia isokyrpäisiä uroksia?
- AnonyymiUUSI
On se todellakin hassun näköinen tuo sedän munnu!
Sä kusipää joka laitoit viestin kello 18:27 NI hyvä että tajusit piipittää itestäs että asut laitoksessa ja sun munaa ei löydä millään suurennuslasislla
- AnonyymiUUSI
Olisihan täällä, eli mukava suhde kiinnostaisi! Jenni-Mari 17 v
- AnonyymiUUSI
48vuotiasukkomukavasetä kirjoitti:
Mä etin aitoa neitoa
Siis mitä hemmettiä??? No, eipä sitten sulle seura kelpaa! Jenni-Mari
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä hemmettiä??? No, eipä sitten sulle seura kelpaa! Jenni-Mari
Jenni-Mari
Osaatko lukea että minä etsin seuraa, aidosta neitosesta jonka Kaa voi tehdä mukavia asioita.
Millaiset kriteerit sulla on setien suhteen- AnonyymiUUSI
Jenni-Mari
Osaatko lukea että minä etsin seuraa, aidosta neitosesta jonka Kaa voi tehdä mukavia asioita.
Millaiset kriteerit sulla on setien suhteenPunahiuksinen, pienehkön aseen omistava,autoton alle 50-kymppinen miekkonen joka on varhaiseläkkeellä ja asuu veljensä kämpän peräkamarissa ja joka postailee seuranhakuilmoituksia Suomi 24:n Seksi-palstalle aamusta iltamyöhään. Tällaista elämäni miestä haen - LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?
Jenni-Mari - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punahiuksinen, pienehkön aseen omistava,autoton alle 50-kymppinen miekkonen joka on varhaiseläkkeellä ja asuu veljensä kämpän peräkamarissa ja joka postailee seuranhakuilmoituksia Suomi 24:n Seksi-palstalle aamusta iltamyöhään. Tällaista elämäni miestä haen - LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?
Jenni-MariTällaista setää minäkin haen - punapäät on ihquja!!
Eeva 17 v Jenni-Mari 17 v
Eipä sua kiinnostanu
Eipä punatukkaset näytä kelpaavan ja aina pitäis olla auto ja oma asunto ja keskijalan pitäis olla niin iso kuin tummaihoisilla sedillä ja muutenkin viimeisen päälle täydellinen- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punahiuksinen, pienehkön aseen omistava,autoton alle 50-kymppinen miekkonen joka on varhaiseläkkeellä ja asuu veljensä kämpän peräkamarissa ja joka postailee seuranhakuilmoituksia Suomi 24:n Seksi-palstalle aamusta iltamyöhään. Tällaista elämäni miestä haen - LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?
Jenni-MariNoo noo...
Ei se koko vaan taito sehän se merkkaa... kato kato kato! Eikö näin ole?
Ja palstalla setukka Raunokin pikku- ystävättäret eli ns. "mielikuvitus" lapsoset, jotka ei vielä neitosia tms. aitoja olleet ... mutta kertomansa mukaan kaikki kehuneet setän pippeliä ja nussimisen taitotoja kuin kokeneemmatkun horatsut!
Muutkin 8-13- vuotiaaksi näissä trollauksissa ilmoittautuneet 'setä-fanit' ja kokemusasiantuntijat olivat kielenkäytöltään ns. "apukoulu" tasoista rääväsuisen setän tapaisia ulostuloja! Eli pitäiskö todeta oppi on mennyt perille näille " setän alias setä morsiamille"!?
Eikä hävetä piiruakaan kuten näemme!
😂😆😁 🤭🫣
¿<🤡>¿ - AnonyymiUUSI
Jenni-Mari 17 v
Eipä sua kiinnostanu
Eipä punatukkaset näytä kelpaavan ja aina pitäis olla auto ja oma asunto ja keskijalan pitäis olla niin iso kuin tummaihoisilla sedillä ja muutenkin viimeisen päälle täydellinenMiksi ottamaan vajavaisia setiä, kun löytyy vaivattomasti AITOJA nuoria komeita miehiä.
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista setää minäkin haen - punapäät on ihquja!!
Eeva 17 vEeva 17 V
Eipä sua Kaa kiinnostanu
- AnonyymiUUSI
Vituttaako setää, kun kukaan aito neitonen ei sinulle vastaa. Kaikki vaan vittuilevat sinun tyhmyydelle ja typeryydelle. Siinä näette neitoset, että ei kannata haksahtaa tuohon tyhjänpuhuja valehtelijaan. Sedällä ei ole mitään tarjottavaa teille. Ei autoa, ei omaa asuntoa, ei rahaa viedä neitosia ulos. Ja tuo kikkelikin on oudon näköinen verrattuna tervejärkisten ja normaalien nuorten miesten mulkkuihin.
zSÄ KUSIPÄÄ ET OO MUN MUNAN KUVAA NÄHNY KU MÄ EN LEVITTELE KUVIA MUN KESKIJALASTA ET PIDÄ.PÄÄS KII HOMO ETKÄ SÄ KUSIPÄÄ TIEDÄ MUSTA YHTÄÄ MITÄÄN
- AnonyymiUUSI
zSÄ KUSIPÄÄ ET OO MUN MUNAN KUVAA NÄHNY KU MÄ EN LEVITTELE KUVIA MUN KESKIJALASTA ET PIDÄ.PÄÄS KII HOMO ETKÄ SÄ KUSIPÄÄ TIEDÄ MUSTA YHTÄÄ MITÄÄN
Mites tämä kuva, onko tässä kusipää?
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769
- AnonyymiUUSI
Sulla Rane ei ole mitään annettavaa nuorille naisille,ei niitä kiinnosta tuollainen vanha räyhäävä äijä.Mirja 18
- AnonyymiUUSI
SULLA EI OLE MUUTA TARJOTTAVAA KU VITTUS
Taitaa sulla jäädä se römpsikkä tänä(kin) viikonloppuna haaveeksi!
- AnonyymiUUSI
SULLA EI OLE MUUTA TARJOTTAVAA KU VITTUS
NO SITÄHÄN VITTUA SINÄ VONKAAT, MUTTA ET VAIN SAA. SILLÄ NEITOSETKIN OSAAVAT LUKEA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NO SITÄHÄN VITTUA SINÄ VONKAAT, MUTTA ET VAIN SAA. SILLÄ NEITOSETKIN OSAAVAT LUKEA.
Ottaako kupoliin, jos ottaa, niin hyvä on.
- AnonyymiUUSI
Miksi, mielestään muka tervejärkinen aikuinen ihminen voi vuodesta toiseen piipittää itsestään tuollaista sontaa. Ja eikä edes osaa hävetä.
- AnonyymiUUSI
Kelpaako pojupimppi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892