Yhdysvalloissa ei ole maalaisliittoa

Tässä katselemme viimeöistä divisional kierroksen jalkapallo-ottelua.
Huomenna Trumps ottaa ohjat. Näemmekö heti pidätyksiä?

14

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Demari tuomarit lähtee, jotka oli Trumpin kimpussa. Trump tukee maanviljelystä, mukaansa maan selkäranka. Kuten meilläkin, muuten ei ole suuhun pantavaa.

• Mutta sinä hölmö. Yhdysvalloissa on nyt vallassa amerikan demarit ja kokkarit oppositiossa.
        Eikö korkea upseeri tunne sisällissodan taustoja?

• Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

Mutta sinä hölmö. Yhdysvalloissa on nyt vallassa amerikan demarit ja kokkarit oppositiossa.

Trump ylisti maanviljelijöitä. Itse sen uutisesta näin USA mediasta. Olet ulkona näistä kun et osaa laillani mediaa lukea. Sitten höpötät vasemmisto agendaa kaikenlaista. Pitää osta ja tietää ennenkuin suunsa aukaisee. Vasemsmitolasile vaikeaa oikean tiedon hakeminen, niin idelogia siinä aina sumentaa.

Toistan vielä: Trump kehui maanviljelijöitä, sanoen heidän olevan maan selkäranka.
        Suomessa samoin, ilman ruokaa maa kuihtuisi, levotomana aikana nyt, pitää saada varmuusvarastoja suuremmiksi, on lisää maanviljelystä ja poltto turvemaita avata runsaasti lisää.

Te ressukat vasemmistossa käsitätte ettei ruokaa tarvitse tuottaa, kun kauppojen hyllyiltä saa. Hyllyt on tarvikkeista hetkessä tyhjiä kun lisäys loppuu. Vaikea ymmärtää ?

• Anonyymi kirjoitti:

Trump ylisti maanviljelijöitä. Itse sen uutisesta näin USA mediasta. Olet ulkona näistä kun et osaa laillani mediaa lukea. Sitten höpötät vasemmisto agendaa kaikenlaista. Pitää osta ja tietää ennenkuin suunsa aukaisee. Vasemsmitolasile vaikeaa oikean tiedon hakeminen, niin idelogia siinä aina sumentaa.

Toistan vielä: Trump kehui maanviljelijöitä, sanoen heidän olevan maan selkäranka.
        Suomessa samoin, ilman ruokaa maa kuihtuisi, levotomana aikana nyt, pitää saada varmuusvarastoja suuremmiksi, on lisää maanviljelystä ja poltto turvemaita avata runsaasti lisää.

Te ressukat vasemmistossa käsitätte ettei ruokaa tarvitse tuottaa, kun kauppojen hyllyiltä saa. Hyllyt on tarvikkeista hetkessä tyhjiä kun lisäys loppuu. Vaikea ymmärtää ?

Opettele nyt ensin oikeinkirjoitus. Kiertokoulunko olet käynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Presidentti Trump taistelee maanviljelijöiden, karjankasvattajien ja Amerikan maaseudun puolesta..
        https://www.usda.gov/about-usda/news/press-releases/2020/11/02/icymi-president-trump-fighting-our-farmers-ranchers-and-rural-america

• Anonyymi

Mutta sinä hölmö. Yhdysvalloissa on nyt vallassa amerikan demarit ja kokkarit oppositiossa.

Höpöto höpöti. Sisällisota siellä käytiin 160 vuotta sitten eikä sillä ole minkäänlaista merkitystä nykypäivän politiikassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöto höpöti. Sisällisota siellä käytiin 160 vuotta sitten eikä sillä ole minkäänlaista merkitystä nykypäivän politiikassa.

Oletko vähän tyhmä. Trumppiahan jatkaa tyypillistä republikaanien protektionistista demaripolitiikkaa.
        Tyhmä on se joka luulee että jos molemmat puolueet alkavat D kirjaimella ovat sana asia.
        Näitä tyhmiä toki maalaisissa on.

• Anonyymi

Opettele nyt ensin oikeinkirjoitus. Kiertokoulunko olet käynyt?

Kansakoulun?

• Anonyymi

Meinaakko jotta Trump täytyy pidättää heti hänen astuttuaan virkaan?

• Anonyymi

Täällä maalaisliittolaiset yrittää pelata hierrinpeliä, mutta vaikka jokaisella kepulaisella pelaajalla on hierrin nokassa, niin kärpäsiä ei näy. Tammikuussa niitä on vähemmän. Mutta hierrinkisassa ratkotaan kepukylien mestaruutta ja siinä ei ehdit Trumppia seuraamaan, vaan katse tiukasti hiertimessä ja kärpästä odottaessa.

• Anonyymi

Trump oa keskustalainen. Ajatuksensa palvelee maaseutua. Täällä sukulaisten kesken tehty OikeistoSosDem on Venäjän asialla, "lamauta Suomi". Sukurutsaus sumentaa aivot.

• Anonyymi kirjoitti:

Trump oa keskustalainen. Ajatuksensa palvelee maaseutua. Täällä sukulaisten kesken tehty OikeistoSosDem on Venäjän asialla, "lamauta Suomi". Sukurutsaus sumentaa aivot.

Meidän majuri on pikku liiterirunkkari. Ei muuta.

• Kansas Cityssä Taylor Swift katsomossa.

• Anonyymi

Maalaisliitto Great Again !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5756
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2949
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      158
      2647
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2469
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82