Erittäin rikas ja varakas tinderimies kutsuis sinut luokseen tai ökyveneeseen ja on tilannut teille hamburilaiset ja rankiksia ja kokiksen ja mies sanoo tilasi huippu ravintolasta tai hesestä mutta keittiössä huomaat tyhjän euroshopper ranskaisperuna pussit sekä eldorado nakkeja ja hk oon hamburilaispaketit uppoisko sinuun ja mies sais pimppii ja sinä rikasta ja varakasta miestä
Nainen olisitko myyty
22
212
Vastaukset
- Anonyymi
Mies sanoo hänellä on audi ja mersu hän tykkää vain saksalaisista laatuautoistaja sekstailette rakastutte menette kihloihin niin miehellä on audi 100 kahden litran bensakoneella vm 1988 ja mersu w123 240 diesel pohjaruostunut ja katsastusmies sanoi romutettavaksi pois tieliikennekäytöstä
- Anonyymi
Mies on itsevarma aristokraatti tavatessa moikan jälkeen se katsoo sinua varpaista silmiisi arvioiden ja sanoo hän panee sinua tänään ja tiedät itsekkin se panee sinua tänään
- Anonyymi
Kelpaisi jos olisi tämä mies jumalainen hyvällä kropalla🥵 raha on vain sivutekijä😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisi jos olisi tämä mies jumalainen hyvällä kropalla🥵 raha on vain sivutekijä😊
Mut eikö hälytyskellot soi jo siinä vaiheessa kun huomaat euroshopper jota ei ole tehty enään 20 vuoteen ja eldoradoa ei 10 v een eli pakastimessa ollut ja 20vuotta yli päivä määrän eli ei mistään ravintolasta tilattu vaan muinoin ekamarketista ostettu totuus korkeastikoulutettu teknikko on istunut vankilassa 15v pedofiliasta ja nyt vankilasta lomalla mut se osaa puhua rakkautta eli raha puhettaaudi varastettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut eikö hälytyskellot soi jo siinä vaiheessa kun huomaat euroshopper jota ei ole tehty enään 20 vuoteen ja eldoradoa ei 10 v een eli pakastimessa ollut ja 20vuotta yli päivä määrän eli ei mistään ravintolasta tilattu vaan muinoin ekamarketista ostettu totuus korkeastikoulutettu teknikko on istunut vankilassa 15v pedofiliasta ja nyt vankilasta lomalla mut se osaa puhua rakkautta eli raha puhettaaudi varastettu
No sittenjoo…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sittenjoo…
Onko rahalla noin kova vaikutus vaik mies on jammusedän tai mika morlingin näköinen eli kelpais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sittenjoo…
Mut nyt nukkumaan öitä aikaine herätys
- Anonyymi
Vilkaisen miestä päästä varpaisiin ja takaisin, kuin halpaa ja pilaantunutta makkaraa. Kaivan suurielkeisesti tuhahtaen puhelimeni esille ja keskityn siihen, enkä sano miehelle sanakaan. Kyllä se siitä häipyy.
- Anonyymi
En käytä Tinderiä. Veneet ei ole mun juttu. Hampurilaiset ja ranskalaiset eivät kiinnosta, enkä juo kokista. Eli juu, ei kiitos.
- Anonyymi
En tykkää mersuista, enkä audeista, eikä mua muutenkaan kiinnosta muu kuin oma autoni. Enkä mene kihloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää mersuista, enkä audeista, eikä mua muutenkaan kiinnosta muu kuin oma autoni. Enkä mene kihloihin.
Eikä mua kiinnosta pennin vertaa meneekö miehen auto katsastuksesta läpi. En minä sillä aja, vaan omallani.
- Anonyymi
Mua ei kiinnosta paskaakaan kenenkää aatelisarvot ymv. Kaikkinainen julkisstatus on ehdoton ei ja välitön hylky. Siinä sanoo mitä sanoo. Tuo on varma tapa saada mut toivottamaan suksimaan kuuseen ja sinne hän tuleekin menemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei kiinnosta paskaakaan kenenkää aatelisarvot ymv. Kaikkinainen julkisstatus on ehdoton ei ja välitön hylky. Siinä sanoo mitä sanoo. Tuo on varma tapa saada mut toivottamaan suksimaan kuuseen ja sinne hän tuleekin menemään.
Täällä helppo sanoa mut livessä miehen edessä pikkuhoususi tippuu alas ja sanot olen sinun tee mitä tykkäät rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä helppo sanoa mut livessä miehen edessä pikkuhoususi tippuu alas ja sanot olen sinun tee mitä tykkäät rakas
Livessä vielä helpompaa. Kun tuollainen mies avaa suunsa, niin alkaa oksettaa ja polvet naksahtaa yhteen kuin lukittuina. Ei tipu housut, eikä kannata puhua kun suusta tulee muuten oksu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Livessä vielä helpompaa. Kun tuollainen mies avaa suunsa, niin alkaa oksettaa ja polvet naksahtaa yhteen kuin lukittuina. Ei tipu housut, eikä kannata puhua kun suusta tulee muuten oksu.
Öitä sanaton olen
- Anonyymi
Menköön matkoille rauhassa. Mulla ei ole paksuuntumisesta pelkoa, koska a) ehkäisy toimii, joten ei tarvitse pelätä etäraskautumista ja b) ällötys häipyy kyllä yrittämästä kun yrjöän parit kerrat hänen kengilleen.
- Anonyymi
My name is Lucifer please tske my hand.
- Anonyymi
Ei ollut tinderistä, kun pääsimme veneilemään jättiveneellä, avobemari kesäauto, taisi se mainita toisestakin autosta. Ajettiin keskellä yötä veneellä ja pölkkypää laittoi stereot täysillä soimaan. Kun on pitkä vesillä se kantoaika, niin taisi herättää kaikki saaristossa nukkuvat. Eli ei saanut muuta, kuin kuskata. Ja ainiin lähtiessä oltiin aika noloja, kun ne kivat pojat touhusivat pikkuveneellä samalla laiturilla.
Mut oon miettinyt, että jos jollekin kanssasisarelle kävis flaksi saada Trumppi, meniskö joku sen kanssa vain siksi, että on rahaa, kestäiskö katsoa ikääntynyttä setää sillein viehkeästi. Itse se on kertonut, ettei voi koskea naista joka on synnyttänyt. Ennenkö vastaat, niin googlaa hänen roikkokaula ja tee testi. - Anonyymi
kovss yhtdedeniä noills triathlon-ihmillä yön pimeyessäkin trweniä..
- Anonyymi
niin kun pääsen tekemään juttua hauskaa peliä... joku jostain Accelerted 3D team...
- Anonyymi
En olisi. Kun ei kiinnosta moiset kuviot eikä miehetkään. Ihan sama köyhä tai rikas, menköön mihin menee. Kai tuollekin joku ottaja löytyy, miestä vailla olevalle. Parisuhteet ja ihmissuhteet on melko rasittavia, jos jollain on energiaa rämpiä niissä go for it.
Jasu Sinä kysyt olisinko myyty, jos mies aloittaisi treffit huijaamalla? No en olisi. En perusta huijaamisesta. Jos mies ei halua olla rehellinen heti kättelyssä, niin tuskin on rehellinen muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579157Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123619Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292877Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht832241Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142060Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641847Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu691089