Minihameiset tyttöset

Anonyymi-ap

Vähän plussan puolelle meni ja vastaan kävelee 3 nuorta naista minihameissa tammikuussa. Paljaat sääret ja silleen. Innostuin. Sitten muistin, että kohta 75 vuotta ikää. Ei se haitannut. Tarjosin kahvit. Taisivat olla niitä uusmuuttajia. Kivaa säpinää kaupunkiin. Äidit ovat myös kivoja ja iloisia. Tykkään.

7

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaisia? Ei voi olla! Suomi muijalla on kahdet tuulipuvun housut ja pitkät kalsarit tähän aikaan vuodesta, vaikka olis +10. Tai sitten sinä 75 v sotket unen ja todellisuuden.

• Anonyymi

Kerro ny mistä niitä tuulihousuja, mielummin -pukuja saa. Menen heti ostaan

• Anonyymi

Paikkakuntalaisia tuskin olivat. Kolmea kaunotarta tuskin löytyy Outokummun kokoisella paikkakunnalla minihameessa. Paikalliset kulkevat virttyneissä toppahousuissa kesät talvet, silli haisee ja silleen..

Onhan se virkistävää vanhana nähdä nuorta lihaa, saattaa alakerrassa tulla vipinää vielä ukki iälläkin..
      Kesä ja uimaranta hyvä yhdistelmä tutustua nuoreen lihaan ainakin silmämääräisesti, vaikka ei ottaisikaan eteen...

• Anonyymi

On kivoja tytöt juotiin kahvia ja kävin heidän luonaan kylässä ❤️❤️🙏🙏otti eteen ja taakse

• Anonyymi

En tiedä missä asut, mutta huomasin saman. Olihan se hieno keli, aurinko paistoi ja oli lämmintä +5. Tuli teinityttöjä, anteliaat topit ja pienen pienet hamoset. Ei mua haitannut, ei kuiteskaan ole säkeli, lunta ja jäätäkin on, lähinnä tuli mieleen, et odotelkaas likat, kun olette 50vee. Voipi vähän kolotus kiusaa.

• Anonyymi

Nämä olivat niitä ukrainalaisia pakolaisia. Ryhtyivät heti niihin töihin, joita varmasti osaavat. Jotta semmoinen "hätä" siellä oli.

• Anonyymi

Antaa tyttärien tienata leipäänsä, okussa puutteessa olevia varattuja ja vapaita paneskelijoita riittää. Tavaralla toki joku hinta mutta rahaa voi käyttää mieluusti harrastukseen joka tuntuu munista ja miehestä hyvälle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe