Odottelin, joskos joku aloittaisi. Koviksessa Pallonen ja Piiliksessä Parkkinen.
Mitä mieltä olen löytyy https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-1-2025/?view=all#post-34459
Kuvituksessa on mielenkiintoinen piirre.
IS Viikonloppu 18.-19.1.2025
66
672
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos Tapsalta jäänyt huomaamatta piilosanassa piilevä virhe?
- Anonyymi
En tullut kiinnittäneeksi huomiota, jos virhe on.
- Anonyymi
Onko virhe vaaka kasissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko virhe vaaka kasissa?
On joo (pystykasissa). - valitettavasti taas Parkkiselta. En lukenut vihjettä kovin huolellisesti.
Laitoin
'https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/havaittuja-virheita-ja-virhe-epailyja-ilta-sanomien-ristikoissa/?view=all#post-34461
- Anonyymi
Näyttäisi Pallonen keräilleen tämän "kovis"-ristikon kasaan varsin vanhoista ja tutuista ristikkovihjeistä. Ainakin 15 vihjettä ovat olleet ratkojissakin jo reilusti yli 10 vuotta.
Rahojansa tuskin saa kuitenkaan takaisin enää R-kiskalta.- Anonyymi
Luuletko, että Pallonen roikkuu ratkojissa etsimässä vihjeitä? Enpä usko! Ei kovisten tekijöillä helppoa ole keksiä uusia, jota ei jossain muodossa olisi käytetty.
- Anonyymi
Jöö ja ”joku” on jo kerinnyt laittaa uusia ratkojiin. Tylsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että Pallonen roikkuu ratkojissa etsimässä vihjeitä? Enpä usko! Ei kovisten tekijöillä helppoa ole keksiä uusia, jota ei jossain muodossa olisi käytetty.
Kyllä jotkut laatijat katsovat toisinaan myös ratkojista, että onko heidän juuri keksimänsä hieno ja upouusi vihje kuitenkin jo kulunutta vakiokamaa tuolla tietokannassa. Googlellakin vaikuttaa olevan koko Ratkojien tietokanta itsellään tallessa ja indeksoituna.
Ratkaisusanat tietenkin saavat olla samoja kuin useasti ennenkin.
Mutta jos sekä Vihje +Ratkaisusana löytyvät jo identtisinä tuolta, niin eihän sellainen oikein tällaiseen, kerran viikossa ilmaantuvaan Kovis-ristikkona markkinoituun tuotteeseen sovellu. - Anonyymi
Taad aloitetaan valheiden latelu. Ettäs viitsitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taad aloitetaan valheiden latelu. Ettäs viitsitte.
Eiköhän ole ihan sama, löytyvätkö sanat Ratkojistakin, kun iso osa ratkaisusta kerrotaan täällä samana päivänä kuin painettu lehti ilmestyy? Ja käsittääkseni ristikoiden ratkojat sekä tallentavat sanoja Ratkojiin että julkaisevat sanalistat täällä. Joukon jatkoksi Huuhaa jakelee vinkkejään (kai).
- Anonyymi
Piilosanassa 8. pystyyn näyttäisi olevan vihjeessä parin kirjaimen virhe. Takaperin luettaessa ei synny tuota ratkaisusanaa
- Anonyymi
Pitkän linjan kitaristi
Musisointi
Rajapaalut
kalmar, nenännipukka, uudestaan, japani, eteläsuomi, rösti, tasakatto, rämäpää, metrimitat, siuntio, jäälautat, oksaton, jordan, alasti, maito, janota, penkat, otilat, rokata, tapas- Anonyymi
Tapio onkin päättäväisellä tuulella tänään.
- Anonyymi
jaahas taasko täällä on tänään asiallisien viestien poisto ilta?? uusi yritys mitä olisi piiliksen 4.pystyy ja 13.vaakaa??
- Anonyymi
mukauttamiset, muistittomuus
- Anonyymi
muistittomuus??saisinko vielä pienen perustelun mistä se tulee?sitä en hoksaa.
- Anonyymi
Suu+motti+ts+i+um
Palaako-ilmaisun mukaisesti vihjeen osat lopusta alkuun. - Anonyymi
Eikös tuon amnesian suomenkielinen nimi ole muistittomuus tai muistamattomuus? Tosin en ole lääkäri. Ainakin tietokoneesta voi ottaa SIM-muistikammat irti, ja silloin kyseessä on koneen muistittomuus.
Takaperin luettuna tuo purkautuu jotenkin näin: suu-motti-ts-1-um - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuon amnesian suomenkielinen nimi ole muistittomuus tai muistamattomuus? Tosin en ole lääkäri. Ainakin tietokoneesta voi ottaa SIM-muistikammat irti, ja silloin kyseessä on koneen muistittomuus.
Takaperin luettuna tuo purkautuu jotenkin näin: suu-motti-ts-1-umamnesia
Lääketieteen sanasto
muistinmenetys, muistittomuus, muistamattomuus | mm. aivovammaan, ennenaikaiseen vanhenemiseen, runsaaseen alkoholinkäyttöön ja dementiaan liittyvä yleisoire
- Anonyymi
kiitoos!! nyt hokasin mistä se tulee!! on se ihanaa kun joku/jotkut vastaavat asialliseen kysymykseen asiallisesti!!
Sanarisin toiminta Parkkisen vihjeitysvirheen osalta ihmetyttää.
Siihen Feikki-Tapio kommentoi ja reagoin:
"Lainaus: 8. Tapio 19.1.2025 klo 05:52
Mites piiliksen pystykasi? Miksi siitä ei saa keskustella? Haluaako Sanaris peitellä jotain?
Tuokin on feikki-Tapion kirjoittama. Mutta aivan samaa ihmettelen. Vastaava virhe oki vähän aikaa sitten kösittelyssä Iisakin Ristikot -lehden kohdalla. Sanarisin Ylläpito myös osallistui virheen käsittelyyn. Jos Sanarisin Ylläpito osallistui Iisakin Ristikoiden osalta virheen käsittelyyn, kyllä Ylläpidon pitäisi vielä suuremmalla syyllä käsitellä oman julkaisunsa virhe ja tunnustaa se heti avoimesti."
Koska vihjeen ensimmäisenä ilmoitti joku anonyymi ennen minua, vihjeen huomannut olisi voinut omalla nimimerkillään mainita asiasta eikä esiintyä ikään kuin minä olisin kirjoittanut. En nyt halua saada mainetta jokaisesta virheen huomauttamisesta.Laitoin palautteena vielä:
"Jatkossa Ylläpito voisi oma-aloitteisesti ottaa esille tällaiset pikku virheet, ettei niistä tule tarpeettoman suurta meteliä. Nyt Ylläpito itse sai sikaan omalla toiminnallaan taroeetonta kirjoittelua."
Tästähän tuli Sanarisin foorumiin kahtern kertasn Feikki.Tapion kommentti ja oma kommenttini.- Anonyymi
Tarkoitatko Tapio-Huuhaa että tuo virheestä ensimmäisenä täällä maininnut "joku anonyymi" on sama henkilö kuin siitä Sanariksen palstalla kirjoittanut nimimerkki Tapio (joka et ollut sinä)? Jos tarkoitat, niin mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Laitoin palautteena vielä:
"Jatkossa Ylläpito voisi oma-aloitteisesti ottaa esille tällaiset pikku virheet, ettei niistä tule tarpeettoman suurta meteliä. Nyt Ylläpito itse sai sikaan omalla toiminnallaan taroeetonta kirjoittelua."
Tästähän tuli Sanarisin foorumiin kahtern kertasn Feikki.Tapion kommentti ja oma kommenttini.Ei Sanariksen ylläpidolla ole mitään syytä lukea sinun tai ns. feikki-Tapion kirjoituksia.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko Tapio-Huuhaa että tuo virheestä ensimmäisenä täällä maininnut "joku anonyymi" on sama henkilö kuin siitä Sanariksen palstalla kirjoittanut nimimerkki Tapio (joka et ollut sinä)? Jos tarkoitat, niin mistä niin päättelet?
Oli joo väärä päätelmä. Eka huomaaja voi olla Sanarisin foorumiin kirjoittanut nimim. Tapio kirjoittanut tai sitten ei.
Mutta eka huomaaja olisi omaa nimimerkkiiään käyttäen voinut heti ottaa asian esille Sanarisin foorumissa. Hän tai joku muu anonyymi teki siinä keljusti, että käytti bannattua nimimerkkiä. Jos ottaa esille nimimerkillä Tapio/tapio, kommentti poistetaan. Jollakin muulla nimimerkillä eka poistettu asian mainitsema kommentti olisi mahdollisesti jätetty.
Nyt tässä vain enemmän kiusattiin minua tehden minusta pelkästään huomauttelijan ja samalla sääntöjen rikkojan. Olen minä paljon muutakin Sanarisin foorumiin kirjoittanut. Jos oikeasti joku olisi halunnut muistutuksen jäävän, ei hän nimimerkkiä Tapio olisi käyttänyt.- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Oli joo väärä päätelmä. Eka huomaaja voi olla Sanarisin foorumiin kirjoittanut nimim. Tapio kirjoittanut tai sitten ei.
Mutta eka huomaaja olisi omaa nimimerkkiiään käyttäen voinut heti ottaa asian esille Sanarisin foorumissa. Hän tai joku muu anonyymi teki siinä keljusti, että käytti bannattua nimimerkkiä. Jos ottaa esille nimimerkillä Tapio/tapio, kommentti poistetaan. Jollakin muulla nimimerkillä eka poistettu asian mainitsema kommentti olisi mahdollisesti jätetty.
Nyt tässä vain enemmän kiusattiin minua tehden minusta pelkästään huomauttelijan ja samalla sääntöjen rikkojan. Olen minä paljon muutakin Sanarisin foorumiin kirjoittanut. Jos oikeasti joku olisi halunnut muistutuksen jäävän, ei hän nimimerkkiä Tapio olisi käyttänyt."Nyt tässä vain enemmän kiusattiin minua tehden minusta pelkästään huomauttelijan ja samalla sääntöjen rikkojan. Olen minä paljon muutakin Sanarisin foorumiin kirjoittanut."
Sääntöjä rikkovaa rangaistaan. Olisitpa elänyt aikana, jolloin somea ei ollut vielä keksitty. Olisit käynyt sotiasi vähän erilaisilla rintamilla. Mistä olisitkaan poterossa keksinyt riidan aihetta ja saanut aseveljet raivon valtaan. Anonyymi kirjoitti:
"Nyt tässä vain enemmän kiusattiin minua tehden minusta pelkästään huomauttelijan ja samalla sääntöjen rikkojan. Olen minä paljon muutakin Sanarisin foorumiin kirjoittanut."
Sääntöjä rikkovaa rangaistaan. Olisitpa elänyt aikana, jolloin somea ei ollut vielä keksitty. Olisit käynyt sotiasi vähän erilaisilla rintamilla. Mistä olisitkaan poterossa keksinyt riidan aihetta ja saanut aseveljet raivon valtaan.Jos ei reagoida tarpeetyoman ärhäkkäästi, kanssani voi keskustella asiallisesti. Foorumini on eniten asiassa pysyvä ristikkofoorumi. Ärhäkkää vastaamista ei ole.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Jos ei reagoida tarpeetyoman ärhäkkäästi, kanssani voi keskustella asiallisesti. Foorumini on eniten asiassa pysyvä ristikkofoorumi. Ärhäkkää vastaamista ei ole.
Sinä Tapio-Huuhaa olet itse se joka täällä eniten harrastaa tarpeettoman ärhäkkää reagointia. Turha sitten ihmetellä jos toiset vastaavat samalla mitalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä Tapio-Huuhaa olet itse se joka täällä eniten harrastaa tarpeettoman ärhäkkää reagointia. Turha sitten ihmetellä jos toiset vastaavat samalla mitalla.
Tästä se ikiliikkuja taas vauhdittuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä se ikiliikkuja taas vauhdittuu.
Just niin. Voitaisiinko nyt pitää kiinni uuden vuoden lupauksesta. Moderaattorit ei muuten tykkää uuden vuoden lupauksesta. Tapio on liian tärkeä tälle sivustolle.
Minua syytetään usein, että etsin virheitä. Parkkisen piiliksen tilanne osoittaa, etten niin tee. Minulta jäi huomaamatta virhe. Niin on käynyt joslus muulloinkin. Mutta jos huomaan virheen, tuon sen esille.
No kun joku vakiokirjoittaja asian otti esille, Ylläpito kommentoi:
"7. PMLainaa19.1.2025 klo 05:39
Kryptis ja Piilis ratkottuina. Piiliksen erääseen vihjeeseen näyttäisi sisältyvän sen ja vastaussanan välinen hienoinen epätarkkuus.
8. YlläpitoLainaa19.1.2025 klo 09:03
Lainaus: 7. PM 19.1.2025 klo 05:39
Kryptis ja Piilis ratkottuina. Piiliksen erääseen vihjeeseen näyttäisi sisältyvän sen ja vastaussanan välinen hienoinen epätarkkuus.
Tämä pitää paikkansa."
Jotenkin vain hassulta tuntuu, ettei PM sano vihjeitysvirheestä vihjeitysvirheeksi vaan käyttää kiertoilmaisua. Vakavasta laadintavirheestä ei sentään ole kyse, jollainen on joko virheellinen ratkaisusana tai rakenteellinen virhe. Vihjeitysvirheen voi korjata oikealla vihjeellä, mutta laadintavirheen korjaaminen vaatii muutoksia ratkaisusanoihin, mikä lähes vääjämättä johtaa muutoksiin ristikon rakenteessa..Tapio-Huuhaa kirjoitti:
No kun joku vakiokirjoittaja asian otti esille, Ylläpito kommentoi:
"7. PMLainaa19.1.2025 klo 05:39
8. YlläpitoLainaa19.1.2025 klo 09:03
Lainaus: 7. PM 19.1.2025 klo 05:39
Tämä pitää paikkansa."
Jotenkin vain hassulta tuntuu, ettei PM sano vihjeitysvirheestä vihjeitysvirheeksi vaan käyttää kiertoilmaisua. Vakavasta laadintavirheestä ei sentään ole kyse, jollainen on joko virheellinen ratkaisusana tai rakenteellinen virhe. Vihjeitysvirheen voi korjata oikealla vihjeellä, mutta laadintavirheen korjaaminen vaatii muutoksia ratkaisusanoihin, mikä lähes vääjämättä johtaa muutoksiin ristikon rakenteessa..Sen paremmin PM kuin Ylläpito eivät kerro, mitä vihjettä virhe koskee - jos pyritään tasapuolisuuteen, aika hassua toimintaa. Varsinkin kun kyse ei edes ole palkintokilpailusta. Suorempi toimintaa PM:ltä ja Ylläpidolta olisin odottanut.
- Anonyymi
Lisäksi jos joku toinen löytää virheen, kuten nyt, sinä kyllä alat sitä levittää joka paikkaan mihin voit. Ei kukaan löydä kaikkia virheitä, eivät edes Sanariksen tarkastajat.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Sen paremmin PM kuin Ylläpito eivät kerro, mitä vihjettä virhe koskee - jos pyritään tasapuolisuuteen, aika hassua toimintaa. Varsinkin kun kyse ei edes ole palkintokilpailusta. Suorempi toimintaa PM:ltä ja Ylläpidolta olisin odottanut.
Jälleen jatkuva jankkaaminen älyttömän pienestä asiasta. Ja oikein kerskuminen sillä, että Huuhaa on paljon muutakin kirjoittanut Sanarisin palstalle. Saitille, jolle hänellä on porttikielto! Tekstin kyllä tunnistaa kirjoitustyylistä.
Voisimmeko lopettaa kommentoinnin jokaisessa säikeessä, jossa Huuhaa päsmäröi tällä tavalla? - Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Sen paremmin PM kuin Ylläpito eivät kerro, mitä vihjettä virhe koskee - jos pyritään tasapuolisuuteen, aika hassua toimintaa. Varsinkin kun kyse ei edes ole palkintokilpailusta. Suorempi toimintaa PM:ltä ja Ylläpidolta olisin odottanut.
Sinä olet usein vaatimassa parannusta toisten toimiin. Siksi et enää kirjoita Sanariksen palstalla. Valitit jatkuvasti ja kerroit, miten asioiden pitäisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet usein vaatimassa parannusta toisten toimiin. Siksi et enää kirjoita Sanariksen palstalla. Valitit jatkuvasti ja kerroit, miten asioiden pitäisi olla.
Onhan se nyt kumma että muut ei osaa käyttäytyä niin kuin Tapio-Huuhaa edellyttää. Tapio-Huuhaa joutuu siitä jatkuvasti huomauttelemaan. Edes Sanaris-foorumissa ei jostain syystä pystytä toimimaan niin kuin Tapio-Huuhaa olisi odottanut.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nyt kumma että muut ei osaa käyttäytyä niin kuin Tapio-Huuhaa edellyttää. Tapio-Huuhaa joutuu siitä jatkuvasti huomauttelemaan. Edes Sanaris-foorumissa ei jostain syystä pystytä toimimaan niin kuin Tapio-Huuhaa olisi odottanut.
Eikö kukaan muu odottanut avoimempaa kertomista?
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Eikö kukaan muu odottanut avoimempaa kertomista?
Ei todellakaan. Tervejärkiselle tämä oli aivan selvä ilman sinun meuhkaamistakin.
Pääkuvan muusikko muistuttaa Sanarisin foorumin mukaan jotain tiettyä muusikkoa. Pedro Hietasella oli kuvan kaltaiset viikset. Viimeisin ristidoiden ratkonnan SN oli 2023 -ja muusikko oli tilaisuuden suojelija. Juuri ja juuri voisi sopia Pedroon. Nyt ollaan niin sisäpiirijutuissa, että en tiedä miten etsiä suojelijoita. En löytänyt tietoa asiasta.
- Anonyymi
Nyt olet Huuhaa pihalla kuin lumiukko.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet Huuhaa pihalla kuin lumiukko.
Niin olen. Voisiko joku valistaa asiassa ja kertoa, kuka tämä muusikko ja ristikonratkonnan SM:n suojelija oijein on.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Niin olen. Voisiko joku valistaa asiassa ja kertoa, kuka tämä muusikko ja ristikonratkonnan SM:n suojelija oijein on.
Sitä ei tarvitse tietää kuten ei Seuran naistakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei tarvitse tietää kuten ei Seuran naistakaan.
Voisi sen silti kertoa. Kysyin parilta nettitulta, tuntevatko he - vai ovat yhtä pihalla kuin minä.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Ja taas alettiin. Ihan älytöntä.
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Voisi sen silti kertoa. Kysyin parilta nettitulta, tuntevatko he - vai ovat yhtä pihalla kuin minä.
Yksi nettituttu vastasi äsken. Freeman.
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas alettiin. Ihan älytöntä.
Jos haluaa tietää, kuka on kuvassa, ei siinä pitöisi olla mitäön älytöntä - minusta älytöntä on, ettei Sanarisin foorumissa kerrottu, kuka on kuvassa, vaan keskustelu jäi sisäpiirijutteluksi, jossa sisäpiiriä tuntematon on ihan pihalla kuin lumiukko. Ei minusta Sanarisin porukka näin sisäpiirijutteluksi saisi mennä.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Jos haluaa tietää, kuka on kuvassa, ei siinä pitöisi olla mitäön älytöntä - minusta älytöntä on, ettei Sanarisin foorumissa kerrottu, kuka on kuvassa, vaan keskustelu jäi sisäpiirijutteluksi, jossa sisäpiiriä tuntematon on ihan pihalla kuin lumiukko. Ei minusta Sanarisin porukka näin sisäpiirijutteluksi saisi mennä.
Tuskin kukaan arvasi, että se aiheuttaa somemyrskyn toisaalla.
- Anonyymi
Piilis on 11 vaakaan vailla valmis.
O*E*K?- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Kaipaatko purkua?
Olisihan se kiva. Joku nimi ilmeisesti mutta ei sytytä
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se kiva. Joku nimi ilmeisesti mutta ei sytytä
Ks. https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-1-2025/?view=all#post-34462
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Ks. https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-1-2025/?view=all#post-34462
Kiitos. Tuo kapteeni hämäsi minua.
Ja tosiaankin osti sen konepajan. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Tuo kapteeni hämäsi minua.
Ja tosiaankin osti sen konepajan.Hyvä. Minuakin ratkaisusana ihmetytti, mutta kun sain ilmeisen ratkaisusanan, googlasin sen sanan "konepaja" kanssa ja löysin selityksen. En muistanut kyseistä konepajan ostoa - voinut mennä myös täysin ohikin, joten ei välttämättä ollut mitäön muistettavaakaan.
- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Hyvä. Minuakin ratkaisusana ihmetytti, mutta kun sain ilmeisen ratkaisusanan, googlasin sen sanan "konepaja" kanssa ja löysin selityksen. En muistanut kyseistä konepajan ostoa - voinut mennä myös täysin ohikin, joten ei välttämättä ollut mitäön muistettavaakaan.
Kysyisin vielä tuosta Kovis-ristikosta että miten vihjeestä Akuhaan tulee Alasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyisin vielä tuosta Kovis-ristikosta että miten vihjeestä Akuhaan tulee Alasti?
Koska kauhaan tulee laasti.
- Anonyymi
Kovasti Sanariksen henkilöstöön kuuluvalta vaikuttava änkkäävä kirjoittelija antoi 31.12.2024 tällaisen uudenvuoden lupauksen:
"Teen myös henkilökohtaisen uudenvuodenlupauksen.
Poistun säikeestä heti, kun sinne ilmestyy eka huihain viesti.
Hyvää uutta vuotta ja mukavaa ristikkovuotta kaikille!"
>>Voisimmeko lopettaa kommentoinnin jokaisessa säikeessä,
>> jossa Huuhaa päsmäröi tällä tavalla?
Nyt tuo täsmälleen samalta vaikuttava, ja saman Sanaris-henkilön kirjoittelema jankutus on ihan ennallaan. Ei ole lupaus pitänyt.
Viime vuonna tämä Tapion kanssa kilpaileva, jankuttava henkilö jo pyyteli, että ei porukalla enää vastata Tapion kirjoituksiin. Nyt on oman jankutuksensa lomassa anoskelemassa taas ihan tuota samaa asiaa.
Koeta nyt Eki laittaa joko itsesi tai sitten firmasi henkilöstö tämän jankuttamisen osalta hiukan parempaan ruotuun siellä.- Anonyymi
Kirjoittaja tekee tuossa paljon sellaisia oletuksia jotka tuskin pitävät kutiaan.
- Anonyymi
Tämä on jo vaikka kuinka mones iltislanka, joka menee täysin pilalle erään takia. Eikö tämä koskaan lopu?
Ei oke oikeudenmukaista syyttää minua siitä, että pilaisin säikettä.
Moni aninyymi esittää vääriä väitteitä tai muulla tavoin pilaavat säiettä.
Freemanin olisisi joku voinut heti kertoa, jos tiesi. Kun ei kerrottu, tuli turhaa kirjoittelua aiheesta. En ollut syyllinen sen suhteen käsittelyn tarpeettomaan venymiseen.
Parkkisen virhe sai kyllä liian paljon käsittelyä.- Anonyymi
Ei se lopu, koska Tapio ei näe mitään vikaa omassa toiminnassaan - ikinä. Jos hän kysyy jotain, ja siihen ei heti vastata, on hänen jankkaamisensa tietenkin muiden vika.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se lopu, koska Tapio ei näe mitään vikaa omassa toiminnassaan - ikinä. Jos hän kysyy jotain, ja siihen ei heti vastata, on hänen jankkaamisensa tietenkin muiden vika.
Oli se turhan pitkä Freemannin käsittely pääosin muiden muiden vika. Jos jotain kysyn, voi minulkekin vastata kuten muillekin vastataan. En kaivannut mitäön vinkkiä.
En ota muusta syytä kuin Parkkisen virheen turhan pitkää käsittelyä.
- Anonyymi
saisko vielä apua piilikseen eli mitä olisi 16.vaakaa.
- Anonyymi
Rosa+Tom se on.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877