Onko ikärasismia kuntavaaleissa

Anonyymi-ap

Luin tässä yhden persun fasekirjoitusta, ja samoin täällä suomi24. Kun arvosteli toisen puolueen naisia, luulisi että senverran löytyy alyä kuntapolitokolla, ettei sorru ikärasismiin ym.
Onko ikä hänelle este naisissa, vaikka itsekin jos katsoo peiliin, niin peilikertoo arvostelijan omat puutteet. Tämä kyllä kertoo tämän perussuomalaisten ajattelutavan. Taitaa kuitenkin olla kateus kyseisellä miehellä eniten mielessä.

14

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt en kyllä ymmärtänyt ollenkaan mitä aloittaja tarkoitti, saisko selvemmin?

• Anonyymi

Hanuhan se on arvostellut, sdp naisia, sitä kai aloittelija tarkoittanut. En tiedä todellakaan muuta. Tunnustan että itse olen kok.

• Anonyymi

Tynjälän Toive veti rasistikortin.

• Anonyymi

SDP:n sosiaalineuvos ei haluaisi että Koskenkorvan työväenyhdistys asettaa naisia ehdokkaaksi, ei ainakaan Salmea, se kun vie Johannalta ääniä.
      Vinoilee Salmelle kun hän vielä yli 70 vuotiaana asettuu ehdolle.
      Ikävä pilata Toiven kirjoitus totuudella, mutta niin kovaa on kilapilu ja riitely kahden työväenyhdistyksen välillä. Muutama demari kunnassa, eikä ne mahdu samaan yhdistykseen.
      Siinä kirjoituksessa joka oli erään kokoomus valtuutetun sivulla, ei kukaan moittinut sdp.n naisia, mutta todettiin heidän valtuutettujen olevan yli 60 ja nyt jo puolet yli 70 vuotiaita.
      Nuorisolautakuntaan en suosittele.

• Anonyymi

Hanun pitäisi saada päättää ketä vaaleihin tulee ehdolle mistäkin puolueesta. Hän varmaan voisi jakaa äänetkin toisten puolesta.

• Anonyymi

Kova riitely demareiden kyläyhdistyksissä :-)

• Anonyymi

Miksi sosiaalineuvos ei halua Koskenkorvalta Salmea ehdolle?

• Anonyymi

Eipäs nyt vääristellä aloittelijan kirjoitusta, ei täs ole muut arvostellut muita kun persut.

• Anonyymi

Persuilla kova hätä muita puollueita haukkua, kun vaalit tulossa.
      Olisi kuntalaisena mukava seurata vaaleja, jos se olisi puhdasta ja toisia kunnioittavaa.
      Jään seuraamaan mikä puollue tekee siistiä vaalityötä.

• Anonyymi

Petturipersut ( Petosjytkyttäjät ) saavat kaikissa tulevissa vaaleissa jättimäisen Vaalitappion.

• Anonyymi

Hauskaa on odotella, ketä varteenotettavia nuoria naisia persut saavat ehdolle. Vähemmän heitä on ollut, äijäpuolue.

• Anonyymi

Miksi kukaan täyspäinen nainen edustaisi Taakaleita?
        Miksi?

• Anonyymi

Siksi että eräs pers saisi kertoa kuinka tasa-arvoinen puolue heillä on.

• Anonyymi

Ei tarvi siis olla täyspäisiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3358
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1899
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1733
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1591
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1443
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      95
      1384
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1361
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe