- näin kuultiin Putlerin jupisevan Pervomaiskojen linja-autoaseman matkahuollon baarin vessajonossa 13. 1. tänä vuonna!
"Nyt otamme Helsingin & Herwannan, jotka meille vanhastaan kuuluvat."
7
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kuitenkin kivi on navassa.
- Anonyymi
Oho, mistäs aloittaja lienee tietonsa onkinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, mistäs aloittaja lienee tietonsa onkinut?
Paikalla oli hyvä ystäväni, Kiljusen herrasväen edustaja parekselaans Kimmo Kiljunen, joka oli matkalla tapaamaan armasta vaimoaan!
- mutta tähän väliin aforismi, jonka olen itse keksinyt:
- Täytyyhän minunkin elää, puolustautui palkkamurhaaja.
- Anonyymi
Näistä viis, mutta se, että Molvania vetäytyi euroviisuista, on jo järisyttävää! Kisat pilalla!
"Minä ennustan kannibalismin häviötä. Ihmistä kuvottaa toinen ihminen." - Stanislaw Jerzy Lec - Anonyymi
Vielä tämä: Trumpista on tullut kova tanssimaan. Nyt tanssii miekan kanssa. Näytti joteskin höhlältä... edes minä tekisi tuollaista ihmisten aikana. Kotona tosin pidän usein kengurupukua.
- Anonyymi
Minua aina kylmää, kun kuulen vannottavan: "I will faithfully execute..." Brrr!
- Anonyymi
Venäjän rajat eivät pääty missään! myöskään USA:n rajat eivät pääty missään! Ensin otetaan Kanada & Grönlanti, sitten Panaman kanava, Amerikan lahti meillä jo onkin. Putler ei ole ainoa uusi hitler; "minun nimeni on leegio, sillä meitä on monta." Diktaattoreiden määrä näkyy olevan vakio, sillä ennen Donkun valtaantuloa Bashar al-Assad joutui jäämään eläkkeelle. Miten mahtaa saada aikansa kulumaan, sitä mietin yöllä. Suomi on hyvä maa. "Jokaisella kansalla on sellainen hallitus jonka se ansaitsee." Ei minulla kyllä Trumpia vastaan mitään ole, se on sentään edes hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949