Mitä lopettamisen jälkeen.

Anonyymi-ap

Olen 54 vuotias nainen ja olen nuoresta asti myynyt sex, aloitin sen alkuperäisessä kotimaassani koska siitä sai paremmin rahaa kuin muusta. Muutin Suomeen aikanaan miehen takia mutta suhteemme ei kestänyt kauan ja eron jälkeen olen tehnyt vain seksityötä. Olen miettinyt lopettamista usein mutta se vaikea kun ei oikein tiedä millä elää.

9

705

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä koulutus? Ilman koulutusta oot jo liian vanha

• Anonyymi

Kyllä se on nyt vaan jatkettava perseen myymistä.

• Anonyymi

Valitettavasti minulla ei ole koulutusta. Työskentelin kyllä aikanaan hetken liikkeessä Venäjällä.

• Anonyymi

Sitten sori ei toivoa. Sua ei kukaan palkkaa

• Anonyymi

Ei tuota aloitusta ole mikään venäläinen kirjoittanut!

• Anonyymi

Ainakin Imatralla puolet Svetogorskin 90 luvun huorista on nykyään paperimiesten kotirouvia. Eräskin katsoo aina Prismassa toiseen suuntaan koska muistanee edelleen missä merkeissä kerran tavattu. EKi -66

• Anonyymi

Käy.Elokuvissa.
      Ärrältä.
      Aamukahvi .Sämpylät.
      Vanhoille,työkavereille.

• Anonyymi

Alkaa olla aika tehdä erikoistarjouksia eläkeläisille. Opettelet miten saa heikon seisokin lirkuteltua toimimaan edes yhden panon verran.
      Eläkeläisillä on rahaa ja kyllä ne vielä p*llun päälle ymmärtävät, hyvästä palvelusta maksavat kunnon hinnan.

• Anonyymi

Etkö ole saanut säästöön mitään? Voit mennä vaikka kauppaan hyllyttäjäksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      205
      2545
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      95
      1785
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      215
      1597
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1455
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1305
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      46
      1184
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      1088
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      103
      966
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      883
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      875
    Aihe