Ilmajoen kunnan tarkastuslautakunnan tehtäviin ei kuulu sekaantua hyvinvointialueen asioihin. Siellä on ihan oma tarkastuslautakunta.
Ikävä sanoa, mutta Hannun aikan moista typeryyttä ei olisi tapahtunut.
https://ilmajoki-julkaisu.tweb.fi/ktwebscr/fileshow?doctype=7&docid=245489
Tarkastuslautakunta pihalla tehtävistään.
16
323
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä minäkin mietin koko viime yön.
- Anonyymi
Aika noloa. Sote kiinteistöt tulisi yhtiöittää, mutta kunnassa ei ole osaamista.
- Anonyymi
hanu kyllä osaa asian hoitaa.
- Anonyymi
Riman alitus, toivottavasti maakuntalehti ei ota tästä koppia.
- Anonyymi
Ehtii sen vielä perua.
- Anonyymi
Se on rumaa, ko ihtiänsä taas kehuu.
- Anonyymi
Ei Hannua haittaa.
On jo tottunu siihen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Hannua haittaa.
On jo tottunu siihen.hanu on tosiaankin kehunu mm täällä ittiään kuka tietää kauanko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hanu on tosiaankin kehunu mm täällä ittiään kuka tietää kauanko.
Enpä usko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko
Mä taas uskon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas uskon.
Ja minä tiedän.
- Anonyymi
Pieni munaaset miehet tykkää aina kehua ittiään..
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Selvästi Handun aloitus, on se pelle
- Anonyymi
Oot sä vainoharhainen. Hanki apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä vainoharhainen. Hanki apua.
Osuiko ja upposi sinuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277