Kohta alkaa taas kova itsekehuminen, kun "valvoja" ja co esittävät asiantuntijoita kaikissa asioissa. No Hangossa tuskin mikään muuttuu, kun on vain kaksi puoluetta.
Kunnallishalukkaat
Anonyymi-ap
4
347
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ihmiset ymmärtäisivät äänestää joitain muita kun näitä samoja naamoja jotka eivät mitään aikaan saa.
- Anonyymi
äänestäkää kaikkea muuta kun demareita ja rkptä se on ainoa tie muutokseen siihen ei riitä uudet valtuutetut kun nämä 2 puoluetta on raskaita ryhmäkuripuolueita jossa kaikki pakotetaan äänestämään varjoissa lymyilevien mielihalujen mukaan.
- Anonyymi
No, vaihtoehto olisi lisää urpoja, purreja ja jusseja...? Ei hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, vaihtoehto olisi lisää urpoja, purreja ja jusseja...? Ei hyvä.
Kokoomus/persut varmimmat pettäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375076- 823606
- 302983
- 612975
- 92886
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351629