Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Min lupaan kunnioittaa sinua ja voin kylvettää sinua jos haluat.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOSIA JOILLA ON KARVAINEN PIMPSA JA HALUAT SEKSISUHTEESEEN MUKAVAN SEDÄN KANSSA
11
64
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Karvaista kigua olisi tarjolla nuoltavaksi. Joel 17v
- AnonyymiUUSI
48vuotiasukkomukavasetä kirjoitti:
MUA EI HOMOILU JUTUT KIINNOSTA
AITOJA NEITOSIA NE OLLA PITÄÄSanoo setä joka snapchatissa halusi homoilla alaikäisen pojan kanssa.
SUKSI VITTUUN! Anonyymi kirjoitti:
Sanoo setä joka snapchatissa halusi homoilla alaikäisen pojan kanssa.
SUKSI VITTUUN!KATO KU S HOMO TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
MUA EI HOMOILU JUTUT KIINNOSTA
AITOJA NEITOSIA NE OLLA PITÄÄKYLLÄ RANE SETÄ TÄLLÄ MUNALLA HOMOILEE https://aijaa.com/DQBJWC
MINUN RAKAS 🥰😁😂😍
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
KATO KU S HOMO TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Minä en siellä etsinyt poikia vaan Rauno KAJANDER. Onko vaikea ymmärtää omat tekemisesi ?
- AnonyymiUUSI
Uskos nyt jo ettei sulle löydy ikinä muuta karvasta kuin pettymykset!
Eikä löydy karvatontakaan sen paremmin ettäs sen tiedät!
Sun on nyt parasta mennä vaan nukkumaan kiltisti ja tajuta elämän reaaliteetit jotka eivät ole sinulle kovinkaan auvoisat.
T. Marjaana 19 v Heinola - AnonyymiUUSI
LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?
LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?
LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ?- AnonyymiUUSI
EI OO EI LÖYDY
VAIN MIKROMUNALLA VARUSTETTU UMPITYHMÄ SETÄ LÖYTYY JOKA PÄIVÄ NOLAAMASTA ITSEÄÄN JA SUKUAAN TÄÄLTÄ 😆
- AnonyymiUUSI
Irtoaako tällä pärställä karwaista öehvaa:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 - AnonyymiUUSI
Karvaista tussua löytyy sivistyneille miehille, kannattaa kokeilla vanhempia tai jotain maksullisia 200€ 30 min niin varmasti saat ja neidoilla on vastaanotto kotona, siis autoon ja treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892