Olette varmasti nähneet, kuinka uskonnollisissa tapahtumissa ihmisiä parannetaan sairauksistaan. Mutta miksi ette ole koskaan nähnyt, että saarnaaja tms. parantaisi sairaalassa sairaita? Siksi, että sairaalassa olevat on oikeasti sairaita, ei näyttelijöitä.
Ihmeteot. Onko niitä?
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
"Olette varmasti nähneet, kuinka uskonnollisissa tapahtumissa ihmisiä parannetaan sairauksistaan."
Tekeekö kukaan muu kuin helluntailaiset tätä?
Toki muissa kristinuskon suuntauksissa voidaan rukoilla jonkun paranemisen puolesta, mutta se ei ole sama asia kuin parantaa joku tapahtumassa.
Helluntailaiset ovatkin tosin se yksi yksinkertaisiempien henkilöiden suuntaus. Olen tavannut noin kourallisen helluntailaisia elämäni aikana, ja joka ikinen on ollut ihan taaperon tasoinen. Tämä selittääkin, miksi he uskovat näitä huijari saarnaajien "parantamisia".- Anonyymi
Tämä ei ole mitään pilkkaamista, mutta eikö helluntailaiset oikeasti tiedä, että heidän "oppinsa" on osittain peräisin afrikkalaisilta noitatohtoreilta, jonka mustat orjiksi tuodut toivat mukanaan Länsi-Afrikasta? Tätähän aikoinaan Afrikkaan lähteneet lähetyssaarnaajat juuri lähtivät kitkemään: loveenlankeamista, johon kuuluivat kaatumiset ja kielilläpuhumiset.
- Anonyymi
Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa......
Jeesus parantanut on muutamasta sairaudesta itse, mutta pahaa selkää piti käydä näyttämässä alttarilla. Siellä oli silloin saarnaajaporukka Pohjanmaalta joka käytti sanoja kuin olisivat suoraan lukeneet ajatuksiani. He kutsui alttarille vastaten jokaiseen vastustavaan ajatukseen joka mieleeni nousi.
En tiedä minkä tähden Jeesus ei sillä kertaa parantanut lennossa, vaan piti käydä alttarilla asti.
Ja ei mikä tahansa saarnaaja porukka olisi onnistunut vaan tarvittiin yksi oikea porukka jolla oli mukana parannuksen henkeä.
Sairaalassa olen ollut elämäni aikana neljä eri kertaa. Ja kerran osastolle tuli juuri silloin Helluntailaisia vierailemaan. Toista potilasta katsomaan. Se lohdutti minuakin.
Myös Gideonin jättämistä raamatuista on ollut lohtua.
Miksi Jeesus ei pelasta ahdingosta kaikkia seurakuntia, vaan ainoastaan Filadelphian joka tarkoin on seurannut Jeesuksen sanoja ja ovat puhdassydämiset jotka näkee Jumalan.
Sitä en tiedä. Muilla seurakunnilla on vahvuutena muita siunauksia ja muita voittajan palkintoja. Monet etsii menestystä väärin keinoin.
Paavali sanoi jokainen valan vannoja ja jokainen lihalliseen avioon mennyt joutuu lihassa kärsimään. Sen takaa Jumalan Sana.
Filadelphia ei vanno esim. Sotilasvalaa, eikä etsi lihallista aviosuhdetta naiseen. He noudattaa evankeliumia näissä asioissa.
Raamatun tarkka seuraaminen estää menestymisen maailmassa, mutta voi pelastaa ahdingosta. - Anonyymi
Rintamalla kranaatti räjäytti veljen pään, mutta Jeesus teki uuden pään ja veli elää!
- Anonyymi
Muuta ruumista ei siis korjannut ja nyt on evankelistana!
- Anonyymi
mikäs oli se vanha video jossa kaupattiin käärmeöljyä ja yleisön joukosta rampa otti ja juoksi pois 🤣
- Anonyymi
mitä jos david copperfield olisi väittänyt olevansa jumalan poika 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011600- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686