Ateistin kieli

Anonyymi-ap

Ensinnäkään yksikään sana ateistin suusta ei vois mua kiinnostaa vähäänkään. No,just äsken baarissa 60-vee ateisti työnsi kielensä mun kurkkuun.No,kännis vaihdoin vahingos puhelinnumeron hänen kaa,mut jos hän mulle soittaa niin sanon suoraan et ensinnäkin te ateistit uskotte siihen et tyhjyydes vaan räjähti ja siitä muka sattuman kaupalla syntyy kaikki planeetat,aurinko,kuu,vesi,ilma tuli,maa jne.eli en siihen usko,vaan on selvä asia että vain nerokas olento on tän kaiken tehnyt.ja ei ihminen voi itseään luoda vaan ainoastaan Jumala voi ihmisen luoda.Hän teki meille kropan ja sen lisäksi hän asetti sielun kropan sisälle.Ja kaikilla maailman ihmisillä on täysin ainutlaatuinen ääni ja se ääni tulee sielusta,ei kurkusta kuten dorkat tiede tyypit väittää.Ja totuus on tarua ihmeellisempää ja älkää enää ateistit pussatko mua,kiitos!

14

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulehan neito, sun kannattaa laittaa lappu kaulaan: Puhun kielillä, eikun syön kieliä!

• Anonyymi

Urpo!

• Anonyymi

Se on näin se asia,että filosofisia keskusteluja ei ateistin kaa tuu.aina sama juttu,samat jutut,aina muka kropan kuoleman jälkeen on muka ikuinen tyhjyys.ja on se kummallista et mitä varten sit pitää tänne maan päälle jäädä saastuttamaan luontoa..et ei ateistien mielestä oo mitään järkeä missään,mut eläimiä ja luontoa ateistit tappaa,et miten on, tuleeko ateistille ikinä huono omatunto yhtään mistään,no ei tule koska mitään lopullista filosofista totuutta ei elämällä oo,ateistin mielestä.
      Ja just äsken yks ateisti sano mulle et Jumalaa ei oo olemassa sillä perusteella et hänel on kivulias patti jalas ja jotkut syntyy ilman käsiä ja ilman jalkoja ja he ovat silti täynnä Jumalan antamaa energiaa ja he eivät katkeroidu yhtään mistään,koska Rakkaus on ikuista ja Jumala on luvannut jokaiselle ihmiselle ikuisen elämän joten mitä sitten vaikka kaikki menis päin helvettiä täs elämäs.ei mtään väliä.Sielu elää ikuisesti joten turha valittaa yhtään mistään.

• Anonyymi

Jokaiselle..

Hehehehe

• Anonyymi

Lääkkeet unohtunut ottaa,

• Anonyymi

Heh, ensikertalainen palstalla.
        Ainahan ne otetaan ajallaan kielen alle ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, ensikertalainen palstalla.
        Ainahan ne otetaan ajallaan kielen alle ;D

Olet 100 v, ilmankos on jutut huuhaata

• Anonyymi

mixei ? 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mitä?! Onko uskovainen ollut baarissa? Ja ollut kännissä? Voi hyvänen aika...

Luuleeko uskovaiset, että tähdet ja planeetat ovat syntyneet alkuräjähdyksessä?

• Anonyymi

Myönnän suoraan et kirjotin tälle keskustelu palstalle kännis ja nyt lähden baariin ja rukoilkaa kaik henkiset ihmiset ettei taas käy niin et ateisti taas tunkee kielensä mun kurkkuun.oon romantikko ja rakastan vain yhtä miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myönnän suoraan et kirjotin tälle keskustelu palstalle kännis ja nyt lähden baariin ja rukoilkaa kaik henkiset ihmiset ettei taas käy niin et ateisti taas tunkee kielensä mun kurkkuun.oon romantikko ja rakastan vain yhtä miestä.

Mistä tiedät, että joku on ateisti? Saako vain uskovainen tunkea kielensä sun kurkkuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että joku on ateisti? Saako vain uskovainen tunkea kielensä sun kurkkuun?

höyhenistä...

• Jos maailman on jonkun jumalan luoma, niin on kaksi vaihtoehtoa:

a) Kyseinen jumala on paha
      b) Kyseinen jumala on tunari

Maailmassa on paljon pahoja asioita. Joidenkin eliöiden koko elämänkaari perustuu toisten eliöiden kiduttamiseen. Otetaan esimerkiksi vaikka malarialoisio tai loispistiäiset. Miksi kaikkivaltias Jumala loi tällaisia tieten tahtoen ellei ollut paha? Toinen vaihtoehto on se, että Jumala on vain niin säälittävä tunari, ettei pystynyt parempaankaan.

Monet gnostilaiset uskovat vaihtoehtoon a. Jotkin heistä kallistuvat vaihtoehdon b suuntaan.

Pastafarit uskovat, että Lentävä Spagettihirviö oli kännissä luodessaan maailman, eli he kallistuvat vaihtoehdon b suuntaan.

Kumman vaihtoehdon suuntaan sinä kallistut, jos uskot Jumalaan?

Itse valitsen vaihtoehdon c: maailma ei ole minkään jumalan luoma, vaan saanut alkunsa alkuräjähdyksestä, ja elämä on alkuun päästyään kehittynyt evoluution kautta. Evoluutiossa ei ole mitään pyrkimystä hyvään tai pahaan vaan sitä ajavat satunnaiset mutaatiot ja luonnonvalinta, jonka tuloksena parhaiten sopeutuneet jatkavat sukuaan. Mikä alkuräjähdyksen sai aikaan, tai miten ensimmäinen solu syntyi, niin siitä voidaan nykytietämyksellä esittää lähinnä valistuneita arvauksia.

• Anonyymi

Jumalattomat ovat pahoja tyhmyyden takia.
        Heillä on ainoana tyhmyys millä päteä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1610
    2. 210
      1487
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      777
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      755
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      702
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      696
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    Aihe