Olen 54 vuotias nainen ja olen nuoresta asti myynyt sex, aloitin sen alkuperäisessä kotimaassani koska siitä sai paremmin rahaa kuin muusta. Muutin Suomeen aikanaan miehen takia mutta suhteemme ei kestänyt kauan ja eron jälkeen olen tehnyt vain seksityötä. Olen miettinyt lopettamista usein mutta se vaikea kun ei oikein tiedä millä elää.
Mitä lopettamisen jälkeen.
9
582
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä koulutus? Ilman koulutusta oot jo liian vanha
- Anonyymi
Kyllä se on nyt vaan jatkettava perseen myymistä.
- Anonyymi
Valitettavasti minulla ei ole koulutusta. Työskentelin kyllä aikanaan hetken liikkeessä Venäjällä.
- Anonyymi
Sitten sori ei toivoa. Sua ei kukaan palkkaa
- Anonyymi
Ei tuota aloitusta ole mikään venäläinen kirjoittanut!
- Anonyymi
Ainakin Imatralla puolet Svetogorskin 90 luvun huorista on nykyään paperimiesten kotirouvia. Eräskin katsoo aina Prismassa toiseen suuntaan koska muistanee edelleen missä merkeissä kerran tavattu. EKi -66
- Anonyymi
Käy.Elokuvissa.
Ärrältä.
Aamukahvi .Sämpylät.
Vanhoille,työkavereille. - Anonyymi
Alkaa olla aika tehdä erikoistarjouksia eläkeläisille. Opettelet miten saa heikon seisokin lirkuteltua toimimaan edes yhden panon verran.
Eläkeläisillä on rahaa ja kyllä ne vielä p*llun päälle ymmärtävät, hyvästä palvelusta maksavat kunnon hinnan. - Anonyymi
Etkö ole saanut säästöön mitään? Voit mennä vaikka kauppaan hyllyttäjäksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432297Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2422109- 1111558
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151237
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1391134Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741019
- 65983
- 70960