Sukulainen kävi Nyyrikinkujalla kaksi viikkoa sitten yöllä kännissä
Lasken sisälle seuraavalla kerralla
12
60
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä en tee yhtään mitään
Tajuatko Provo- AnonyymiUUSI
Ja olen entinen alkoholisti
Haukkuja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen entinen alkoholisti
HaukkujaSinä minun kuuluisuudesta
Ja väkivaltaisesta lapsuudesta tiedä yhtään mitään
- AnonyymiUUSI
tissarin sukulainen
- AnonyymiUUSI
sukulainen kävi
- AnonyymiUUSI
sukulainen kävi
- AnonyymiUUSI
sukulainen kävi
- AnonyymiUUSI
sukulainen kävi
- AnonyymiUUSI
tissarin sukulainen
- AnonyymiUUSI
mt poli mt poli
olisukulaisella serkun hamsteri kani marsu
morris pojat soittanu
kitaraa oikeesti kämmnen kokonen pleikkariohjain
serkku käy 15 vuoten päästä violetti peogeoo pyörän
opamoks ketipinor psykoosilääke
halpakirja
opamoks
peogeoo - AnonyymiUUSI
ketipinor psykoosilääke
- AnonyymiUUSI
soininen kaivinkoneita kuorma autoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1172839
- 1082135
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231917Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2281731Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41725Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991537Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041329Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin191257- 621079
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1281024