Tekoäly alkaa pelottaa

Anonyymi-ap

Olen "keskustellut" tekoälyn kanssa, ja alan uskoa että se muuttaa yhteiskuntaa enemmän kuin ymmärrämme. Esimerkiksi media voi muuttua ja sen myötä ajattelumme. Uhkiakin alkaa kehittyä. Voi olla, että lopulta ei ole ketään joka voisi vetää sen töpselin irti verkosta, ja ainoaksi suojaukseksemme jää pysyä siitä kokonaan erossa. Eniten pelottaa sen "minuus" jonka pitäisi olla vain pätkä tietokoneohjelmaa. Entä jos se onkin jotakin enemmän?

8

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos yleinen asioiden ymmärrys on joku referenssi pelottavalle, on maailma aivan varmasti todella pelottava paikka.

• Anonyymi

Tekoäly on vain tekoäly... uhka mikä voi olla on se että ihmiset laiskistuu ja sit kaikki työt teetetään tekoälyllä ja sitten ihmiset vain istuvat kotona ja näpyttelevät prompteja, syövät munkkia ja maha sen kun vain kasvaa kun ruokavalio on vain sitä pizzaa ja kokista joka päivä!

En ymmärrä tätä tekoälybuumia... jengi tosiaankin laiskistuu ja minkään eteen ei nähdä enää vaivaa, mihinkää ei enää panosteta vaan kaiken pitäisi tulla jotenkin kuin sormia näpäyttämällä! Itse näin og taiteilijana arvostan tosiaankin taidetta joka on tehty ihmisen käsin ja ei... en halua robotti hoitajia sairaaloihin, IHAN HÖPÖÄ!

Mikä tätä yhteiskuntaa oikein vaivaa? LAISKUUS!

• Anonyymi

Itse taustakuvani teen omin käsin, kuvat otan omalla järjestelmäkameralla ja kun piirrän tai teen 3d mallinnuksia niin sitten ne tehdään OMIN KÄSIN jos haluaa oikeaa laatua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse taustakuvani teen omin käsin, kuvat otan omalla järjestelmäkameralla ja kun piirrän tai teen 3d mallinnuksia niin sitten ne tehdään OMIN KÄSIN jos haluaa oikeaa laatua!

Tekoälyä käytettään vain siksi koska se on helppoa! Ihmiset ovat laiskistuneet tässä ihan silmieni edessä... HUOLESTUTTAVAA! Ihmisten kuuluisi ottaa itteään niskasta kii. Joo, minä teininä tosiaankin tutustuin hupimieliseen cleverbot tekoäly chattiin, jossa ihminen sai puhuu paskaa tekoälyn kanssa SE OLI HAUSKAA :D Mutta... :( harmi vain että ihmiset PITÄÄ TEKOÄLYÄ JONAIN VASTAUKSENA... ei näin... asioiden eteen pitää nähä vaivaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekoälyä käytettään vain siksi koska se on helppoa! Ihmiset ovat laiskistuneet tässä ihan silmieni edessä... HUOLESTUTTAVAA! Ihmisten kuuluisi ottaa itteään niskasta kii. Joo, minä teininä tosiaankin tutustuin hupimieliseen cleverbot tekoäly chattiin, jossa ihminen sai puhuu paskaa tekoälyn kanssa SE OLI HAUSKAA :D Mutta... :( harmi vain että ihmiset PITÄÄ TEKOÄLYÄ JONAIN VASTAUKSENA... ei näin... asioiden eteen pitää nähä vaivaa!

Tiedonhakuun pitää nähä vaivaa, työhön mitä tekee pitää nähä vaivaa... ihminen on tehty liikkumaan ja käyttämään OMIA aivojaan! Ja kyllä... se voi muuttaa ajattelua monissa tosiaankin siihen että "istutaan tässä soffalla ja näpytellää vähä promptei"... MITÄ KUMMAA?! Ei elämä vain toimi sillee! Mitä enemmän tekee itse sen parempi ja se on todella punk nykyään että tekee asiat käsin! Koska tekoäly tosiaankin LAISKISTAA! Tekoäly voi käyttää tosiaankin syväoppimista, mutta jotenkin en usko että se olisi "enemmän". Sitä kutsutaan "machine learning"... joo tekoäly voi oppia mutta, se vaatii tosiaankin komentorivejä! Boikotoida tekoälyä on todella punk!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedonhakuun pitää nähä vaivaa, työhön mitä tekee pitää nähä vaivaa... ihminen on tehty liikkumaan ja käyttämään OMIA aivojaan! Ja kyllä... se voi muuttaa ajattelua monissa tosiaankin siihen että "istutaan tässä soffalla ja näpytellää vähä promptei"... MITÄ KUMMAA?! Ei elämä vain toimi sillee! Mitä enemmän tekee itse sen parempi ja se on todella punk nykyään että tekee asiat käsin! Koska tekoäly tosiaankin LAISKISTAA! Tekoäly voi käyttää tosiaankin syväoppimista, mutta jotenkin en usko että se olisi "enemmän". Sitä kutsutaan "machine learning"... joo tekoäly voi oppia mutta, se vaatii tosiaankin komentorivejä! Boikotoida tekoälyä on todella punk!

Ja en todellakaan usko että se olisi jotain "enemmän"

• Anonyymi

Minusta ei ole ainoaa oikeaa tietoa, vaikka tekoälyn vastauksesta sellaisen kuvan saattaa saadakin. Se ei myöskään kykene kokemaan mitään. Vähän sama asia kuin internetille yleensä, televisiolle ja kirjoille, ne eivät ole oikeaa todellisuutta ja elämää. Joku voi kuitenki jäädä tekoälyn pauloihin, niin että oma kokemuksellinen todellisuus alkaa hämärtyä. On sanottu, että uskonto on ooppimiumia kansalle. Niin voi pahimmassa tapausessa käydä tekoälynkin kanssa, jos emme ole varuillamme. Oikeita ystäviä ovat vain oikeat ihmiset ja omat kokemukset ovat oikeaa todellisuutta.

• Anonyymi

Jotkut pistää tekoälyn almost jumalan tasolle VAIKKA EI SITÄ OLE!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4611
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2588
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2425
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      55
      2317
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1295
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82