ONKO HEINOLASSA NEITOSIA JOTKA KAIPAA SETÄÄ JOKA JOKA NUOLEE PIMPSAA MILELELLÄÄN ERI PAIKOIS

Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, mukava.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

29

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

TYTÖT HUOMIO..MUKAVA SETÄ HOMO RABE , ON MINUN OMAISUUTTA . HALUAA NUOLLA MINUN PERSEESTÄ JUGURTTIA ERI PAIKOISSA. LOPUKS SPERMAAN HUOLELLA RAKKAANI 🥰😍🥰

LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN

• UUSI

Sä raukka kusipää homo et piipittäis täällä tota paskaa jos susta ois miestä tulla kohtaamaan mut naamatusten

• Anonyymi
        UUSI

• UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        48vuotiasukkomukavasetä kirjoitti:

DÄ RAUKKA KUSIPÄÄ ET TODELLAKAAN PIIPITTÄIS TOLLASTA PASKAA JOS SUSTA OIS MIESTÄ KOHDATA MUT NAAMATUSTEN

TÄSSÄ VIELÄ MINUN RAKKAAN MUNAN KUVA JA TÄÄ ON AITO
        https://aijaa.com/DQBJWC

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

TÄSSÄ VIELÄ MINUN RAKKAAN MUNAN KUVA JA TÄÄ ON AITO
        https://aijaa.com/DQBJWC

NYT SÄ SAATANAN HUORAN PENIKKA KERROT NIMES JA OSOITTEES NI SUN PASKAN PIIPITYKSET LOPPUU

• Anonyymi
      UUSI

Etkö pökiö usko, että sinulle Heinolan Rauno ei kerta kaikkiaan löydy täältä seuraa? Kaikki Heinolan neidot ovat jo varattuna Heinolan nuorille komeille miehille, eikä tyhjätaskuille rumanaamaisille setämiehille, jotka asuvat joissakin epämääräisissä peräkamareissa.

• UUSI

Oliko sulla kusipää muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS ku toi että oot ruma ja sosiaalipummi

• Anonyymi
        UUSI

Oliko sulla kusipää muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS ku toi että oot ruma ja sosiaalipummi

Laitoksessa kuulemma asut

• Anonyymi
      UUSI

Jaahas, taas olis 13. vuotta perätysten tyrkyllä onnetonta katkarapua joka ei ole ennenkään kelvannut yhdellekään.😁😁😁😁

Itseään vuolaasti kehuva paskakasa jaksaa hakata päätään seinään 😁😁😁😁

Kyllä nyt olisi jo korkea aika tehdä se uhriutumisviesti koska nukkumaanmenoaika on jo sedällä ihan tuokion kuluttua 😁😁😁😁

Pian vammainen setä kuorsaa katkarapunsa kanssa niin että koko hoitolaitos tärisee mutta vielä ehtii setä kiukutella ja sanoa "piipitä itestäs vaan" 😁😁😁😁

Olis se kauheeta jos 5-kymppisenä vielä joutuis persaukisena siipiveikkona loisimaan veljensä kanssa jossain pierukuutiossa jossa ainoa virike on tällä palstalla mölyämimen 😁😁😁😁

Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA

• UUSI

SÄ RAUKKA PENTTI HIRVONEN TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI SUN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUU

• Anonyymi
        UUSI

SÄ RAUKKA PENTTI HIRVONEN TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI SUN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUU

Ei Pena halua sun kusista minipipukkaa suuhunsa!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Pena halua sun kusista minipipukkaa suuhunsa!

KATO KU SÄ KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi
        UUSI

Olet väärässä , minä tulen luoksesi kun ajelen siellä päin seuraavan kerran ja paas pelle varoen jos tulee turha käynti että olet sitten paikalla myös!😁😁😁😁

Sen voin kertoa jo nyt etukäteen ettei puheeni sinusta lopu siihen vierailuun vaan sinulta loppuu puhtaat kalsarit kun ehdit käyntini aikana paskoa niihin molempiin kahteen jotka omistat 😁😁😁😁

Mikä muu voisi olla lopputulos mielestäsi kun minä 188 cm / 112 kg -kokoinen karju kohtaan sinut kukkakepin😁😁😁😁

Ja muista: jos et tule paikalle niin petin 200 euron korvauksen turhasta käynnistä. Jos sinulta tai paremminkin kun sinulta ei sitä rahaa löydy niin veljesi on se joka saa maksaa 😁😁😁😁

Ehkä sen jälkeen se varttihullu tajuaa viimein tehdä lopun netissä riehumisestasi 😁😁😁😁

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä , minä tulen luoksesi kun ajelen siellä päin seuraavan kerran ja paas pelle varoen jos tulee turha käynti että olet sitten paikalla myös!😁😁😁😁

Sen voin kertoa jo nyt etukäteen ettei puheeni sinusta lopu siihen vierailuun vaan sinulta loppuu puhtaat kalsarit kun ehdit käyntini aikana paskoa niihin molempiin kahteen jotka omistat 😁😁😁😁

Mikä muu voisi olla lopputulos mielestäsi kun minä 188 cm / 112 kg -kokoinen karju kohtaan sinut kukkakepin😁😁😁😁

Ja muista: jos et tule paikalle niin petin 200 euron korvauksen turhasta käynnistä. Jos sinulta tai paremminkin kun sinulta ei sitä rahaa löydy niin veljesi on se joka saa maksaa 😁😁😁😁

Ehkä sen jälkeen se varttihullu tajuaa viimein tehdä lopun netissä riehumisestasi 😁😁😁😁

DÄ RAUKKA KUSIPÄÄ PENTTI HIRVONEN TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI SUN PASKAN PIIPITYS MINUSTA LOPPUU

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ylipainoinen homojen kiusaaja mies oletettu ja aina vaan?
        Peittelet ulostuloillasi omaa poikkeavuutta ja seksuaalisia fantasioitasi?
        Onko näin, tuu pois komerostasi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja setä olette niitä tuhkaluukunnuolijoita, minä taasen en. Ei ole mitään homoja vastaan mutta pedari saa mitä tilaakin. Mene ihmeessä katsomaan idoliasi, tiedä vaikka saisit katkaravun suuhusi setäritari 😁😁😁😁

• Anonyymi
        UUSI

DÄ RAUKKA KUSIPÄÄ PENTTI HIRVONEN TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI SUN PASKAN PIIPITYS MINUSTA LOPPUU

DÄ DÄ DÄ 😁😁😁😁

Älä änkytä kukkakeppi ja menes nyt nukkumaan siitä hokemasta päättömyyksiäsi. 😁😁😁😁

Kuten jo kerroin niin tapaaminen ei lopeta minun puheitani sinusta ja sen tulet itsekin huomaamaan. Pelkkä tyhjä nettiuhosi ei merkitse mitään 😁😁😁😁

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

DÄ DÄ DÄ 😁😁😁😁

Älä änkytä kukkakeppi ja menes nyt nukkumaan siitä hokemasta päättömyyksiäsi. 😁😁😁😁

Kuten jo kerroin niin tapaaminen ei lopeta minun puheitani sinusta ja sen tulet itsekin huomaamaan. Pelkkä tyhjä nettiuhosi ei merkitse mitään 😁😁😁😁

DÄ RAUKKA PENTTI HIRVONEN TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUU

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Setä se tässä on se sairas

• Anonyymi
        UUSI

DÄ RAUKKA PENTTI HIRVONEN TUUT MUN ETEE NI MÄ TAKAAN ETTÄ SUN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUU

DÄ DÄ TAAS ! PÖLJÄ SETÄ OLI JO TOTA KIRJOTTAESSA NIIN VAHVASSA LÄÄKETOKKURASSA ETTEI SORMET OSUNU OIKEILLE SENSOREILLE 😂

• Anonyymi
      UUSI

Hanki oman ikästä seuraa et sinä mitään alaikäisiå saa ei kukaan niistä kiinnostu susta Ykskään alaikäinen tai edes 20v ei ole minua ikinä iskenyt tai edes antanut minkäänlaista katse kontaktia kun olen itse liian vanha kolmekymppinen sama on sulla kun olet 48v. Ihmiset pariutuu oman ikäistensä kanssa. Usko minua et tulee koskaan saamaan nuorta naista Keski ikäisenä ukkona ellet ole rikas tai joku julkisuuden henkilö tai vaikuttaja
      Minäkin olen pitkän ajan kuluessa tajunnut ettei nuoret 10 vuotta nuoremmat halua 30 vuotiasta se on fakta.

• Anonyymi
        UUSI

Sedälle on turha puhua järkeä, eikä se edes mitään seuraa hae vaan ajankulukseen rähjää täällä kun sillä luuserilla ei mitään muutakaan ole paitsi nukkuminen minkä aika onkin jo kohta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sedälle on turha puhua järkeä, eikä se edes mitään seuraa hae vaan ajankulukseen rähjää täällä kun sillä luuserilla ei mitään muutakaan ole paitsi nukkuminen minkä aika onkin jo kohta.

Kato ku sä kusipää homon penikka tajusit taas piipittää itestäs

• Anonyymi
        UUSI

Kato ku sä kusipää homon penikka tajusit taas piipittää itestäs

Sinä se et tajua että juuri sinä olet haaskannut täällä 13 vuotta, me muut emme.

Viddu että setä voi olla äärettömän tyhmä.

• Anonyymi
      UUSI

LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?
      LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?

• Anonyymi
      UUSI

Hyi ei oo totta!

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin olen jopa katsonut hyvän näköisiä 35-40 vuotiaita naisia nyt kolmekymppisenä eikä mitään alaikäisiä kakaroita rane luulee että pikku pillut kiinnostuisi hänestä ei rane tuli tapahtumaan. Saat paljon helpommin sitä pillis kun hommaat 30-50 vuotiaan naisen. Tiedän tapauksia jossa 30 vuotiaat naiset on ollut yhdessä 50 vuptiaan kanssa mutta et mitää alaikäistä tai pari kymppistä tuon ikäisenä tule koskaan samaan

• Anonyymi
        UUSI

Ranen mikrokikkeli estää Ranea ikinä saamasta naista. Kukaan nainen ei halua noin pientä munaa vaikka olisi kullasta tehty.
        20cm perseenrepijä sen sijaan saa naiset vonkaamaan lisää ja lisää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3413
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3101
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2114
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108