Köyhänä pien eläke, ja eläkeläisenä kulutus vähissä.
Syöminen ja asuminen ovat ne kulutus jutut.
Olen havainnut että hinta edellä menee, ei esim. ole varaa kotimaisiin elintarvikkeisiin ja tavaroihin. Ostan halvinta ulkomaalaista ruoka mössöä.
Halpa vanha autokin on, mutta ei varaa bensaan ja trafi maksuihin ja vakuutuksiin. Salaa pitäisi ajella !
Liikkuminen siis jumissa.
Kesällä polkupyörä. Junaa en käytä, kun lippua ei voi ostaa käteisellä.
Sellaista se on minimi tuloilla.
Mutta ei se elämä ole vain kuluttamista.
Köyhänä kulutus seis
9
154
Vastaukset
- Anonyymi
Samoja juttuja täällä.
Tasa verot, maksut, autoilussa, niin ei köyhällä näihin rikkaille edullisiin maksuihin
ole varaa !- Anonyymi
Rikkaiden ansiotuloja on jo verotettu progressiivisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyhallitus on lieventänyt progressiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtion verokertymistä jo noin 90 % on tasa-veroja.
Progressiivisen veron osuus on matala !!
Se on rikkaiden etu se.
- Anonyymi
Tuttu juttu tämä vähävaraisuus on. itsekin yritän vältellä kuluja.
Pitää elää kulutus maailman ulkopuolista elämää.
Toisessa viestiketjussa täällä köyhhys palstalla, joku ihmetteli kun työttömät tilailee pitzoja, yms. kulutusta.
Itsekin olen ihmetellyt miten työttömillä riittää rahaa turhaan kulutukseen.
Tuossa on esimerkiksi afrikkalainen perhe, samassa rapussa asuu, ja kukaan ei käy töissä, mutta niillä on autot. Ja sunnuntai vaatteissa kulkevat kuin romaanit.
Töitä ei tehdä, mutta kulutusvaraa ja viihde vapaa-aikaa on kaikilla. . Työt ei rasita.- Anonyymi
Uteliaisuus johtaa usein kateuteen. Toisten asiat kun eivät kiinnosta tippaakaan niin ei tarvitse pohtia miten sillä riittää rahaa pizzoihin ja tuolla uuteen autoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uteliaisuus johtaa usein kateuteen. Toisten asiat kun eivät kiinnosta tippaakaan niin ei tarvitse pohtia miten sillä riittää rahaa pizzoihin ja tuolla uuteen autoon.
On turha yrittää syyllistää ihmisiä uteliaisuudella tms. negatiivisella.
Koska jokainen järkevä ihminen huomaa, että minne se sosiaaliraha katoaa !
Sinne idealismin hoitoon ne miljardit katoaa !!
Ja tätä ikävää verovarojen väärinkäyttöä, tosiasiaa noi idealistit yrittää peitellä epätoivoisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä ylisuuria tukiaisia on leikattava oikein rankalla kädellä.
- Anonyymi
Assojen automaateista voi ostaa junalippuja käteisellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050