Miksi ei sotilaspiireissä puhuta avoimesti marskin homoudesta*?

Anonyymi-ap

Pahoittelut sotilaspiireille vaikean aiheen avausesta. Totuus on kuitenkin kohdattava myös kasarmissa.

49

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.

• Anonyymi

Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

• Anonyymi

Sotilaspiirit on lakkautettu jo 1992.

• Anonyymi

Tiltut ovt jälkeenjääneitä, kaikilla osa-alueilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiltut ovt jälkeenjääneitä, kaikilla osa-alueilla.

Opettele ensin suomenkieltä, jos on pakko tulla raivoamaan ja häiriköimään meidän suomalaisten asiallisia keskusteluja. Mannerheim ei muutu heteroksi vaikka sinä et osaa käyttäytyä ja nimittelet muita ihmisiä.

• Anonyymi

Me suomalaiset arvostamme homojakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me suomalaiset arvostamme homojakin.

Kultainen Venla luovutettiin vuoden juontajalle. Hyvä Antti!

• Anonyymi

Onhan niissä Marskin ratsastajapatsaalta lähtevissä homoparaateissakin kapiaisia mukana.

• Anonyymi

Miksi valehtelet? Ne lähtevät Senaatintorilta. Mikä ei myöskään tee Aleksanteri II:sta homoa.

• Anonyymi

Minkäänlaista homoutta ei esiinny Suomen armeijassa. Se on ollut aina ryhdikäs, isänmaallinen ja puolustanut maata viimeiseen saakka. Sotilaat ovat ansainneet kunnian oman veriuhrinsa antaneena. Hävetkää!

• Anonyymi

Hoh,Hoh,Hoo jutullesi. Mä kuolen nauruun.
        Olin PLM:n Rakstossa töissä 28 vuotta ja ehdin näkemään kaikenlaista, myöskin niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoh,Hoh,Hoo jutullesi. Mä kuolen nauruun.
        Olin PLM:n Rakstossa töissä 28 vuotta ja ehdin näkemään kaikenlaista, myöskin niitä.

Puolustusministeriön kapitulantit eivät olleet niitä.

• Anonyymi

Eihän yksikään heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.

• Anonyymi

Noin kategorinen väite tarvitsee jo todisteita. Sitä paitsi hevosten uittaminen oli ratsuväessä käskytetty asia, mieltymyksiä ei kyselty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin kategorinen väite tarvitsee jo todisteita. Sitä paitsi hevosten uittaminen oli ratsuväessä käskytetty asia, mieltymyksiä ei kyselty.

No jos sinä ja Jari Sillanpää ratsastatte alasti hevosella, niin kukaan ei ihmettele, mutta jos umpihetero Seppo Rädyn sanotaan ratsastavan alasti hevosella, niin kukaan ei usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sinä ja Jari Sillanpää ratsastatte alasti hevosella, niin kukaan ei ihmettele, mutta jos umpihetero Seppo Rädyn sanotaan ratsastavan alasti hevosella, niin kukaan ei usko.

Lukisit viestit, joihin vastaat! Hevosten uitto ja alastomuus eivät olleet omia valintoja! Jos Räty olisi palvellut ratsuväessä, niin hän olisi uittanut hevosensa alasti kuten muutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukisit viestit, joihin vastaat! Hevosten uitto ja alastomuus eivät olleet omia valintoja! Jos Räty olisi palvellut ratsuväessä, niin hän olisi uittanut hevosensa alasti kuten muutkin.

Äitiskö sano?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Seppo Räty ole venäläinen, kuten sinä ja Mannerheim.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Seppo Räty ole venäläinen, kuten sinä ja Mannerheim.

älä lyö lyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä lyö lyötyä.

Turhaan taas aloitat? En minä ole venäläinen vaan kantasuomalainen ja tiedät sen itsekin? Onko syytös venäläiseksi pahin syytös, minkä tiedät VAIKKA olet itse venäläinen homppeli-trolli?

Mutta toki minä voin todistaa olevani suomalainen tavalla, jolla sinä itse ET VOI!

KUULE SIIS:

MINÄ TUOMITSEN PRESIDENTTI PUTININ, TÄMÄN ALITTAMAN SODAN JA TOIVON VENÄJÄN SOTAJOUKOILLE SUURIA TAPPIOITA JA PERINPOHJAISTA HÄVIÖTÄ UKRAINASSA!

KUULOSTAAKO NYT VENÄLÄISEN LAUSUMALTA?

Ja me tiedämme, että kosks sinä olet venäläinen trolli niin et vastaavaa ääneen lausu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan taas aloitat? En minä ole venäläinen vaan kantasuomalainen ja tiedät sen itsekin? Onko syytös venäläiseksi pahin syytös, minkä tiedät VAIKKA olet itse venäläinen homppeli-trolli?

Mutta toki minä voin todistaa olevani suomalainen tavalla, jolla sinä itse ET VOI!

KUULE SIIS:

MINÄ TUOMITSEN PRESIDENTTI PUTININ, TÄMÄN ALITTAMAN SODAN JA TOIVON VENÄJÄN SOTAJOUKOILLE SUURIA TAPPIOITA JA PERINPOHJAISTA HÄVIÖTÄ UKRAINASSA!

KUULOSTAAKO NYT VENÄLÄISEN LAUSUMALTA?

Ja me tiedämme, että kosks sinä olet venäläinen trolli niin et vastaavaa ääneen lausu!

Ei yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä lyö lyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos se on tarpeen ja hyödyksi niin tekee sen varmasti ilman mitään sisäistä muutosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

älä lyö lyötyä.

Tarkkis löi itseään polveen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos se on tarpeen ja hyödyksi niin tekee sen varmasti ilman mitään sisäistä muutosta!

Ei alasti hevosella ratsastamista koe hyödylliseksi muut kuin venäläiset sodomiitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkkis löi itseään polveen?

Äitiskö sano?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei alasti hevosella ratsastamista koe hyödylliseksi muut kuin venäläiset sodomiitit.

Miksi ihmeessä sodomiitti haluaisi ratsastaa hevosella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä sodomiitti haluaisi ratsastaa hevosella?

Mannerheim otatti vielä itsestään valokuvia ratsastamassa alasti hevosella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei yksikään .. , olipa tuo idästä tai lännestä , tohtinut muuta kuin totella ratsuväen upseerin antamaa käskyä , hevosia nimittäin oli ohjesäännön mukaan uitettava eikä univormua ollut sopiva kastella .Simmarit eivät kuuluneet Tsaarin armeijan varusteisiin.. eivätkä taida kuulua Puna-armeijassa vieläkään ...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mannerheim otatti vielä itsestään valokuvia ratsastamassa alasti hevosella.

Kuvia? Siis tasan yhden.

• Trololoo.

Taas kerran...

• Anonyymi

Alastomien hevosten uittaminen oli sitä parhautta,kuten naamastanikin näkyy!

Terv.Mannerheim!!

• Anonyymi

Eli tekeydyt taas itsesi toiseksi henkilöksi ja lausut kommentteja muka tämän nimissä! Ala-arvoista puuhaa!

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja, ei saa avausea noin vaikeita aiheita!

• Anonyymi
      UUSI

nuorena sotilaspoikana pippeli kovettuu, vanhana ei, ja kusi vakeuksia yms,
      niin vanha tom of finland vaan elostelee ja puhuu rumia, tai hienostelee.
      Kiva pukeutua, kammata, puuteroida, värjätä t ukkaa ja viiksiä.

• Anonyymi
      UUSI

Yksinkertainen vastaus: Koska se ei pidä paikkansa ja on vain herjausta. Voimia!

• Anonyymi
      UUSI

Vaan eipähän tuota ole vielä kukaan kiistänytkään.

• Anonyymi
        UUSI

AINAHAN SE ON SUOMESSA KIISTETTY! Ei asia siitä miksikään muutu, kun et ole kiistämisiä näkevinäsi!

• Anonyymi
      UUSI

Sotilasasuihin liittyy tiettyä homoerotiikkaa

• Anonyymi
        UUSI

Mannerheim oli Tom of Finlandin mallina.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka asiat mitenkin näkee…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mannerheim oli Tom of Finlandin mallina.

Eivät he koskaan edes tavanneet!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät he koskaan edes tavanneet!

Tarmo Manni ja Mannerheim tapasivat ja loivat toisiinsa ihailevia katseita.

• Anonyymi
      UUSI

Toisin kuin sinulla, ei upseereilla ole aikaa miettiä homoja.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      30
      4327
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      30
      2217
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1750
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1628
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      83
      1456
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1323
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1096
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1004
    9. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      984
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      971
    Aihe