Pahoittelut sotilaspiireille vaikean aiheen avausesta. Totuus on kuitenkin kohdattava myös kasarmissa.
Miksi ei sotilaspiireissä puhuta avoimesti marskin homoudesta*?
49
350
Vastaukset
- Anonyymi
Mannerheim oli/on meidän kaikkien suomalaisten kansallishomo.
- Anonyymi
Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!
Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!
- Anonyymi
Sotilaspiirit on lakkautettu jo 1992.
- Anonyymi
Tiltut ovt jälkeenjääneitä, kaikilla osa-alueilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiltut ovt jälkeenjääneitä, kaikilla osa-alueilla.
Opettele ensin suomenkieltä, jos on pakko tulla raivoamaan ja häiriköimään meidän suomalaisten asiallisia keskusteluja. Mannerheim ei muutu heteroksi vaikka sinä et osaa käyttäytyä ja nimittelet muita ihmisiä.
- Anonyymi
Me suomalaiset arvostamme homojakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me suomalaiset arvostamme homojakin.
Kultainen Venla luovutettiin vuoden juontajalle. Hyvä Antti!
- Anonyymi
Onhan niissä Marskin ratsastajapatsaalta lähtevissä homoparaateissakin kapiaisia mukana.
- Anonyymi
Miksi valehtelet? Ne lähtevät Senaatintorilta. Mikä ei myöskään tee Aleksanteri II:sta homoa.
- Anonyymi
Minkäänlaista homoutta ei esiinny Suomen armeijassa. Se on ollut aina ryhdikäs, isänmaallinen ja puolustanut maata viimeiseen saakka. Sotilaat ovat ansainneet kunnian oman veriuhrinsa antaneena. Hävetkää!
- Anonyymi
Hoh,Hoh,Hoo jutullesi. Mä kuolen nauruun.
Olin PLM:n Rakstossa töissä 28 vuotta ja ehdin näkemään kaikenlaista, myöskin niitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh,Hoh,Hoo jutullesi. Mä kuolen nauruun.
Olin PLM:n Rakstossa töissä 28 vuotta ja ehdin näkemään kaikenlaista, myöskin niitä.Puolustusministeriön kapitulantit eivät olleet niitä.
- Anonyymi
Eihän yksikään heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.
- Anonyymi
Noin kategorinen väite tarvitsee jo todisteita. Sitä paitsi hevosten uittaminen oli ratsuväessä käskytetty asia, mieltymyksiä ei kyselty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kategorinen väite tarvitsee jo todisteita. Sitä paitsi hevosten uittaminen oli ratsuväessä käskytetty asia, mieltymyksiä ei kyselty.
No jos sinä ja Jari Sillanpää ratsastatte alasti hevosella, niin kukaan ei ihmettele, mutta jos umpihetero Seppo Rädyn sanotaan ratsastavan alasti hevosella, niin kukaan ei usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sinä ja Jari Sillanpää ratsastatte alasti hevosella, niin kukaan ei ihmettele, mutta jos umpihetero Seppo Rädyn sanotaan ratsastavan alasti hevosella, niin kukaan ei usko.
Lukisit viestit, joihin vastaat! Hevosten uitto ja alastomuus eivät olleet omia valintoja! Jos Räty olisi palvellut ratsuväessä, niin hän olisi uittanut hevosensa alasti kuten muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukisit viestit, joihin vastaat! Hevosten uitto ja alastomuus eivät olleet omia valintoja! Jos Räty olisi palvellut ratsuväessä, niin hän olisi uittanut hevosensa alasti kuten muutkin.
Äitiskö sano?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Seppo Räty ole venäläinen, kuten sinä ja Mannerheim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Seppo Räty ole venäläinen, kuten sinä ja Mannerheim.
älä lyö lyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä lyö lyötyä.
Turhaan taas aloitat? En minä ole venäläinen vaan kantasuomalainen ja tiedät sen itsekin? Onko syytös venäläiseksi pahin syytös, minkä tiedät VAIKKA olet itse venäläinen homppeli-trolli?
Mutta toki minä voin todistaa olevani suomalainen tavalla, jolla sinä itse ET VOI!
KUULE SIIS:
MINÄ TUOMITSEN PRESIDENTTI PUTININ, TÄMÄN ALITTAMAN SODAN JA TOIVON VENÄJÄN SOTAJOUKOILLE SUURIA TAPPIOITA JA PERINPOHJAISTA HÄVIÖTÄ UKRAINASSA!
KUULOSTAAKO NYT VENÄLÄISEN LAUSUMALTA?
Ja me tiedämme, että kosks sinä olet venäläinen trolli niin et vastaavaa ääneen lausu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan taas aloitat? En minä ole venäläinen vaan kantasuomalainen ja tiedät sen itsekin? Onko syytös venäläiseksi pahin syytös, minkä tiedät VAIKKA olet itse venäläinen homppeli-trolli?
Mutta toki minä voin todistaa olevani suomalainen tavalla, jolla sinä itse ET VOI!
KUULE SIIS:
MINÄ TUOMITSEN PRESIDENTTI PUTININ, TÄMÄN ALITTAMAN SODAN JA TOIVON VENÄJÄN SOTAJOUKOILLE SUURIA TAPPIOITA JA PERINPOHJAISTA HÄVIÖTÄ UKRAINASSA!
KUULOSTAAKO NYT VENÄLÄISEN LAUSUMALTA?
Ja me tiedämme, että kosks sinä olet venäläinen trolli niin et vastaavaa ääneen lausu!Ei yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksikään läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.
älä lyö lyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos se on tarpeen ja hyödyksi niin tekee sen varmasti ilman mitään sisäistä muutosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä lyö lyötyä.
Tarkkis löi itseään polveen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos se on tarpeen ja hyödyksi niin tekee sen varmasti ilman mitään sisäistä muutosta!
Ei alasti hevosella ratsastamista koe hyödylliseksi muut kuin venäläiset sodomiitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkis löi itseään polveen?
Äitiskö sano?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei alasti hevosella ratsastamista koe hyödylliseksi muut kuin venäläiset sodomiitit.
Miksi ihmeessä sodomiitti haluaisi ratsastaa hevosella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä sodomiitti haluaisi ratsastaa hevosella?
Mannerheim otatti vielä itsestään valokuvia ratsastamassa alasti hevosella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ei yksikään .. , olipa tuo idästä tai lännestä , tohtinut muuta kuin totella ratsuväen upseerin antamaa käskyä , hevosia nimittäin oli ohjesäännön mukaan uitettava eikä univormua ollut sopiva kastella .Simmarit eivät kuuluneet Tsaarin armeijan varusteisiin.. eivätkä taida kuulua Puna-armeijassa vieläkään ...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheim otatti vielä itsestään valokuvia ratsastamassa alasti hevosella.
Kuvia? Siis tasan yhden.
Trololoo.
Taas kerran...- Anonyymi
Alastomien hevosten uittaminen oli sitä parhautta,kuten naamastanikin näkyy!
Terv.Mannerheim!!- Anonyymi
Eli tekeydyt taas itsesi toiseksi henkilöksi ja lausut kommentteja muka tämän nimissä! Ala-arvoista puuhaa!
- AnonyymiUUSI
Aloittaja, ei saa avausea noin vaikeita aiheita!
- AnonyymiUUSI
nuorena sotilaspoikana pippeli kovettuu, vanhana ei, ja kusi vakeuksia yms,
niin vanha tom of finland vaan elostelee ja puhuu rumia, tai hienostelee.
Kiva pukeutua, kammata, puuteroida, värjätä t ukkaa ja viiksiä. - AnonyymiUUSI
Yksinkertainen vastaus: Koska se ei pidä paikkansa ja on vain herjausta. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Vaan eipähän tuota ole vielä kukaan kiistänytkään.
- AnonyymiUUSI
AINAHAN SE ON SUOMESSA KIISTETTY! Ei asia siitä miksikään muutu, kun et ole kiistämisiä näkevinäsi!
- AnonyymiUUSI
Sotilasasuihin liittyy tiettyä homoerotiikkaa
- AnonyymiUUSI
Mannerheim oli Tom of Finlandin mallina.
- AnonyymiUUSI
Kuka asiat mitenkin näkee…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mannerheim oli Tom of Finlandin mallina.
Eivät he koskaan edes tavanneet!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät he koskaan edes tavanneet!
Tarmo Manni ja Mannerheim tapasivat ja loivat toisiinsa ihailevia katseita.
- AnonyymiUUSI
Toisin kuin sinulla, ei upseereilla ole aikaa miettiä homoja.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304327Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71628- 831456
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401323- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971