Nyt oikeaan aihealueeseen niin onko jollain tallenettuna niitä salkkarit spin offeja mitä ei näy enää mtv:stä tai tietääkö joku mistä ne näkee.
Salkkarit spin off
Anonyymi-ap
2
663
Vastaukset
- Anonyymi
Kämppä tyhjänä Käty ja joku Talasbiili ja sit oli joku Tuuliranta trilleri, mis oli Peppi ja Heidi.. ei ne kauheen hyviä olleet mun mielestä, mutta vois ne nykyään olla aikas huonolla tavalla hauskoja ehkä.
Se mikä joskus tuntu paskalle noissa voi nykyään olla ihan hauskaa paskaa.
Sit joku Taleen liittyvä Spin-off oli muistaakseni tosi paska. - Anonyymi
Toi Ismon Lusi juttuhan on vähän niinkuin sarjan sekaan ripoteltu spin off.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078