Kaikki pualustaan

Anonyymi-ap

Nyt on oikea asia eduskunnassa nimittäin reserviläisten palveluiän nosto 65-vuoteen.

10

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hehe . Tää äärioikeisto natsimaa taakse jää . Alikesuna erosin reservistä ja maaliskuussa asun ja työskentelen Englannissa !

• Anonyymi

englanti on todella takapajuinen maa .olen sielä asunut ja outo luokkayhteiskunta.

• Anonyymi

Eroan reservistä heti maanantaina niin ja oon kohta vasta 36-vuotias.

• Anonyymi

Onko KAHELIMPAA ehdotusta kuultu?

• Anonyymi

Olen sitä mieltä että reservissä pitäisi olla koko elämänsä ja kömpiä juoksuhautaan viimeisillä voimilla. Nyt pitäisi valmistaa aseita ja laajentaa suomea ja kun sodat loppuu niin olisi suomi mukava antaa suurempana lapsillemme.

• Anonyymi

Mulla mitään lapsia ole, sotikoon muut jos kerran ovat täysiä sotahulluja. Venäjä valtaisi koko Suomen jos me niitä vastaan aletaan sotimaan.

• Anonyymi

Onkos poijiilta kadonnut isänmaan puolustamisen tahto?
      Vai ootteko niitä vellihousuja jokka, ekana painaa vasikankarkua rintamalta?
      Sitte rutistaan takanapäin ,ku ei tehty sitä ja tätä.
      Tissivierotukselle poijaat.

• Anonyymi

Niin enhän saa edes naista niin en kyllä todellakaan lähde sotaan kuolemaan.

• Anonyymi

Kyllä te lähdette sotaan jos naton rikhartti ja jesse niin määräävät. Ei puolueetkaan tykkää jos aletaan lusmuileen

• Anonyymi

Naton Rikharttin Ja Jessen piti tulla tänne sotimaan meidän puolesta että me taakaleet saadaan vaan roplata koneita ja mussuttaa pullaa. No eikö se nyt sitten mennykkää niin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5469
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3637
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1856
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1501
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1397
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1353
    Aihe